Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Pytanie - czujnik ciśnienia w kolektorze (Duster 1.6)
Autor Wiadomość
radek6 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 13
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-20, 17:04   Pytanie - czujnik ciśnienia w kolektorze (Duster 1.6)

Cześć!

Mam pytanie do posiadaczy dacii z silnikiem 1,6. Czy u Was też zaznaczony na zdjęciu czujnik ciśnienia w kolektorze nie siedzi sztywno,stabilnie tylko "giba" się na wszystkie strony ?

Pozdrawiam serdecznie :)

duster.jpg
Plik ściągnięto 206 raz(y) 185,83 KB

 
Daster 



Marka: Dacia, BMW
Model: Duster, Seria 5 E39
Silnik: 1.6/105KM, 3.0/231KM
Rocznik: 2010, 2002
Wersja: Laureate
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 30 Wrz 2010
Posty: 366
Skąd: Białystok
Wysłany: 2015-11-21, 18:33   Re: Pytanie - czujnik ciśnienia w kolektorze (Duster 1.6)

Nie siedzi sztywno. Ma lekki luz przy obracaniu
radek6 napisał/a:
Cześć!

Mam pytanie do posiadaczy dacii z silnikiem 1,6. Czy u Was też zaznaczony na zdjęciu czujnik ciśnienia w kolektorze nie siedzi sztywno,stabilnie tylko "giba" się na wszystkie strony ?

Pozdrawiam serdecznie :)
_________________

 
yuyelamu 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Duster FL
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-22, 16:34   

Lata jak... Znaczy ma spory luz:) No dobra, ale co w związku z tym; czy to w czymś przeszkadza?
 
radek6 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 13
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-23, 23:25   

Za przepustnicą raczej dolot musi być szczelny, a przy takim luźnym czujniku nie wygląda na taki :)
 
yuyelamu 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: Duster FL
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 11 Cze 2015
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-11-24, 09:25   

Tak mi się wydaje, jakbyś szukał źródła lewego powietrza:) Może obroty Ci falują...?

No cóż, na jakieś 3 albo 4 razy na jakie oddalem auto do serwisu na falujące obroty jakoś nikt nie zwrócił na to uwagi (ani na żaden inny element dolotu - widać to dokładnie po nienaruszonej wartswie brudu).

Tak na marginesie, to zdaje mi się, że raczej na serwis nie ma co liczyć, w końcu kładą już silnik nissanowski zamiast K4M. Ponieważ u mnie ten czujnik również lata, to się przyjrzę, ale coś mi się wydaje, że rozwiązanie nie będzie takie proste.
 
radek6 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 13
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-24, 09:36   

Zgadłeś :)

Zacząłem szukać po tym jak zaktualizowali mi ostatnio komputer i falowanie na zimnym ustało, a zaczęło się na ciepłym. Najlepsze jest to, że nie zawsze faluje... w weekend trasa 250km - bez falowania , w piątek ta sama trasa - po 30km falowanie do końca trasy :) Falowanie w zakresie 500-1000obr więc nie małe...
 
shrek 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2858
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2015-11-24, 18:44   

radek6 napisał/a:


Zacząłem szukać po tym jak zaktualizowali mi ostatnio komputer i falowanie na zimnym ustało,


Bo silnik chodzi na ssaniu i podaje wieksza dawke paliwa. Lambda nie pracuje bo nie ma jescze odpowiedniej temperatury. Po rozgrzaniu dawkuje normalnie wiec faluje . Sonda lambda moze zglosic "mieszanka uboga " i wyswietlic check engine na zegarach


radek6 napisał/a:


Najlepsze jest to, że nie zawsze faluje... w weekend trasa 250km - bez falowania , w piątek ta sama trasa - po 30km falowanie do końca trasy :) Falowanie w zakresie 500-1000obr więc nie małe...


Zalezy jak ulozy sie czujnik .


Walczylem tak z Focusem przez tydzien. Okazalo sie ze uszczelka czujnika cisnienia w kolektorze byla do wymiany(czujnik nie ruszal sie )
Ostatnio zmieniony przez shrek 2015-11-24, 19:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne