moje trzy ostatnio kupowane przed Dusterem samochody to "renówki", wszystkie miały montowane alarmy "firmowe" i do każdego dostałem dwa piloty-klucze i nawet nie pomyślałem, że może być inaczej..
Takiego e-maila otrzymałem dziś od Renault Polska:
Cytat:
W nawiązaniu do przesłanej przez Pana wiadomości, uprzejmie informujemy, że Dacia Polska, jako Główny Importer samochodów marki Dacia, nie zajmuje się ich obsługą techniczną i sprzedażą części zamiennych.(...)
Uprzejmie informujemy również, że każdy z naszych Autoryzowanych Partnerów Renault i Dacia prowadzi odrębną działalnośc gospodarczą, zatem sam ustala ceny za świadczone przez siebie usługi. Tym samym ceny w Serwisach Dacia, mogą się od siebie różnić.
_________________
Ostatnio zmieniony przez laisar 2017-11-02, 00:18, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2012-02-06, 23:18
Oczywista oczywistość to co napisali... Z mojego doświadczenia z ASO/dealerami wynika tyle, że gdy kupujesz auto - szukaj dealera w dużym mieście, mają lepsze oferty(sprzedaają więcej samochodów więc mogą liczyć na lepsze warunki u importera), ale w sprawach serwisu/kupna części odwrotnie - często warto jest przejechać kilkadziesiąt kilometrów do ASO w mniejszym miasteczku, zwłaszcza gdy chcesz zlecić usługę lub kupić części warte kilkaset złotych i wiecej...
Wysłany: 2014-08-12, 09:08 Drugi kluczyk a alarm / Sandero
Do swojej Sandero otrzymałem jeden klucz z wbudowanym w obudowę pilotem i immobiliserem, drugi natomiast to klucz z samym grotem bez przycisków na obudowie - podejrzewam, że ma sam moduł immobilisera(dodatkowy kluczyk z przyciskami w salonie to koszt ok. 400 zł).
Co w przypadku gdyby rozładowała mi się bateria w kluczyku "nowocześniejszym", bądź uległby zalaniu?
Czy za pomocą dedykowanego do auta "gołego" kluczyka można odłączyć w jakikolwiek sposób alarm?
Macie takie doświadczenia?
Wczoraj wieczorem mówiłem Żonie, że rano musimy wyjechać wcześniej na pociąg, bo lepiej dać kilka minut na ew. kontrolę policji. W drodze powrotnej takową - profilaktyczną kontrolę miałem. Lepiej więc dmuchać i z kluczykiem na zimne... w szczególności, że długi weekend kluczyk od Sandero spędzi na kajaku.:))
Dziś rano sprawdziłem jak działa kluczyk-matka. Po odryglowaniu drzwi kierowcy zaczyna wyć alarm i po zawodach. Czyli bez drugiego zaprogramowanego kluczyka z pilotem nie ma możliwości kontynuowania jazdy..
Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014 Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2014-08-20, 10:28
Sandy napisał/a:
Dziś rano sprawdziłem jak działa kluczyk-matka. Po odryglowaniu drzwi kierowcy zaczyna wyć alarm i po zawodach. Czyli bez drugiego zaprogramowanego kluczyka z pilotem nie ma możliwości kontynuowania jazdy..
Dowiedz się czy nie da się uzyskać samego drugiego pilota do alarmu - powinno to być znacznie tańsze niż drugi kluczyk. A swoją drogą to całe szczęście że nie dałem sie namówić na alarm- wychodzi ze w Dacii to gorzej niż bezużyteczny gadżet - bo złodziej sobie i tak poradzi, a właścicielowi przy uszkodzeniu jedynego kluczyka narobi kłopotów.
Ostatnio zmieniony przez PiotrWie 2014-08-20, 10:29, w całości zmieniany 1 raz
Dokładnie tak - wychodzi, że to utrudnienie. Jak usłyszałem syrenę alarmu dziś po raz pierwszy, uśmiechnąłem się. Cichutka jakby miała niemowlaka nie obudzić, a problem jest, bo niech coś się wydarzy z kluczykiem, pozostaje jako szybkie rozwiązanie właśnie ASO.
To trochę jak z kodami do radia, których pracownicy Dacia nie wpisują w książce serwisowej, a kod kosztuje mimo, że to ewidentna wina sprzedawcy..
Dziś rano sprawdziłem jak działa kluczyk-matka. Po odryglowaniu drzwi kierowcy zaczyna wyć alarm i po zawodach. Czyli bez drugiego zaprogramowanego kluczyka z pilotem nie ma możliwości kontynuowania jazdy..
W tym samochodzie nie ma klucza matki. Na temat alarmu ci pisałem.
Kluczyk matka to taki klucz który trzymać należy w bezpiecznym miejscu. Za jego pomocą możesz uruchomić samochód, ale jego najważniejszą cechą jest możliwość programowania innych kluczy. Np. do seicento dostawałeś 3 klucze 2 normalne niebieskie i jednego matkę koloru czerwonego. W innych markach i samochodach podobnie. Dziś masz najczęściej karte kodową z pinem do wkodowania kluczyka.
Więc nie myl pojęć.
Ty masz tak jak pisałem dołożony dodatkowo w ASO bezpilotowy alarm, który można rozbroić tylko pilotem c.z. Więc tym drugim kluczem nie odpalisz auta. Jak byś nie miał dołożonego na własne życzenie alarmu to bez problemu byś tym autem pojechał. Jak odbierałem samochud dla żony Grande Punto to też dokładali mi Metę. A ponieważ zdawałem sobie z tego doskonale sprawę że w tym wypadku już nie uruchomię auta drugim zwykłym kluczykiem więc od razu zamówiłem drugi, póżniej kodowanie i mam.
Dla mnie takie wasze narzekanie jest śmieszne kupujecie auto za 50koła a żal wam 500zĺ na dodatkowego pilota.
Wysłany: 2016-01-10, 22:01 Zgubiony kluczyk z fabrycznym alarmem
Witam.
Zgubilem kluczyk z fabrycznym alarmem w moim Sandero.Posiadam zapasowy ale bez pilota.Sprawa jest nieciekawa bo jestem poza granicami Polski i serwis to ostatecznosc.Moje pytanie brzmi:Czy orientuje sie ktos gdzie znajde centralke zeby odlaczyc alarm?
Marka: Skoda / VW
Model: Rapid / Up!
Silnik: 1,0 TSI / 1,0 MPI
Rocznik: 2019/2017 Pomógł: 11 razy Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 813 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-01-14, 08:37
Jeśli masz AC, to wypadałoby to zgłosić i zmienić kluczyki. Przy czymś takim nawet składka nie wzrośnie. Przy ewentualnej kradzieży i braku kluczyka nawet odszkodowania nie dostaniesz.
_________________ Było Sandero Stepway 1,6MPI + LPG 2010 i Logan MCV 1,6MPI + LPG 2012
Mój temat jest połączony z alarmem , a może trochę z akumulatorem.
Postawiłem samochód na 3 miechy w garażu i odłączyłem klemę , żeby nic "nie żarło"
Po podłączeniu klemy , samochód odpalił jakby nigdy nic ...... lecz samochód chodzi i migają awaryjne.
Może mieliście już taki problem i wiecie co trzeba z tym fantem zrobić
Będę wdzięczny za pomoc.
Ewentualnie czy posiadacie instrukcję w PDF do fabrycznego alarmu Cobra 7887 (chyba ten miałem montowany w ASO)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum