Oczywiście, że nie istotne. Chciałem tylko wprowadzić odrobinę humoru, żeby nam się forum nie zrobiło zbyt drętwe.
Ale w profilu nadal widzę Marka: Dacia, Model: Doster
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 52 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1599 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2015-09-24, 11:41
manola, zmianą o na u w nazwie modelu sprawisz, że kolega Lajkonik będzie najszczęśliwszym klubowiczem i uśmiech nie zejdzie z jego twarzy przez tydzień
Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: D4F 1,2 75KM zagazowany u dealera
Rocznik: 2017
Wersja: Open
Dołączył: 25 Gru 2017 Posty: 137 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-01-24, 16:16 Uszczelka i wygłuszenie maski silnika
Kolega oglądając moje nowe autko poprosił o podniesienie maski. Skomentował to tak:
"Jezu jak czyściutko - szkoda tylko, że długo nie będzie" Rzeczywiście nie ma żadnej uszczelki między maską a karoserią . No cóż Dacia to budżetowe auto i pewnie jeszcze nie raz sie o tym przekonam. Choćby drzwi w moim 14 letnim Oplu zamykały się bardziej miękko. Czy jest jakiś patent głównie na tą uszczelkę? A może na wygłuszenie tej maski ( no cóż Opel też był cichszy)? Jak to jest w Laureate
Poczytaj o tzw "KUK" czyli kultowej uszczelce klubowej - której sława powędrowała już do wielu krajów. Jest to standardowa uszczelka drzwiowa od PF126 którą zakładasz na krawędzie wokół maski.
Wyciszy niewiele ale silnik będzie się znacznie mniej brudził .
A jesli chcesz znacząco wygłuszyć wnętrze to zainwestuj w matę na gródź od wersji dCi.
Następne tanie i dobre wygłuszenie uzyskasz wciągając sznur gumowy we wszystkie uszczelki drzwiowe .
Jak chcesz miać znacznie ciszej i dobrą grę audio to musisz trochę zainwestować pracy w odpowiednie materiały i pobawić się w wygłuszenie drzwi.
Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: D4F 1,2 75KM zagazowany u dealera
Rocznik: 2017
Wersja: Open
Dołączył: 25 Gru 2017 Posty: 137 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-01-24, 21:43
jas_pik napisał/a:
Jak chcesz miać znacznie ciszej i dobrą grę audio to musisz trochę zainwestować pracy w odpowiednie materiały i pobawić się w wygłuszenie drzwi.
A więcej szczegółów? Jakiś link ? Jakie materiały i jaka technologia? Sam się tylko domyślam. A z drzwiami jest tak, ze jak się pozatyka kanały odprowadzające wodę to korozja murowana. A propo korozji Opla to nie spotkało a jak jest z Daćkami?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum