Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2015-11-18, 01:04
WARSZAWA - REAGROUP Renault Warszawa Puławska
Autor Wiadomość
Domel2250 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 752
Skąd: internet
Wysłany: 2013-03-11, 10:40   

Po pierwszym rocznym przeglądzie (ryczałt za 299 pln) oceniam na plus. wszystko sprawnie i punktualnie, poza przeglądem zgłosiłem dwa drobiazgi-sprawy od ręki załatwione w ramach gwarancji, auto co do minuty punktualnie podstawione po przeglądzie, umyte, nawet ogarnięte w środku.
PS. w sprawie drobnych pęknięć lakieru na mastyce (łączenie dachu i tylnego błotnika) konsultacja z serwisem blacharskim i nie robią żadnych problemów, jeżeli będę sobie życzył przemalowania na gwarancji to oczywiście to zrobią( odniosłem wrażenie, że znają temat)
_________________
Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
 
dystrykt9 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 579
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2013-04-19, 08:14   

Czy do Was też dzwoni miła Pani z RRG, która przypomina, że zbliża się czas rocznego przeglądu auta, pyta czy będziecie chcieli skorzystać z wizyty gwarancyjnej w ASO i pomaga w umówieniu terminu i wyborze miejsca przeglądu?
_________________
Poszło dobrze. Jest duster... :)
duster dystrykta - dystrykt dustera
Mój kanał na YT - filmy z wypraw DKPL
 
mekintosz 



Marka: DACIA
Model: SANDERO
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2009
Wersja: Laureate
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4264
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-04-19, 17:24   

Do mnie dzwonila Pani z ankieta satysfakcji dzien po serwisie sandero.
 
Domel2250 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2012
Wersja: Ambiance 5 os.
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 752
Skąd: internet
Wysłany: 2013-04-19, 18:51   

Cytat:

Tak
Cytat:

Też tak :-)
_________________
Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
 
dystrykt9 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 579
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2013-04-19, 23:25   

Po powrocie do domu i sprawdzeniu poczty okazało się, że oprócz telefonu od Pani, otrzymałem też pismo od RRG, w którym przypomina o terminie przeglądu i wymienia powody, dla których warto zrobić taki przegląd w ASO.
_________________
Poszło dobrze. Jest duster... :)
duster dystrykta - dystrykt dustera
Mój kanał na YT - filmy z wypraw DKPL
 
wojtus 



Marka: Dacia
Model: Lodgy, Sandero
Silnik: 1.6 MPI, 1.4 MPI LPG
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Wrz 2008
Posty: 167
Skąd: Grodzisk Maz.
Wysłany: 2013-05-16, 06:45   

Kolejna wizyta w serwisie, tym razem dezynfekcja klimatyzacji w ramach "akcji wiosna" plus wymiana wahacza w ramach promocji 30 % rabatu na naprawę zawieszenia.

Koszt 438 PLN w tym 99 za dezynfekcję, a 339 za wahacz plus robocizna.

Ogólne wszystko ok, poza tym, że jeszcze wyszło łożysko przednie do wymiany, co już wcześniej podejrzewałem, bo coś delikatnie zaczęło "buczeć - dudnić" z przodu.
 
Marmach 



Marka: Dacia
Model: Lodgy / Peugeot 508 SW
Silnik: 1.2 TCe 115 LPG / HDi 150
Rocznik: 2015 / 2017
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Wrz 2011
Posty: 921
Skąd: Pruszków
Wysłany: 2014-05-25, 13:27   

O, widzę, że dawno nikt nie chwalił Puławskiej, to ja pochwalę.

Przede wszystkim doszedłem do wniosku, że chyba będę częściej zostawiał tam samochód -chociaż mam daleko i niewygodnie - bo po raz kolejny wyjeżdżam stamtąd bez poczucia, że zdarto ze mnie pieniądze za nic szczególnego.

Zmieniałem filtr paliwa, płyn hamulcowy, poza tym był problem z piszczącą szczęką hamulcową i klimatyzacją (co opisałem osobno). Płyn miałem swój (jakieś ambitne ATE, teraz już żadne górskie serpentyny mi nie straszne :D).

Wydaje mi się, że dostałem bardzo dobrą cenę za wszystkie usługi (biorąc pod uwagę, że chyba prawie połowę stanowił koszt filtra paliwa) i w sumie niespodziewanie bezstratnie udało mi się rozwiązać problem z klimatyzacją, który narobiło RRG Lewinowska*. Nie wiem czy to norma, czy zasługa naklejki klubowej, ale ogólnie jestem bardzo zadowolony :mrgreen:

O ile pamiętam, za czyszczenie hamulców z tyłu RRG Al. Jerozolimskie proponowało mi dwa razy wyższą cenę i to na zasadzie "robisz pan, czy tylko nam d*pę zawracasz" :P.

Jeszcze tylko RRG Poznańska jest dla mnie ziemią nieznaną w kontekście jakości obsługi i usług.

* (tutaj zaznaczę, że chociaż wszystko wskazuje na to, że jakiś fachman mocno nie ogarnął tematu, to z całej reszty usług na Lewinowskiej jestem zadowolony)
 
dystrykt9 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 16V 105KM
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 579
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: 2015-05-15, 08:51   

Byłem na przeglądzie dustera po 3 latach. Generalnie w aucie nic się nie dzieje dotychczas. Jedynie do wymiany jest uszczelka, bo silnik się poci.
Przy odbiorze auta dowiedziałem się, że serwis tego nie zrobił, bo uszczelek na składzie brak. Zdziwiłem się, bo co jak co, ale uszczelka to podstawowa część serwisowa... Tłumaczenia otrzymałem trochę mętne i bardziej jestem skłonny przypuszczać, że był napięty harmonogram i nazbierano w tym dniu zbyt wielu klientów (o czym mi zresztą powiedziano, że był tłok) i po prostu majstrowi nie chciało się babrać dodatkowe 2h z wymianą tej uszczelki, jak już następny klient pukał do drzwi. Więc powiedzmy klientowi, że nie ma, niech przyjedzie raz jeszcze...
Ponieważ dla mnie taka wizyta w Warszawie to wyprawa i zostawienie dustera na cały dzień i odbiór dopiero po robocie oraz powrót 2h w korkach do domu, więc zapytałem grzecznie, czy przy okazji sobotniego pikniku nie można by machnąć takiej wymiany?
Odpowiedziano mi, że nierealne.
Jeszcze tak kontrolnie napomknąłem, że może dla członka DKPL, kiedy my jednak w końcu promujemy markę, można by jednak zrobić taką drobną grzeczność, przecież na serwisie też ktoś zawsze jest w czasie pikniku (i teraz też będzie)?
Nie można :)
Odbieram to całe tłumaczenie słabo. Umówiłem się na kolejną wizytę, co oznacza kolejną stratę czasu.
Przy okazji warto na Puławskiej popracować nad logistyką. Te całe aplikacje do zarządzania zamówieniami na brakujące części są bardzo fajne i pomocne. Warto z nich właściwie korzystać ;)
W sumie, gdyby serwis bardzo chciał wymienić tą uszczelkę, to: 1. zadzwoniłby do mnie i poinformował, że sprawa jeszcze trochę potrwa; 2. zadzwoniłby do bliźniaczej swojej warszawskiej lokalizacji, których ma kilka i ktoś by taką uszczelkę podrzucił (bo przecież cała Warszawa nie stała z powodu braku uszczelek... :) )
Reszta działań przebiegła bez zakłóceń. Zrobiono standardowe prace serwisowe po 3 latach jazdy, nabito klimę, zrobiono przegląd rejestracyjny. Umyto i odkurzono auto.
Nabicie klimy ~268 zł, a przegląd rejestracyjny ~94 zł.
Kosztów przeglądu serwisowego nie ponosiłem, bo to ostatni raz, kiedy zadziałała wykupiona 3 lata temu opcja Moje Przeglądy.
Ostatnio zmieniony przez dystrykt9 2015-05-15, 08:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
Artus 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 60
Skąd: Piaseczno... teraz już Grójec
Wysłany: 2015-05-15, 09:20   Przegląd po 4 latach

Dostałem zaproszenie na przegląd po 4 latach. Cena zryczałtowana 365 zł brutto. Jednak postanowiłem się telefonicznie upewnić i co? 1500 zł!!! Cholerni oszuści. Dziękuję ASO za współpracę i nigdy więcej Renault czy Dacii. Chodzi o fakt dy.ania klientów!
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3593
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-15, 09:53   

1500 to pewnie z wymianą paska rozrządu ....
 
Artus 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 60
Skąd: Piaseczno... teraz już Grójec
Wysłany: 2015-05-15, 10:00   

A skąd, 60 tysięcy nalatane. Olej, płyn hamulcowy i chłodzący. Wysyłają zaproszenia znając zakres przeglądu, celowo robią w wała. Z tego co mi Pani powiedziała to filtr powietrza 100 zł, płyn hamulcowy 200 :shock: chłodniczy też 200. Pewnie z wymianą ale i tak kosmos. W każdym razie zapraszają na przegląd za 265 zł a żądają 1500!!!

EDIT

To nawet bez wymiany oleju miało być, bo wymieniałem niedawno (robię to co 10kkm)
Ostatnio zmieniony przez Artus 2015-05-15, 10:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3593
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-15, 13:41   

Niemożliwe , jak robiłem przegląd Logana po 60 tys. zapłaciłem za robociznę 236 PLN plus swoje części (ok 200PLN):
"Zrobiłem przegląd główny po 60 tys. Warszawa Puławska
Przywiozłem własny olej, filtr powietrza i oleju , podkładkę pod korek oraz świece - Motrio :)
Zapłaciłem 236,16 PLN z VAT. Goły przegląd to 160 PLN netto do tego dochodzi 0,3 roboczogodziny za wymianę świec i filtra powietrza.
Nie jest tak źle więc."
Rok później robiłem przegląd po 4 latach z wymianą płynu chłodnicy i hamulcowego i zapłaciłem około 400 PLN (bez wymiany oleju) (ryczałt na wymianę płynu hamulcowego 120 plus 200 coś za płyn chłodnicy plus przegląd bez wymiany oleju 70 coś).
W listopadzie 2014 robiłem przegląd ryczałtowy z wymianą oleju i mojego filtra kabinowego i wyszło 330 PLN
W Twoim wypadku pewnie chcą Cię skroić na filtrze paliwa - kup tutaj :
http://www.renault-czesci...82,106,%29.aspx
Ostatnio zmieniony przez DrOzda 2015-05-15, 13:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
Artus 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 60
Skąd: Piaseczno... teraz już Grójec
Wysłany: 2015-05-15, 18:42   

Tak mi wyceniono a o filtrze paliwa nie wspominano nawet.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-15, 22:21   

@Artus: Podjedź jutro na piknik, daleko nie masz - wyjaśnisz na spokojnie sprawę, bo to musi być jakiś błąd, 1500 to kosztuje przegląd z wymianą rozrządu i pompy.

(Przy okazji może w końcu będzie okazja porównać działanie Twojej klimy).
 
Artus 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 60
Skąd: Piaseczno... teraz już Grójec
Wysłany: 2015-05-16, 07:52   

Problem taki, że żona pojechała autkiem a jak wróci to będę miał daleko, wyprowadziłem się z Piaseczna :-( . Ja odpuściłem sobie ten przegląd więc gwarancję i tak szlag trafił.
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18015
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-17, 00:38   

Artus napisał/a:
gwarancję i tak szlag trafił

Niekoniecznie - widełki czasowo-przebiegowe są dość elastyczne.
 
Karenzo 


Marka: Dacia--> Subaru
Model: Duster 4x2 -->Forester
Silnik: 1.6 16V 105 LPG K4M 616 --> 2.0 16v FB20
Rocznik: 2012 --> 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 4551
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-17, 01:01   

Jakie są widełki czasowe ?
Jak dzwoniłem kiedyś na puławską to powiedzieli że nie ma żadnego zapasu czasu , jedynie przewiduje się jakiś % przebiegu
_________________
Moje auto
 
Artus 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2011
Wersja: Laureate Plus 7 os.
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 60
Skąd: Piaseczno... teraz już Grójec
Wysłany: 2015-05-17, 07:35   

Mi nie pozwolili przyjechać na przegląd 5 dni po terminie a zależało mi, bo na urlop wyjeżdżałem.
 
Piitubski 


Marka: Dacia będzie
Model: Duster był
Silnik: będzie
Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 716
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-10, 22:43   

Czy w tym serwisie można zobaczyć, co dzieje się z samochodem podczas przeglądu?
 
jas_pik 



Marka: Mitsubishi
Model: Outlander PHEV
Silnik: 2,0
Rocznik: 2014
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 4052
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-10, 23:22   

Za pierwszym razem nie mogłem być ze względu na pracę zawodową , za drugim razem - wypadło tak że miałem już wolne przed urlopem i mogłem poobserwować działanie mechaników - nie było żadnego problemu z patrzeniem na ręce - bardzo żwawo się zwijali niczego innego nie uszkodzili :-D
Jak poprosiłem o zbadanie klimatyzacji to przynieśli termometr i badali temperaturę przy wszystkich wylotach w kabinie ( było to w najgorętszym okresie tegorocznych wakacji i myślałem że mi klima nie wyrabia - ale po naocznym stwierdzeniu jakie temperatury wychodziły z każdego wywiewu stwierdziłem że nie jest tak źle. To raczej braki wygłuszenia/ocieplenia oraz duża ilość przeszkleń kabiny Dustera tak działały .
_________________
http://bit.ly/3n82hb8
 
Piitubski 


Marka: Dacia będzie
Model: Duster był
Silnik: będzie
Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 716
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-11, 09:19   

Dzięki jas-pik za info. Ja w ASO KIA zawsze stoję przy samochodzie w trakcie przeglądu.
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3604
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-14, 10:40   

Odświeżę trochę... Mój pierwszy kontakt z ASO Renault. Co prawda tylko przegląd gwarancyjny, ale oprócz tego zgłoszona usterka. Na wstępie ok. 30-minutowe czekanie w kolejce na rejestrację i przyjęcie samochodu. Ciut żenujące, bo tylko 3 osoby przede mną a w międzyczasie bez kolejki i w różnych sprawach przyjmowane są różne osoby "z ulicy", nie umówione.
Ale- OK. Zgłoszenie usterki- człowiek przyjmujący auto zupełnie nie słucha co klient szczegółowo tłumaczy ("a tak- wiemy o co chodzi, to prosta usterka") i wpisuje w zlecenie ciut inne objawy niż podałem, prawdopodobnie rutynowo często im zgłaszane. Czas trwania przeglądu- idealnie jak podano- 2 godziny. Poczekalnia dla klientów- ok. Brak standardowego, płatnego automatu z kawą do wyboru, miła pani na życzenie robi klientom gratis jedynie mikro-kawki espresso z ekspresu kapsułkowego. Chcę skorzystać- nie wiem, kończą się kapsułki czy ekspress się psuje- pani wynosi go na zaplecze i przynosi jakiś brudny przelewowy i zajmuje się jego domywaniem. Nie zdążyłem się napić :mrgreen:
Telefon że samochód gotowy-szybciutki i sprawny odbiór, potwierdzenie wykonanych czynności i skutecznego usunięcia usterki, żadnych opłat (EasyService). Samochód wydany "z grubsza obmyty", raczej ręcznie- miejscami zamazany.
Jak się okazało dopiero pod domem- usterka nie usunięta (występuje tylko w pewnych warunkach, więc była nie do zweryfikowania zaraz przy odbiorze). Normalnie pojechałbym jeszcze raz żeby ocenić jak sobie poradzą ponownie, ale z racji lokalizacji tego serwisu mam tam upierdliwy dojazd i z braku czasu udam się z tym już raczej gdzie indziej.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-12-14, 10:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
Belphegor 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110 KM EDC
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 27 Cze 2018
Posty: 1560
Skąd: WE, WPR
Wysłany: 2018-12-14, 10:49   

Dymek napisał/a:
w międzyczasie bez kolejki przyjmowane są różne osoby "z ulicy", nie umówione.


Według procedur takie auta mają pierwszeństwo. Tak, jak na SORze w szpitalu. Denerwujące to, ale niestety prawdziwe.
_________________
EDC - Ekonomiczny Duster Codziennie. 8-)
Psycho the rapist

 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3604
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-12-14, 10:59   

Belphegor napisał/a:
Według procedur takie auta mają pierwszeństwo. Tak, jak na SORze w szpitalu. Denerwujące to, ale niestety prawdziwe.

Ja rozumiem, ale gdy 3 osoby przyjmują, to chyba jedna mogłaby obsługiwać ten SOR a nie wszystkie... Pewnie mam zboczenia, na SORZe przyjmują szybko jak ktoś umiera albo w "Leśnej Górze", ale normalnie u mnie w POZ nawet z gorączką trzeba poczekać aż lekarz obsłuży umówionych pacjentów z" numerkami".
Po prostu przez 19 ostatnich lat korzystałem tylko z ASO Daewoo-FSO, gdzie nie było pewnych procedur, ale był... jakiś taki "staromodny" ład i porządek a mechanik w przypadku jakichkolwiek wątpliwości sam konsultował rzecz z klientem żeby mieć 100% pewność o co mu chodzi.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-12-14, 11:13, w całości zmieniany 2 razy  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne