Myślę, że jednak podobnie, bo jeszcze '"wszystkiego" nie opanowali w serwisie, bo II weszła niedawno. A MCV1 to już chyba znają na wylot w naprawie stąd mogą być już tańsze niż w II.
Jeszcze nie słyszałem o jakiś problemach w II, wszak już mają słabsze silniki niż 1,6 16V. A tego Logana MCV2 z takim silnikiem to nie uświadczysz w ogóle.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Konkretnie.
MCV I była phI i phII
Silniki 1,4MPI, 1,6MPI oraz 1,6 16V więc stare sprawdzone jednostki, a 1,6 dobrze radzące sobie z gabarytami. Odpowiednio 75KM, 87 i 105 czy 110.
MCV II jest mniejsza od poprzedniczki tzn. kombiak no może trochę duży.
Silniki 1,2 16V oraz 0.9 Tce(z turbiną), też znane jednostki z renault ale już trochę nowsze technologicznie.
Tak w jedynce jak i w dwójce nie ma za dużo elektroniki. Raczej wszystko naprawisz we własnym zakresie jak masz o tym pojęcie. No może z Tce będzie trochej gorzej ale też bez przesady.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2015-09-28, 18:18, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum