Na przód można patent hondziarzy zastosować - duraluminium ze sprezynkami, montuje się to pomiędzy satelity.
Są to 2 bloczki odpowiednio wyrzeźbione, sprężyny rozprężają konstrukcję powodując tarcie na satelitach, kwestia tylko na ile duże będzie wstępne obciążenie, czy trudno będzie "przełamać" tą szperę.
Jeśli ktoś chce się bawić to można zlecić zrobienie kosza i dorobienie płytek ciernych
Pytanie: czy ta szpera z rosyjskiej aukcji pasuje tylko do aut z systemem ASR/ESP?
Czy można ją założyć do Dustera nie wyposażonego w te systemy?
Bo w opisie aukcji napisane jest, że zastosowanie szpery nie ma wpływu na działanie tych systemów. Ale nie ma informacji, czy do działania szpery te systemy są niezbędne :(
nie ma wpływu, wszystko będzie działać jak wcześniej , ASR/ESP będzie miał mniej roboty , bo ASR/ESP działa na podstawie czujników z ABS licząc różnicę prędkości obrotu kół
Tak , można założyć do aut bez ASR/ESP - właśnie ja ich nie mam i chcę LSD.
Ostatnio zmieniony przez corrado 2015-09-15, 08:27, w całości zmieniany 1 raz
Te co wyżej są do innej skrzyni TL8 , więc na pewno nie podejdzie do JR5 - 5biegowej z dustera 4x2 , tylko jak na razie tamta LSD z francuskiej strony - francuskiego producenta co jest w pakiecie.
Wyslalem do nich maila ale na razie nie odpisali.
nie idzie :(
zapisalem plik obrazka, pozniej wybralem document translate , zaladowalo , wybralem nawet french -> polish i lipa
Sorry, the page you requested we are unable to translate
Dzięki Mud Max :) W sumie tym tekście nic nowego i to bardziej reklama .
"
Nasi główni klienci to SNCF. NFB, strażacy lub duże firmy, jak
Veolid "mówi Pascal Bernard, dyrektor serwisu Étupes" Do tej pory, prawie
50.000 pojazdy zostały wyposażone w wzmocnione trakcji przekształcamy
i wiele narzędzi i pojazdy prywatne, w większości bezpośrednio z fabryki w imieniu
"
Quaife robi dobre szpery ale nie są to LSD (płytkowe - cierne) tylko przekładnie zębate tzw. Torsen, które działają bardziej płynnie niż LSD.
Szpera ma dużo plusów ale też i minusów szczególnie przy przednim napędzie.
Na bardzo śliskiej nawierzchni, ciasnym skręcie dochodzi do zblokowania kół i auto wyjeżdża przodem (antidotum jest umiejętne posługiwanie się pedałem gazu).
Mnie nauka trwała kilkadziesiąt okrążeń na torach. W autach bez wspomagania kierownicy trzeba włożyć dużo siły w kręcenie.
Zużycie opon zdecydowanie większe.
Witam wszystkich jest to pierwszy test przedniej Kvayf 80% 2 trybie blokady WD przemieszczania z miejsca na ukos na niewielkim wzgórzu w szczelności zadzwoni natychmiast, bez problemów
Ostatnio zmieniony przez corrado 2015-09-17, 22:06, w całości zmieniany 1 raz
dostałem odpowiedź z francuskiej strony POCLAIN VEHICULES:
Comments : Is there a possibility to buy only a LSD without allterrain wheels and underbody protection ? How much it would be ? Would it be complain to manual JR5 transmission ?
greetings
Dear Sir,
First of all we thank you for your request.
Unfortunately we can't answer positively to your request as on the one hand all the vehicles are converted in our workshop and we don't sell any kit and on the other hand the conversion can be done only on vehicle with less than 10000kms and less than 2 years.
Kind regards
Annie FAIVRE
Responsable Développement Commercial
Business Development Manager
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum