Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2008-11-28, 09:23
Chiptuning / zwiększenie mocy w dci
Autor Wiadomość
shrek 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2858
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2016-12-19, 08:03   

wieza napisał/a:
shrek napisał/a:
A mnie sie to podoba https://www.youtube.com/watch?v=5hzfzrjiqvg
Ciekawe czy lodowa kolegi Wieza tez tak ma ?


Shrek specjalnie dla Ciebie :)
https://www.youtube.com/watch?v=lDx2NK69jfU


Dziekuje. Super jak bede w Polsce to zawirusuje moja.
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3668
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-19, 09:04   

shrek napisał/a:


Dziekuje. Super jak bede w Polsce to zawirusuje moja.


Kiedy będziesz chipować ? Ile $ przeznaczasz na to ? Czy będziesz DPF przy tym chipowaniu wyłaczął ? Bo moze więcej kopcić po chipowaniu ... 8-)
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3694
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-12-19, 09:56   

corrado napisał/a:
shrek napisał/a:


Dziekuje. Super jak bede w Polsce to zawirusuje moja.


Kiedy będziesz chipować ? Ile $ przeznaczasz na to ? Czy będziesz DPF przy tym chipowaniu wyłaczął ? Bo moze więcej kopcić po chipowaniu ... 8-)

To najlepiej kolega wieża odpowie na to pytanie, bo już to ma za sobą i wie co się dzieje ze swoim autem. ;-)
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3668
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-19, 10:17   

Ja się pytam Shreka :-)
wiem co robi z autem i znam jego autko już dość dobrze z opowieści
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3694
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-12-19, 11:03   

corrado napisał/a:
Ja się pytam Shreka :-)
wiem co robi z autem i znam jego autko już dość dobrze z opowieści

A ja znam Shreka OSOBIŚCIE.... :-P :-)
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
shrek 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2858
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2016-12-19, 11:45   

Pisalem z wieza na pw robil to w stolicy za 1200. Co do Fap-a to raczej zostawie, bo nie wiem jak tu z przegladami(nigdy nie mialem jeszcze okazji). Myslalem nad wylaczeniem egr, ale nie wiem jak to sie bedzia mialo jedno z drugim. Kiedy zrobie? Jeszcze mie wiem, bo nie wiem kiedy bede w Polsce.
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2016-12-19, 16:55   

Rozmowa wrze :)

TO tak czy kopci , czasem zakopci ale na razie jeszcze nie , w gruncie rzeczy kazdy dizel potrafi zakopcic jak sadza sie nie wypali za dobrze ;)
MCV po chipie jak jej dalem ostro w palnik a miała juz 100 tys przejechane to z tyłu dała dymek ;)

Wiecie jestem tego zdania jesli sie zdecydowałem na tego chipa to tez trzeba sie liczyc ze trzeba tez dac czasem w wpalnik silnikowi i go przepalic :) tak porzadnie, bo jesli sie nie bedzie przepalac DPF to bedzie lipa oraz tez lipa dla turbiny. Trzeba to czasem rozruszac ale czasem przynajmniej 2-3 razy w miesiacu :)
Z innej beczki widzialem octawie 1,9 tdi przejechanych 105 tys , poszły wtryski a turbina poszła o wiele wcześniej przy jakis 70 tys, kolej starej daty strasznie nie umiał jezdzic dizlem.
Tą samą octawie miałem po 10 latach siostra wzieła ją teraz ma 250 tys turbinka smiega silnik smiga, wszystko jest super, wiec podkreslam ze dizlem i autem z turbiną trzeba sie nauczyc jezdzic.
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi (86KM/200Nm-130KM/300Nm)
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3668
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-20, 10:45   

A czy ktos tuningował / chipował Dacie lub inne autko Galetto 1260 albo przez BDM1000( bardziej dzialajace pod Delphi )?

Ceny teraz interfejsu nawet juz z romami to koszt<100pln
 
shrek 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2858
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2016-12-22, 11:27   

Mysle , ze malo kto bez specjalistycznej wiedzybawi sie w takie rzeczy. Latwo mozna uceglic fure.
 
GRL 


Marka: Dacia => VW
Model: Duster II => Golf
Silnik: 1.6sce => 1.0tsi 115
Rocznik: 2018 => 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 1207
Skąd: ZS
Wysłany: 2016-12-22, 12:38   

O tym jak spier**lić soft i wygenerować kosztowną awarię można by książkę napisać.
Nawet jeżeli na pierwszy rzut oka nie będzie widać żadnych problemów, to nie znaczy, że problem nie będzie się kumulował, żeby ostatecznie wypluć jakąś droga naprawę.
Jesteś z Warszawy, tam jest co najmniej kilka firm, które zrobią Ci temat profesjonalnie w kwocie od 800zł.
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2016-12-22, 17:47   

Ryzyko jest wielkie ze cos moze nie pójść tak jak powinno i wtedy jest totalna lipa ... i kosztowna lipa ;) ale jak ktos lubi ryzyko to czemu nie ;)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
kali 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Rocznik: 2006
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 1133
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2016-12-22, 17:49   

Tani Chiński fejsik to dobry sposób na uwalenie sterownika. Jednym się udaje innym nie.
 
Lukas87 



Marka: Dacia
Model: Sandero I oraz MCV II
Silnik: 1.5 dci oraz 1.2 16V LPG
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 1103
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2016-12-24, 12:56   

Mamy na firmie primastara 2.0 dci z wgranym chipem do sterownika to nie jeździ to zapierdala :!: przebieg ponad 200tys z czego 150tys na chipie nic się nie dzieje a licznik zamyka :)
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
 
art 


Marka: Dacia
Model: Sandero/ Logan II
Silnik: 1.4 MPI + LPG lovato/ 1.5 dCi
Rocznik: 2010/ 2013
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 203
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-01-07, 13:02   

Cześć mam takie pytanko: mój silnik w Loganie to 1,5 dCi 75 KM, z informacji które znalazłem wynika, że ten silnik nie różni się konstrukcyjnie od silnika 1,5 dCI 90 KM. W związku z tym, jak przerobić moje 75 KM na 90 KM ?:) wystarczy wgrać soft z silnika mocniejszego ? Zrobią to w ASO ?
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7403
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2017-01-07, 22:21   

O ile pamiętam to jeden ma zmienną geometrie łopatek turbiny.
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-01-07, 22:29   

Marek1603 napisał/a:
O ile pamiętam to jeden ma zmienną geometrie łopatek turbiny.


A nie dopiero wersja 109 KM?
 
shrek 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 2858
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2017-01-07, 23:16   

110 ma zmienna geometrie a cala reszta stala.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7403
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2017-01-08, 11:13   

No właśnie wiedziałem, że gdzieś dzwoni tylko, w którym kościele. :-D
 
art 


Marka: Dacia
Model: Sandero/ Logan II
Silnik: 1.4 MPI + LPG lovato/ 1.5 dCi
Rocznik: 2010/ 2013
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 203
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-01-12, 18:24   

Sprawdzilem, cena u tuningowcow to 1600 zl, soft jakiś od nich (co u mnie budzi obawy :D), zrobią z 75 KM ok 90-92KM. Osobiście rezygnuję, bo szkoda mi 1600 zł wydawać, co nie przyniesie mi realnych korzyści.
 
arnold 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 785
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-01-12, 18:39   

Tak się to odbywa, przy chipie należy dograć mapy do konkretego silnika. To nie jest tak że dCi róznica w mocy leży tylko w sofcie.
 
art 


Marka: Dacia
Model: Sandero/ Logan II
Silnik: 1.4 MPI + LPG lovato/ 1.5 dCi
Rocznik: 2010/ 2013
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 203
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-01-18, 12:24   

Jeszcze jedna sprawa, gdyby ktoś jednak był zdecydowany, to w Bielsku jest firma ecu soft i na swoje usługi mają 20% rabatu do końca stycznia więc wyjdzie trochę taniej niż 1600 ;)
 
jjmalin 



Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 729
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2017-08-08, 20:29   Nieudany Chip co dalej ?

Byłem na chipie dzisiaj. Niestety opór materii nie pozwolił na podwyższenie mocy. Seria wyszła 72,6 KM i 161,7 Nm. Wtryski nie przyjmowały zwiększonej dawki paliwa. Turbina owszem. Program ponoć jest oki sprawdzony przez osoby trzecie.

Próbować gdzie indziej ?? Czy skupić się na układzie paliwowym ??

Silnik nie pokazuje żadnych błędów
_________________


Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
Ostatnio zmieniony przez jjmalin 2017-08-08, 20:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
Kubuch 


Marka: Volkswagen / Skoda
Model: Golf 7FL / Octavia 3FL
Silnik: 1,4 TSi / 1,0 TSi
Rocznik: 2017 / 2017
Dołączył: 03 Lut 2016
Posty: 340
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-08-08, 20:43   

Jedź gdzie indziej.
_________________

 
jas_pik 



Marka: Mitsubishi
Model: Outlander PHEV
Silnik: 2,0
Rocznik: 2014
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 4052
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-08, 20:59   

Nie wiem u kogo byłeś ale ja osobiście polecam Vtech.
_________________
http://bit.ly/3n82hb8
 
jjmalin 



Marka: Dacia
Model: Sandero + Duster
Silnik: 1.5 dCi + 1.0 TCe LPG
Rocznik: 2010 + 2021
Wersja: Stepway
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 729
Skąd: Pszczyna
Wysłany: 2017-08-08, 21:06   

tylko znów na Kraków musiałbym jechać hehe.. z tego co mówili to już mieli kilka z rzędu Renówek z problemami. Movano Opla zrobili z 86 na 124 KM
_________________


Były: Hyundai Atos Prime ( rocznik 2000 ), Fiat 126p ( rocznik 1990 ), Fiat Seicento ( rocznik 2008 ), Renault Clio ( rocznik 1998 ), Citroen C4 ( rocznik 2008 )
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne