Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 55 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2858 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2016-12-19, 11:45
Pisalem z wieza na pw robil to w stolicy za 1200. Co do Fap-a to raczej zostawie, bo nie wiem jak tu z przegladami(nigdy nie mialem jeszcze okazji). Myslalem nad wylaczeniem egr, ale nie wiem jak to sie bedzia mialo jedno z drugim. Kiedy zrobie? Jeszcze mie wiem, bo nie wiem kiedy bede w Polsce.
TO tak czy kopci , czasem zakopci ale na razie jeszcze nie , w gruncie rzeczy kazdy dizel potrafi zakopcic jak sadza sie nie wypali za dobrze ;)
MCV po chipie jak jej dalem ostro w palnik a miała juz 100 tys przejechane to z tyłu dała dymek ;)
Wiecie jestem tego zdania jesli sie zdecydowałem na tego chipa to tez trzeba sie liczyc ze trzeba tez dac czasem w wpalnik silnikowi i go przepalic :) tak porzadnie, bo jesli sie nie bedzie przepalac DPF to bedzie lipa oraz tez lipa dla turbiny. Trzeba to czasem rozruszac ale czasem przynajmniej 2-3 razy w miesiacu :)
Z innej beczki widzialem octawie 1,9 tdi przejechanych 105 tys , poszły wtryski a turbina poszła o wiele wcześniej przy jakis 70 tys, kolej starej daty strasznie nie umiał jezdzic dizlem.
Tą samą octawie miałem po 10 latach siostra wzieła ją teraz ma 250 tys turbinka smiega silnik smiga, wszystko jest super, wiec podkreslam ze dizlem i autem z turbiną trzeba sie nauczyc jezdzic.
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
O tym jak spier**lić soft i wygenerować kosztowną awarię można by książkę napisać.
Nawet jeżeli na pierwszy rzut oka nie będzie widać żadnych problemów, to nie znaczy, że problem nie będzie się kumulował, żeby ostatecznie wypluć jakąś droga naprawę.
Jesteś z Warszawy, tam jest co najmniej kilka firm, które zrobią Ci temat profesjonalnie w kwocie od 800zł.
Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG Pomógł: 11 razy Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 1103 Skąd: Mikołów
Wysłany: 2016-12-24, 12:56
Mamy na firmie primastara 2.0 dci z wgranym chipem do sterownika to nie jeździ to zapierdala przebieg ponad 200tys z czego 150tys na chipie nic się nie dzieje a licznik zamyka :)
_________________ Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
Cześć mam takie pytanko: mój silnik w Loganie to 1,5 dCi 75 KM, z informacji które znalazłem wynika, że ten silnik nie różni się konstrukcyjnie od silnika 1,5 dCI 90 KM. W związku z tym, jak przerobić moje 75 KM na 90 KM ?:) wystarczy wgrać soft z silnika mocniejszego ? Zrobią to w ASO ?
Sprawdzilem, cena u tuningowcow to 1600 zl, soft jakiś od nich (co u mnie budzi obawy :D), zrobią z 75 KM ok 90-92KM. Osobiście rezygnuję, bo szkoda mi 1600 zł wydawać, co nie przyniesie mi realnych korzyści.
Jeszcze jedna sprawa, gdyby ktoś jednak był zdecydowany, to w Bielsku jest firma ecu soft i na swoje usługi mają 20% rabatu do końca stycznia więc wyjdzie trochę taniej niż 1600 ;)
Wysłany: 2017-08-08, 20:29 Nieudany Chip co dalej ?
Byłem na chipie dzisiaj. Niestety opór materii nie pozwolił na podwyższenie mocy. Seria wyszła 72,6 KM i 161,7 Nm. Wtryski nie przyjmowały zwiększonej dawki paliwa. Turbina owszem. Program ponoć jest oki sprawdzony przez osoby trzecie.
Próbować gdzie indziej ?? Czy skupić się na układzie paliwowym ??
Silnik nie pokazuje żadnych błędów
_________________
Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Ostatnio zmieniony przez jjmalin 2017-08-08, 20:36, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum