Pierwszy test w aucie zaliczony. Umieszczenie czujnika w schowku ponad radiem lub w miejscu na kubki poniżej nie umożliwia poprawnej kalibracji. Prawdopodobnie pole magnetyczne jest zbyt silne i nie pozwala wychwycić i zakłóca odchylenia od magnetycznej północy - było to nieco rozczarowujące ale na szczęście po powtórnej kalibracji, kładąc czujnik na siedzeniu pasażera wszystko wygląda znakomicie. Przetestowane na parkingu i na drodze przy różnych prędkościach. Włączanie nawiewu, radia itp. nie generuje zakłóceń (wcześniej w miejscu na konsoli rzędu 10 st.).
Krótki filmik z testu na parkingu - dwa kółka na próbę https://youtu.be/gGoU2Gy1tjU
Widać odchylenie rzędu 8 st. w prawo na czujniki przechyłu
Tak, myślałem o tym ale będzie trzeba jakoś kable poukrywać
Czujnik z modułem głównym dam chyba pod siedzenie, zasilę z usb kablem "taśmą" (1,5 zł za metr 10 żyłowa), pociągnę go do modułu pod siedzeniem, a w drodze powrotnej (na tej samej taśmie) będzie szedł sygnał do wyświetlacza (w kier. usb). Myślę, że najlepsze miejsce to ten schowek nad kokpitem. Jeszcze chciałbym dorobić wyświetlanie "sztucznego horyzontu" bo śledzenie odczytu wartości XY jest zbyt absorbujące uwagę, choć fajnie to wygląda gdy się przyspiesza lub hamuje albo jeździ po jakichś ślimakach. Może powinienem dodać jeszcze wartość G przeciążenia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum