tak, zgadza się , ale kupisz już z zaciskiem najpewniej więc odpada zacisk.
Zwrotnice łatwo sprawdzić, jak coś to dam Ci wymiary suwmiarką co do 1mm czy nie krzywa. No a jak kupujesz 2szt to nie da rady tak samo ich skrzywić więc w sumie sam sprawdzisz czy są OK bez wymiarów, tylko z suwmiarką.
Temat powraca jak bumerang okazuje się że .... tarcze w rozmiarze 269 mm na przód są produkowane tylko do dustera i toyoty
Wybór producentów zagęszczą się do 2-3 a cenny zaczynają od 200 zł ...
O klockach nawet nie piszę
Przy czym 280 mm są bardzo popularne i można przebierać w każdym producencie i cenie .
Uznałem że zamiast swapować kupie sobie jakieś dobre kute tarcze ze sportowymi klockami ale nic z tego
Przy czym 280 mm są bardzo popularne i można przebierać w każdym producencie i cenie .
Uznałem że zamiast swapować kupie sobie jakieś dobre kute tarcze ze sportowymi klockami ale nic z tego
niezły pomysł, kupić nacinane tarcze sportowe + dobre sportowe klocki - hebel sie poprawi na pewno w stosunku do serii.
karenzo napisał/a:
A może zaszaleć i swapować już jakieś 300 mm z jakiejś meganki cześć mogą okazać się o niebo tańsze
tylko czy będzie pasować stary zacisk z jarzmem z mniejszej tarczy - raczej nie.
Jak chcesz to moge ci sprzedac stara zwrotnice z piasta i lozyskiem z tarczy 280mm do dustera za powiedzmy 50pln to sobie przymierzysz czy rozstaw jarzma z 269mm bedzie pasował a tarcza z 280 nie bedzie tarła o zacisk...
Z wymiarów wynika tylko 1,5 mm różnica grubości
Można powiedzieć że to jest prawie nic .
Rożnica jest dopiero w klockach
269mm
Producentem systemu jest TRW
280mm
Producentem systemu jest ATE
Według radzickich braci zacisk jest ten sam
Cytat:
Рено Дастер необходимо сказать о том, что на Duster с двигателем 1.6 и 1.5 тормозные суппорта отличаются от тормозных суппортов установленных на машину с двигателем 2,0 литра.
W ATE jest jeszcze większy bajzel
jarzmo nr wew 11.8170-0002.1
http://ows-cdn.tecdoc.net...774cd081f597cb9
co ciekawe według tego katalogu jest już przewidziane lodgy i doker 1.6 sce LPG właśnie z tarczami 280 mm
Parę swapów w swoim istnieniu popełniłem i zawsze była wymiana jarzma nigdy zwrotnicy. Tak jest dla producenta po prostu taniej łatwiej i szybciej. Co więcej w niektórych nawet zacisk jest ten sam. Ma dzięki temu mniej problemów logistycznych. Wiec kup jarzmo i zacisk, no i tarczę oczywiście.
Wiesz zawsze coś można po kombinować. W seju zakładałem hamulce od jakiej alfy tyle że musiałem jeżdzić na alufelgach niskoprofilowych. A i tak miałem może 1mm luzu pomiędzy zaciskiem a felgą. Ale miałem wtedy kolegę na szrocie i czas by się bawić.
1.5 dci 110 KM 2012 rok 4x2 / 4X4 ABS
zwrotnica 82 00 881 824
ten numer występuje tylko w dusterze
1.6 16v 105 km 2012 4x2 /4x4 ABS
82 00 881 914
Niestety ale zwrotnica jest inna. Duster 1.6 16v z ESP ma tarcze 280 mm , i zwrotnice
82 00 881 824
Piasta w obu przypadkach jest taka sama
40 20 200 09R
Zostaje tylko opcja rzeźby ale właściwe czym miał bym się kierować w przypadku doboru nowych zacisków + jarzma
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-10-08, 22:41, w całości zmieniany 2 razy
Inny numer katalogów jeszce o niczym nie świadczy. Robiłem swapa w Focusie. Zwrotnica w katalogach inna. Po fizycznym porównaniu wyszło, że mniejsza i starsza wersja miała zębatkę do ABS. Natomiast nowsza z EPS miała już łożysko magnetyczne. I to była cała różnica. Jarzma i mocowanie pasowały.
Ostatnio zmieniony przez kali 2015-10-09, 13:45, w całości zmieniany 1 raz
Zamierzam kupić 1 szt jarzma ATE
problem w tym że takowego nie da się nigdzie kupić , wszędzie mają TRW .
Jedyne co jest do kupienia
to
http://allegro.pl/zacisk-...5113796969.html
ale trochę ryzykowne wywalić 120 zł żeby okazało się że nie pasuje .
Najlepiej by było dostać gdzieś uszkodzone
Całość by się wyjaśniła gdyby ktokolwiek zmierzył odległość otworów w jarzmie do zwrotnicy
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-10-09, 21:06, w całości zmieniany 2 razy
Szukaj rozbitka na e-bay. Czasami w UK można wyrwać po taniości dobre graty. A 131zł to niewiele ją bym zaryzykował tak zresztą zrobiłem w swoim Loganie.
Ostatnio zmieniony przez kali 2015-10-09, 22:12, w całości zmieniany 1 raz
No dobra wiem że odstęp otworu jarzmo - zwrotnica w zestawie 280 mm to ok 142 mm
teraz zostaje pomierzyć u mnie wszystko w weekend .
Do tych śrub dostane się od tyłu koła z tunelu czy trzeba ściągać całe koło?
Ostatnio zmieniony przez Karenzo 2015-10-12, 11:08, w całości zmieniany 1 raz
Odgrzeje kotleta.
Chciałbym zmienić hamulce w swoim 1.2 ze względu na to, że są lite, małe tarcze. Na pewno muszą być wentylowane a najlepiej większe. Jeśli chodzi o tarcze wentylowane to wiem że dci i tce je mają - pytanie czy wystarczy wymienić sam zacisk, czy jeszcze jarzmo albo i piastę?
Ad 2 - jeśli większe tarcze to od czego mogą podejść jarzma? Dokker / duster?
Ad 3 czy ktoś na forum przerabiał tył z bębnów na tarcze?
z tyłem to duża robota trzeba belka zmieniać
a nie ma za bardzo z czego tej belki wziąć
Reszte twoich wątpliwości rozwieje dialogys w którego polecam sie zapatrzyć .
Przerabiałem sprawę w dusterze i niestety piasta jest inna przy tarczy 269 mm i 280 mm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum