Marka: Dacia
Model: Sandero II ph 2 Open, Duster 2 Prestige
Silnik: 1,0 TCE LPG
Rocznik: 2020, 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Kwi 2013 Posty: 321 Skąd: z ?
Wysłany: 2016-02-03, 22:54
A mi taki kwid by pasował w cenie ok 2/3 ceny sandero.
Jakby takie cudo zaoferowali w wersji laureate z silnikiem 90Tce i skrzynią zautomatyzowaną easy-cośtam w cenie ok 36 tys zł to pewnie zaraz pobiegłbym zamówić.
laisar napisał/a:
Realnie cena to jest: idziesz do salonu i kupujesz - a nie, że może wynegocjujesz, a może nie... Co to jest, bazar, giełda, licytacja? /: Czniam takie podejście do interesu!
Podejście jak sprzedającego (raczej nierealne przy dzisiejszej nadpodaży)
Lza napisał/a:
Dla mnie realana cena to taka którą płacę. Nie taka którą widzę w katalogu czy na loto-młoto. Dlaczego miłabym nie wynegocjować?
Podejście kupującego (i nie ma zmiłuj - sprzedawca musi się do niego dostosować, jeśli oferuje produkt masowy, którego jest nadpodaż)
Ostatnio zmieniony przez krimar 2016-02-03, 23:01, w całości zmieniany 1 raz
Marka: .
Model: .
Silnik: . Pomógł: 10 razy Dołączył: 25 Cze 2010 Posty: 819 Skąd: Polska
Wysłany: 2016-02-04, 13:11
Nikt takiego auta nie sprzeda w Europie w takiej cenie nowego bo by droższych samochodów ludzie nie kupowali szczególnie na zachodzie gdzie auto to narzędzie, pamiętam jak w Polsce miał być najtańszy nowy samochód Clic, było forum też siedziałem tam, auto na wypasie miało kosztować 15 tys a tańsze wersje już od 10 tys i co umarło bo ktoś dostał kase żeby taki samochód nie powstał przypuszczalnie. Logan tez miał kosztować 5000 euro a kosztuje 2 razy tyle, ta mała dacia jak wejdzie to pewnie będzie kosztować 28-35 tys.
lza dobrze pisze sam jak kupowałem w zeszłym roku peugeota to wyciągłem rabat ale wymagała to sporej pracy i czasu w kontakcie z salonami po całej Polsce, a byłem świadkiem jak babka przyszła do salonu tego samego i na 208 dali jej dywaniki i opony zimowe, gdzie realnie na tego puga można było wyciągnąć ponad 5 tys rabatu.
Ostatnio zmieniony przez Auto Krytyk 2016-02-04, 13:15, w całości zmieniany 1 raz
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1061 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2016-02-04, 13:50
Poguglałem - Ciekawa historia z tym Clickiem. Nie słyszałem o tym wcześniej. Trochę szkoda. Przydało by się takie autko w tej cenie, do dojazdów do pracy. Najlepiej elektryczne.
Marka: Dacia
Model: Sandero II ph 2 Open, Duster 2 Prestige
Silnik: 1,0 TCE LPG
Rocznik: 2020, 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Kwi 2013 Posty: 321 Skąd: z ?
Wysłany: 2016-02-04, 19:49
laisar napisał/a:
Drugi motor to B4D - dla sandero i logana. Jest litrowym, większym bratem .
Ten nowy motor może być w kwidzie zestawiony ze skrzynią easy-R
Jakby kwida wprowadzili do EU to mają murowany sukces - bo kwid jest po prostu ładniejszy od tego co konkurencja oferuje w tym segmencie, a jak jeszcze byłby przy tym tańszy to tym gorzej dla konkurencji.
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3593 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-18, 14:18
Kwid zapewnia bezpieczeństwo na poziomie malucha mniej więcej:
http://www.globalncap.org...ap-crash-tests/
ja wiem że wersja europejska byłaby "lepsiejsza" ale z pewnością nie byłaby już tak atrakcyjna cenowo .....
Marka: Dacia
Model: Sandero II ph 2 Open, Duster 2 Prestige
Silnik: 1,0 TCE LPG
Rocznik: 2020, 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Kwi 2013 Posty: 321 Skąd: z ?
Wysłany: 2016-05-18, 23:38
DrOzda napisał/a:
ja wiem że wersja europejska byłaby "lepsiejsza"
Pewnie tyle "lepsiejsza" co europejskie Celerio - 3 gwiazdki http://www.euroncap.com/e...i/celerio/7896# w stosunku do indyjskiego Celerio 0 gwiazdek http://www.globalncap.org/results/
To takie same nadwozia - "składają" się tak samo co widać na filmach - przedział pasażerski pozostaje w obu przypadkach nie naruszony. Europejskie gwiazdki są skutkiem poduszek powietrznych, których w Indiach brak.
Natomiast Kwida testowali parę razy.
W I wersji nawet się dach połamał w III wersji (ponoć produkowanej do maja b.r.) dach prawie cały - filmiki w linku powyżej. Od maja b.r jest ponoć Kwid IV (jeszcze nie testowany)
Ostatnio zmieniony przez krimar 2016-05-19, 00:02, w całości zmieniany 1 raz
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2016-05-19, 12:19
wynik testu jest dość kompromitujący, bo współczesne maluchy miejskie zwykle te 2-3 gwiazdki zdobywają
A wiadomo coś w kwestii KWIDa? Chętnie bm żonce sprawił takowego
Niedawno zorganizowałem spotkanie znajomków ze studiów.
Podzieliłem się z nimi ciekawostką - nasz kolega, największy imprezowicz i pijak, właśnie został drugim pilotem w jakiś tam liniach lotniczych.
Na to kolega - ooo, to już wiem którymi samolotami puszczać na wakacje moją małżonkę. :D
Bardzo żałuję że ten KWID nie będzie dopuszczony w europie do sprzedaży. Jestem pewien że byłby dużo bezpieczniejszy niż "bezwypadkowe" samochody używane w cenach około 20 tyś złotych.
Dla porównania fiesta mk7 (około 1 minuty testu) za około 20tyś i kwid 3 gen. (około 40 sekundy)
https://www.youtube.com/watch?v=qi1LgUrd5fI
Przypominam wam że test zderzeniowy jest przeprowadzany na nowej fieście, a nie prawdopodobnie klepanym egzemplarzu z możliwymi osłabieniami korozyjnymi.
Czyli moje meritum jest takie iż mimo wszystko taki Kwid byłby bezpieczniejszym i pewniejszym wyborem niż używany samochód (dla porównania fiesta mk7)
Bardzo żałuję że ten KWID nie będzie dopuszczony w europie do sprzedaży. Jestem pewien że byłby dużo bezpieczniejszy niż "bezwypadkowe" samochody używane w cenach około 20 tyś złotych.
Dla porównania fiesta mk7 (około 1 minuty testu) za około 20tyś i kwid 3 gen. (około 40 sekundy)
https://www.youtube.com/watch?v=qi1LgUrd5fI
Przypominam wam że test zderzeniowy jest przeprowadzany na nowej fieście, a nie prawdopodobnie klepanym egzemplarzu z możliwymi osłabieniami korozyjnymi.
Czyli moje meritum jest takie iż mimo wszystko taki Kwid byłby bezpieczniejszym i pewniejszym wyborem niż używany samochód (dla porównania fiesta mk7)
Większość osób na tym forum ma jakieś maniakalne urojenia dotyczące obligatoryjnej powypadkowości wszystkich aut używanych/sprowadzanych. Nie wiem z czego wynika takie przeświadczenie - z braku wiedzy czy doświadczenia w kupowaniu takich samochodów? Ten Kwid ma stabilność kabiny na poziomie Clio2, wobec czego 10-letnie Clio3 z kompletem poduszek dystansuje znacznie ten model w kwestii bezpieczeństwa. Nowe nie zawsze znaczy bezpieczniejsze, przykładem mogą być choćby inne modele Dacia, które gorzej wypadają w zderzeniach niż auta 10-letnie tej klasy.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3593 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-04, 16:10
Nie chrzań za przeproszeniem dyrdymałów. Wynik testu zderzeniowego Fabii 2 czy Clio 3 byłyby na poziomie Sandero 2 według reguł stosowanych w 2013 roku ....
Nie chrzań za przeproszeniem dyrdymałów. Wynik testu zderzeniowego Fabii 2 czy Clio 3 byłyby na poziomie Sandero 2 według reguł stosowanych w 2013 roku ....
W takim razie kto tu chrzani? :)
Ostatnio zmieniony przez luckyboy 2016-12-05, 09:39, w całości zmieniany 3 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum