lamp led tam nie ma są tylko światła dzienne led
sinik dla masochistów
kierownica ładna , mocno odmładza wnętrze
przycisk od tempomatu to jakiś żart , mogli go pod siedzenie jeszcze schować
Marka: ..
Model: ....
Silnik: ...... Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Maj 2016 Posty: 197 Skąd: ziemia łódzka
Wysłany: 2016-11-27, 12:03
Jeśli chodzi o przedni grill, to mnie osobiście bardziej podoba się ten w mojej bryce przed liftem
Cieszy przeniesienie przycisków obsługi szyb na drzwi
Koledzy nie zwrócili uwagi na fakt, że klakson jest w normalnym miejscu - a to jest prawdziwy przełom, który daje nadzieję, ze w kolejnych "wydaniach" innych modeli Dacii też tak się stanie.
Marka: Dacia
Model: Sandero Open
Silnik: 1.2
Rocznik: 2016 Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Paź 2016 Posty: 634 Skąd: Wro
Wysłany: 2016-11-27, 13:07
Ja zwróciłem na to uwagę Przyciski od szyb na drzwiach - tez duży plus. Aż zaczynam się zastanawiać czy dobrze zrobiłem kupując Opena rzutem na taśmę. Ale chyba jednak dobrze - silnik w Openie na plus i cenowo przyoszczędziłem mimo wszystko.
Silnikiem trzeba się przejechać, DRL LED jeśli będą trwałe to plus, kierownica spoko, przyciski szyb na drzwiach oczywiście bez sensu, a na nowy gril lepiej pominąć milczeniem...
Czyli nie mając tempomatu, w najbrzydszej części kokpitu dostajemy 4 zaślepki? Masakra, musiałbym na stałe jeździć z 2 butelkami zamontowanymi przed skrzynią biegów, żeby tego nie musieć oglądać. Tempomat na kierownicę, komplet szyb na drzwi, sygnalizator na górę, przycisk eco... w bagażniku... a w miejscu starego ohydztwa schowek. Tak niewiele do szczęścia brakuje.
Tak, choć w loganach / sandero tylko o pół punktu przez dotychczasowe słabe wykonanie. Gdyby znajdowała się w zasięgu ręki bez odrywania pleców od oparcia fotela, to byłaby niemal idealna. Ergonomicznie środek jest bowiem najlepszy - i właśnie dlatego w modelach luksusowych te przyciski były zazwyczaj na tunelu środkowym.
Drzwi to najgorsze miejsce, usprawiedliwiane jedynie lenistwem umysłowym ("zamieniamy korbki na guziki = każdy gupi znajdzie"). Pół biedy jak przyciski są w podłokietniku (lodgy / dokker i teraz logan / sandero), ale w dusterze panel na drzwiach to stuprocentowa porażka...
Tak, tylko oglądając przedni zderzak ze światłami pm składa się z dwóch części i przy jakiejkolwiek stłuczce trzeba dwa razy płacić. Ale to zmartwienie poszkodowanych.
Ergonomicznie środek jest bowiem najlepszy - i właśnie dlatego w modelach luksusowych te przyciski były zazwyczaj na tunelu środkowym.
Nawet najbardziej oporne bmw w końcu uległo i dało sterowanie szybami "w jedynym słusznym miejscu". Usilne chodzenie pod prąd wszystkim aktualnym trendom kończy się klaksonem przy kierunkowskazach...
Silnik brzmi jak sokowirówka.
Zastanawia mnie jednak jak auto schodzi z obrotów (11:25).
Widać, że silnik zaczyna się telepać pod koniec.
Nie zaglądałem każdemu autu pod maskę, ale moje benzynowe czterocylindrówki się tak nie trzęsły.
Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2 Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Sie 2015 Posty: 1353 Skąd: Racibórz
Wysłany: 2016-11-28, 16:05
Będąc dzisiaj u Pietrzaka w Rybniku czekając na usunięcie usterki w moim aucie pomacałem sobie nowego Logana MCV po face liftingu - był to jakiś diesel, więc nie było okazji spojrzeć na ten nowy silnik.
Ta nowa kierownica prezentuje się ciekawie - chociaż mogłaby być trochę mniejsza.
Nie wiem czy we wcześniejszych wersjach Logana był podświetlany schowek - bo tutaj własnie jest podświetlany.
Od strony pasażera przy nogach jest taka mała siateczka na jakieś małe rzeczy np: klucze.
Konsola centralna jest lepiej spasowana niż u mnie - pod naciskiem nic nie trzeszczy.
Akurat ta wersja nie miała tempomatu\ogranicznika to te same zaślepki wyglądają paskudnie.
A na zewnątrz światła prezentują się ładnie - szczególnie te z tyłu.
Marka: Dacia
Model: Duster II Techroad
Silnik: 1.6 4WD
Rocznik: 2019 Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Maj 2015 Posty: 401 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2016-12-03, 22:42
W dniu dzisiejszym w Bielsku w salonie Renault-Dacia Wektor również miałem okazję organoleptycznie poznać nową Dacię Logan i Logan MCV po liftingu.
Wrzucam kilka fotek.
Z moich spostrzeżeń:
- Dacia również zaczęła stosować nowy czynnik w klimatyzacji czyli R-1234yf
- na drzwiach Logana zauważyłem naklejkę z informacją o ciśnieniu w kołach, czyli chyba Dacia zrezygnowała z montażu czujników ciśnienia w kołach na rzecz systemu opartego o ABS
- w bagażniku dołożono trochę tapicerki od wewnątrz tam gdzie są zamocowane lampy
- chyba zmieniono trochę tapicerkę na podłodze
- na desce rozdzielczej element ozdobny przypomina teraz carbon
- dołożono wygłuszenie maski silnika
- w salonie stał Logan z silnikiem 0.9 Tce, na Sce niestety jeszcze trzeba trochę poczekać (mają się z nami kontaktować)
Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009 Pomógł: 31 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2944 Skąd: Śląsk
Wysłany: 2016-12-04, 10:47
Przy zmianie auta za 2-3 lata chyba przeproszę się z dieslami, benzyniaki powoli stają się równie skomplikowane, LPG albo niemożliwie albo kosztujące niewiele mniej niż dopłata do diesla...
Co do nowego czynnika w klimie to podobno ceny spadły, na początku pełne napełnienie do 600 gram kosztowało w okolicy tysiąca zł, teraz widywałem oferty za 400-450 zł, w dodatku już nawet eko-terroryści myślą nad odejściem od tego
W twingo 1.0 sce całkiem dobrze się spisuje. Martwi brak jednego cylindra jednakże na razie jakiś niepokojących wieści o jego awaryjności nie słyszałem. Pozostaje nadzieja na awaryjność na poziomie co najmniej 0.9 tce. Spalanie wg. autocentrum to pomiędzy 6, a 7 litrów. Co tragicznie również nie wygląda w porównaniu do 1.2.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum