Wysłany: 2016-03-19, 08:53 zamienniki LED dziennych świecą cały czas - duster f2
Witam posiadam Dusterka z 2014 1.6benz/gaz posiada on fabrycznie w lampach gniazda żarowek T20 zastepujace swiatla do jazdy dziennej . moj problem polega na tym ze wymienilem fabryczne zarówki na Żarówka T20 W21/5W LED COB KSENON 6500K wszystko swieci elegencko poza 2 szczegolami licznik jest caly czas podswietlony co jest nawet dobre , i tylne pozycje sie swieca caly czas nie mam pojecia w czym problem kiedys mialem zalozone ledy i bylo wszystko okey niestety od wstrzasow zaczely migac wiec wymienilem.
Prosze o pomoc w rozwiazaniu tej zagadki martwie sie zeby nie zaszkodzic Dusterkowi:)
1. ledy są nielegalne, lampa nie przestosowana do takiego źródła światła. popelniasz wykroczenie jazedzac z nimi , narazajac sie na mandat + zabranie dowodu rej.
2. ciagle swiecenie spowodowane jest wlasnie Ledami
Wysłany: 2016-03-19, 09:15 Żarówka T20 W21/5W LED COB KSENON 6500K
To ze jest nielegalne kazdy wie ale chcodzi sie o to dlaczego swieci wczesniej mialem ledy innej firmy typ SMD i nic takiego nie siecilo , czy to kwesia opornika czy poprostu chinski szmelc, co do kontroli mialem ich wiele i zadnemu z policjantow nie przeszkadzaly one bo swieca jak by byly w orginale
Wysłany: 2016-03-19, 09:26 Żarówka T20 W21/5W LED COB KSENON 6500K
Widze ze nie dojdziemy do wspolnego dialogu wiem ze lepiej jest kupic lampy za 1200 a ja wole zrobic cos sam typowe polskie gadanie nie chcesz pomuc to prosze nie przeszkadzaj:) pozdrawiam
Widze ze nie dojdziemy do wspolnego dialogu wiem ze lepiej jest kupic lampy za 1200 a ja wole zrobic cos sam typowe polskie gadanie nie chcesz pomuc to prosze nie przeszkadzaj:) pozdrawiam
Moment, jak świecą te ledy, jak dzienne, czy jak drogowe/mijania?
Chodzi o moc i jasność.
Bo jeśli jak dzienne, to nie bardzo rozumiem o co chodzi corrado.......
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-03-19, 13:40
arczi_88 napisał/a:
Jako dzienne/postojowe u kolegi świecą ledy.
No to wiem.
Ale z ich danych w lm wynika, że one świecą tak jak 1/3 świateł mijania i tylko o 1/3 lepiej niż tradycyjne żarówki 21/5W, a i to zakładając optymistycznie że ich chiński producent podał prawdę, a pewnie są jeszcze słabsze.
O jakim oślepianiu więc mowa przy światłach dziennych?
Na mózg komuś padło, czy uczulenie na słowo "led" posiada?
Ostatnio zmieniony przez Cav 2016-03-19, 13:42, w całości zmieniany 2 razy
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-03-19, 13:45 Re: Dacia duster LIFT żarówki T20 led problem
fokustm napisał/a:
Witam posiadam Dusterka z 2014 1.6benz/gaz posiada on fabrycznie w lampach gniazda żarowek T20 zastepujace swiatla do jazdy dziennej . moj problem polega na tym ze wymienilem fabryczne zarówki na Żarówka T20 W21/5W LED COB KSENON 6500K wszystko swieci elegencko poza 2 szczegolami licznik jest caly czas podswietlony co jest nawet dobre ,
IMO jest tak : moc tych ledów jest mniej więcej taka jak pozycyjnych, widać komputer nie bada jaki jest stan włącznika, tylko odczytuje zużycie prądu, więc stwierdza że masz załączone światła pozycyjne.
A przy pozycyjnych wie, że ma zapalić oświetlenie licznika i tylne pozycyjne.
Tam nie ma komputera. Jaka powinna być tam żarówka - dwuwłóknowa 21/5W? No to powinna mieś dwa "cycki" od dołu, jeden na 5W, drugi na 21W. Jak jest jeden wielki cycek, to łączy (zwiera) doprowadzenie świateł dziennych z doprowadzeniem świateł pozycyjnych i wszystko świeci razem.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 55 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2858 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2016-03-20, 07:42
eplus napisał/a:
Tam nie ma komputera. Jaka powinna być tam żarówka - dwuwłóknowa 21/5W? No to powinna mieś dwa "cycki" od dołu, jeden na 5W, drugi na 21W. Jak jest jeden wielki cycek, to łączy (zwiera) doprowadzenie świateł dziennych z doprowadzeniem świateł pozycyjnych i wszystko świeci razem.
Zgodze sie z kolega. Robi sie zwarcie i wszystko swieci.
mistrzu z poznania , Badać to można w laboratorium, komputer silnika nic nie bada , moze ewentualnie mierzyc . I to nie wynika z mierzenia ale z fizyki, bo tak jak piszecie wyzej tam jest zwarcie.
Prad ma to do siebie ze plynie ukladem o najmniejszym oporze .
Smiesznie polutowana ledka robi zwarcie w innym miejscu ukladu wlaczania/wylaczania swiatelek UCH. Proponuje wsadzenie przewodu na zwarcie zasilania tego swiatla i sprawdzenie czy jest dalej swiecenie swiatel z tylu.
I to kolejny powod zeby wypierdolic te diody , zeby czasem nie zaswiecil sie migacz w prawa skrecajac w lewo heh
Widze ze nie dojdziemy do wspolnego dialogu wiem ze lepiej jest kupic lampy za 1200 a ja wole zrobic cos sam typowe polskie gadanie nie chcesz pomuc to prosze nie przeszkadzaj:) pozdrawiam
Dialog jest wtedy gdy dwie strony chcą rozmawiać. A u człowieka ebie tego nie ma. Zaparłeś się jak osioł nad swoją racją mimo że tak naprawdę jej nie masz.
To akurat żaden argument, bo nieraz już prawowity i gorliwy kierowca w miejsce spalonej pozycyjnej 5W w jednej bańce z hamulcową 21W wkładał podobną z wyglądu i prawie dokładnie pasującą homologowaną 21W z kierunkowskazów. Jakie były efekty - każdy inżynier od razu wie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum