Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
1.0 12V zamiast 1.2 16V (niby 1.2, bo 1149cm3) San, Log, MCV
Autor Wiadomość
maciek 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: TCE 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 3531
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-09-16, 18:00   

chcą wysprzedać wszystkie modele przed liftingowe ;-)
_________________
Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail

 
franius 



Marka: Dacia
Model: Logan II
Silnik: 0.9 TCe Easy-R
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-09-19, 11:15   

Nowa oferta Logana jest bardzo uboga. Cale szczęście że kupowałem parę miesięcy temu bo bym z oferty Dacia nie skorzystał w obecnej formie - brak sedna z automatem. Peugeot z modelem 301 zyska na takiej decyzji importera.

Chociaż jak zamawiałem auto to bylo w tym czasie jeszcze tylko trzech takich co mieli w systemie rezerwacyjnym Logana z Easy-R, więc po części rozumiem że jakiś założonych minimalnych ilości zamowien nie mogli dotrzymać
 
DD 


Marka: Dacia
Model: Duster 1.6 16V
Silnik: K4M (105KM)
Rocznik: 2015
Wersja: Duster
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 651
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2016-09-21, 09:43   

Nanouser napisał/a:
jak wtrysk będzie pośredni i regulacja zaworów hydrauliczna, to silnik będzie chętnie kupowany, nawet pomimo trzech cylindrów ;-)
Wtrysk pośredni pewnie będzie, natomiast o hydraulicznym kasowaniu luzów zaworowych lepiej zapomnij ;-) , bo IMO najprawdopodobniej ostatnie Dacie z hydraulicznym kasowaniem luzów zaworowych zjechały z taśm produkcyjnych w 26. tygodniu 2015. roku :mrgreen: .
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-09-21, 10:12   

Jak dla mnie taki silnik w Logania/Sandero byłby w zupełności wystarczający. Po mieście nawet Cinquecento 700 mi wystarczało, na trasie do roboty nie przekraczam 90ki bo co prawda fotoradarów mniej, ale patroli więcej niż Biedronek na mieście :D a i spalanie mniejsze.. Wersja Open z klimą i metalikiem za 35-36 kzł i sam bym się zastanawiał za 1,5 roku - 2 lata nad kupnem.
 
Auto Krytyk 


Marka: .
Model: .
Silnik: .
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 819
Skąd: Polska
Wysłany: 2016-09-21, 12:37   

Oni zmniejszyli ten silnik o 150cm3 i 1 cylider bo nie było sensu trzymać silnika 1149cm3, ten 1.0 12v będzie mniej palił w mieście i w korkach. Dostałem info od Renault Polska że na razie nic nie wiedza kiedy wejdzie ten silnik le zapewne w modelu po lifcie.
_________________
KANAŁ MOTORYZACYJNY
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-09-29, 11:17   

vulcanor napisał/a:
zapewne w modelu po lifcie

Tak się stało - http://www.daciaklub.pl/f...1709495#1709495
 
GRL 


Marka: Dacia => VW
Model: Duster II => Golf
Silnik: 1.6sce => 1.0tsi 115
Rocznik: 2018 => 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 1207
Skąd: ZS
Wysłany: 2016-10-13, 10:36   

Skoro spływa coraz więcej danych, to wrzucę małe porównanie liczbowe obu silników.
Przy okazji dodam, że wciąż nie potrafią się zdecydować czy silniki mają po 73 konie czy po 75 :lol:

Silnik 1.0:
- moc maksymalna przy 6300obr/min
- moment maksymalny 97Nm przy 3500obr/min
- przełożenie 5. biegu 29,83

Silnik 1.2:
- moc maksymalna przy 5500obr/min
- moment maksymalny 107Nm przy 4250obr/min
- przełożenie 5. biegu 31,77

Niższy moment przy niższych obrotach oznacza, że przy normalnym użytkowaniu silnik nie powinien mieć mniej wigoru.
Tym bardziej, że skrzynia została skrócona (na wszystkich biegach).
Niestety przy prędkościach autostradowych wzrosną obroty.
Przy 140km/h zamiast 4200obr/min będzie bliżej 4500obr/min.
Tym samym samochód będzie miał jeszcze mniej uniwersalny charakter.

Dziękuję za uwagę. :-)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne