Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1061 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2016-12-29, 10:07
Przecież to zależy nawet nie tylko od kierowcy i stylu jazdy, ale od rozmiaru opony. Im większy rozmiar, tym bieżnik się wolniej ściera. (przypada mniej obrotów opony / kilometr) Więc zawsze jak podajecie przebieg dla opony, powinniście też uwzględniać rozmiar.
Przecież to zależy nawet nie tylko od kierowcy i stylu jazdy, ale od rozmiaru opony. Im większy rozmiar, tym bieżnik się wolniej ściera. (przypada mniej obrotów opony / kilometr) Więc zawsze jak podajecie przebieg dla opony, powinniście też uwzględniać rozmiar.
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1061 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2016-12-30, 14:53
no i co to jest? To jest jak święte księgi religijne: bełkot który można interpretować jak się chce, nie wiadomo czego dotyczy, jak kiedy i czy w ogóle.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Lza 2016-12-30, 14:54, w całości zmieniany 1 raz
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2016-12-30, 17:04
Od sierpnia jeżdżę na Michelinach CrossClimate - (pierwsze opady śniegu też zaliczone oraz poranne przymrozki i w związku z tym śliskie nawierzchnie) i na razie nic złego nie mogę powiedzieć. Cicho, stabilnie i bezpiecznie można poruszać się bez obaw na zmienne warunki pogodowe.
Mam prawie 9000 km przejechane (głównie kręcenie po mieście) a głębokość bieżnika zeszła do około 6,0 mm (nowe miały 7,2 mm).
To już 2 auto na tych oponach i z tego co komentują inni użytkownicy tych opon to nie nadają się one do mocnych aut sportowych, ciężkich pojazdów terenowych oraz użytkowania w górzystym terenie pokrytym "kopnym śniegiem". Pozostaje jeszcze przełamać się psychicznie że nie są to typowe zimówki tylko letnie z homologacją zimową, ale kurcze działa to i to zadziwiająco skutecznie.
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Ostatnio zmieniony przez pluto 2016-12-31, 22:32, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Duster II Techroad
Silnik: 1.6 4WD
Rocznik: 2019 Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Maj 2015 Posty: 401 Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-01-05, 23:30
Jako, że od kilku dni nastała prawdziwa zima mogę dorzucić swoje 3 grosze na temat Vredesteina Quatrac 5.
Nie wiem czy moje dotychczasowe zimówki w poprzednich autach były takie marne (albo może stare), ale na tych całorocznych jeździ się bardzo dobrze.
Próbowałem awaryjnie hamować - bez zarzutów, przyspieszanie również. Dzisiaj rano gość z pługiem zaspał, a Duster bez problemu przejechał przez nieośnieżony odcinek mojej drogi dojazdowej.
Jak dla mnie - bardzo dobra opona całoroczna - polecam wszystkim.
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1061 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2017-01-06, 19:52
pluto napisał/a:
Od sierpnia jeżdżę na Michelinach CrossClimate
Kibicuję tym oponom od kiedy powstały. Ale nie siejmy ściem marketingowych, to zwykłe opony wielosezonowe, a nie "letnie z homologacją zimową". "Letnie z homologacją zimową" to tylko sprytny (i jak widać bardzo skuteczny) slogan marketingowy. Te opony mają parametry podobne do parametrów opon wielosezonowych czołowych producentów. Co nie umniejsza faktu, że maja bardzo wysokie noty zarówno w testach jak i w opiniach użytkowników.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum