Renault powinien tak wyposażać dacie by 4 gwiazdki miały zawsze
Wystarczą nawet 3, ale niech będą _uczciwe_, wynikając z dobrej wytrzymałości konstrukcji i działania podstawowego wyposażenia. Czyli: niewielkie deformacje karoserii oraz pasy z napinaczami i ogranicznikami do kompletu z 4 poduchami.
(Wtedy 4* mogą sobie być "nieoficjalnie", jako efekt dodatkowo punktowanych systemów elektronicznych).
Natomiast fakt rozdarcia blacharki wokół nóg kierowcy w lodgy i MCV II to jest katastrofa, a nie samochód reklamowany jako rodzinny /:
No dobra ale to są dwa zupełnie różne modele które dzielą dekady ..... To tak jakby zderzyć VW Golfa Mk1 z 2009 roku (produkcja RPA) z Golfem Mk6 z Europy z tego samego roku ....
No dokładnie tak. Chodzi o to, że państwowe regulacje są dobre. Dzięki temu zresztą może istnieć Dacia w Europie. Ja po prostu wierzę, że jest wystarczająco w porządku (niestety, jak wiemy, z pewnymi zastrzeżeniami), bo faszystowska Unia pilnuje.
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1061 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2016-11-02, 13:31
Z naukowej ciekawości mi się te testy podobają. Widać postęp jaki zrobiła motoryzacja w krajach, w których wymusza się pewne rozwiązania w dziedzinie bezpieczeństwa. Wdać gołym okiem, bez konieczności rozumienia wszystkich systemów i praw fizyki.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Lza 2016-11-02, 13:33, w całości zmieniany 1 raz
Zapytam inaczej. Które auto obecnie produkowane ich nie ma?
Wg poniższej oferty nie mają ich obecnie produkowane dwie najniższe wersje Dustera.
Też mi się obiło o uszy, że w Sandero może nie być.
I to w żadnej odmianie.
Dacia robi fajne autka, natomiast ja wykluczyłem Dustera z zainteresowań bo najmniej się nadawał na miejskiego krążownika dla mnie. Można kupić autko nieco mniejsze i racjonalniej konsumujące paliwo. Może po prostu nie mam żyłki off-roadowca
Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2016-11-09, 10:13
Nanouser napisał/a:
Dacia robi fajne autka, natomiast ja wykluczyłem Dustera z zainteresowań bo najmniej się nadawał na miejskiego krążownika dla mnie. Można kupić autko nieco mniejsze i racjonalniej konsumujące paliwo. Może po prostu nie mam żyłki off-roadowca
Jak nie potrzebujesz większego samochodu to oczywiście że są mniejsze i rzeczywiście pala mniej. Pamiętaj tylko że spalanie mniejsze o 2l/100 to 10 zł /100 km, na każdy 1000 zł różnicy w cenie musisz zrobić 10 tyś km żeby tylko się zwróciło, tak więc kupno samochodu mniej palącego za podobną cenę ma sens, ale jeśli będzie droższy i jedynym argumentem będzie spalanie to czasem może nie mieć to sensu.
piku, jak to co, segment B, myślałem nad ibizą/fabią/clio w kombiaku. Wygrało Clio.
Pali średnio 6,5. Megane 1,4 16v paliła mi dokładnie tak samo użytkowana 9l. Obawiam się że Duster połknąłby koło 10l. Gdybym miał kupować większe auto wolałbym kompakta.
Drodzy grupowicze - poratujecie? Potrzebuję linka do tematu, gdzie ktoś wklejał co miesiąc sprzedaz Dusterów w zestawieniu z innymi samochodami SUV. Nie mogę tego odszukac, a kiedyś trafiłem na ten fajny temat.
piku, jak to co, segment B, myślałem nad ibizą/fabią/clio w kombiaku. Wygrało Clio.
Hmm, ale czy to są miejskie krążowniki? Mi się takie określenie kojarzy z autem, które nie boi się krawężników, czyli nieco wyżej zawieszone, choć niekoniecznie z napędem 4x4, a to są: Captur, Moka, Sandero stepway itp. - jeśli muszą być mniejsze niż Duster, który jest jednym z najmniejszych (i najoszczędniejszych) SUVow. Oczywiście - Clio to sympatyczne autko.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum