Marka: była Dacia jest Nissan
Model: była Duster jest Pathfinder
Silnik: było 1,6 16V 4x4+LPG jest 2.5 dci 4x4reduktor
Rocznik: było 2010 jest 2006
Wersja: Laureate Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Maj 2012 Posty: 515 Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2016-10-24, 12:27
Aaaaa, Marek ma Dustera. Super. Ja wprawdzie sprzedałem z uwagi na brak 7 miejsc w Dusterze ale mój Ojciec (pamiętacie Go może ze zlotu w Bytomiu na II PPZD) kupił właśnie takiego białego 4x4.
P.S. zawsze twierdziłem, że Duster to "Markowe"auto. Gratuluję zakupu. Niech służy jak najwierniej.
Pozdrawiam serdecznie
Ostatnio zmieniony przez Hakama 4x4 2016-10-24, 12:30, w całości zmieniany 1 raz
Marek1603, a może zrobisz rewers tej wersji kolorystycznej felg i dekielków - felgi na czarno, a dekielki srebrne ?
Ja osobiście wolę jednak czarne fele.. Ciekawe jak by te Twoje wyglądały w kolorze czarnym .
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2016-10-24, 15:42
Hakama 4x4 napisał/a:
Aaaaa, Marek ma Dustera. Super.
nie Marek, tylko markowa Marta. Marek ma pozwolenie na sprzątanie , tankowanie, poprawienie po fabryce itepe - czyli standard w takich razach.
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2016-10-24, 15:42, w całości zmieniany 1 raz
Odebrałem spojler/lotkę z malowania na tylną klapę. Montaż dopiero na wiosnę jak będzie ciepło.
Marku,
Skąd "brałeś' lotkę, rozumiem, że będzie tylko na klej?
Sam się zastanawiam nad taką i widziałem w necie "surową" za ok. 170 pln po przeliczeniu na pln i są tam jakieś dziury, ale nie uśmiecha mi się nic dziurawić w klapie...... miejsce na klej też jest , piszą że niby jest na ciepło 3M....
_________________ Były: Polonez Atu plus 1,6 gsi, Skoda Felicja HB 1,3 glx, fiat uno 0,9....
Ostatnio zmieniony przez Domel2250 2016-11-21, 20:31, w całości zmieniany 1 raz
Podczas odpalania obroty skakały do 2500 i spadały do około 2000 na zimnym silniku. Utrzymywały się dobre 10s. Na ciepłym skakały do 2000 i spadały do około 1500 na ciepłym. Utrzymywały się też z 10s.
Błędów brak. Przeczyszczono profilaktycznie przepustnicę i wgrano "łatkę" softu. Czego dotyczyła nie wiem. Autko zachowuje się po odpaleniu teraz OK.
Proponuje właścicielom zeszłorocznych modeli (mój sierpień 2016) podczas wizyty w ASO, aby się upomnieli czy jest potrzeba jej wgrywania.
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2017-02-01, 14:55
Jan Dusigaz napisał/a:
póki co brak niepokojących objawów
i chyba lepiej na razie nic nie grzebać, nie w każdym egzemplarzu pojawia się falowanie obrotów, kiedyś podobna przypadłość (sporadyczne problemy z rozruchem) też gnębiła partię aut z 2012r, nowy soft wgrywali głównie ci, których temat dotyczył
Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2 Pomógł: 5 razy Dołączył: 30 Sie 2015 Posty: 1353 Skąd: Racibórz
Wysłany: 2017-02-01, 16:48
Marek1603 napisał/a:
Proponuje właścicielom zeszłorocznych modeli (mój sierpień 2016) podczas wizyty w ASO, aby się upomnieli czy jest potrzeba jej wgrywania.
Tak korzystając z okazji chciałbym dopytać. Jak to w końcu jest z wgrywaniem softu w ASO - mnie w czasie wizyty na przeglądzie pracownik powiedział, że do mojego auta nie ma najnowszego oprogramowania i wygląda to w ten sposób, że niby nie wszystkie samochody są objęte aktualizacjami a przypisane są one do jednostkowych egzemplarzy na podstawie numeru VIN?
To nie jest cały soft, a tylko jego część ale nie wiem za co odpowiada. Na pewno jest to uzależnione od konkretnej partii danego modelu.
Jeżeli w danej partii aut wszystko działa, to nie ma aktualizacji. Jeżeli jest taka potrzeba (coś nie gra) to na ten "nowy" soft producent musi uzyskać homologację.
Mam zamiar wypróbować ale jak będzie bardziej sucho. Na razie z drogi zjechałem pod kątem prostym na to pole po lewej stronie. Tam co ostatnio kogoś wypychaliśmy. Spiąłem napęd i wyłączyłem ESP. Na wstecznym znowu pod kątem prostym ale w drugą stronę. No, a potem musiałem ruszyć z obciążoną przyczepką (jak stoi na zdjęciu). Drzewa z dwóch 10-cio metrowych dzikich czereśni. Od razu ładniej domek wygląda.
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-05-17, 16:53
Marek1603 napisał/a:
Dzisiaj przyszły ledy do dziennych.
Co to za ledy - z soczewką z przodu czy same diody SMD
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Jest coś w rodzaju soczewki ale żarówka i tak jest po skosie w dół umocowana w kloszu.
W Lodgy jest centralnie do przodu więc soczewka spełnia swoja rolę.
Fajnie świeci. Tzn. dzienne świecą pełną mocą wszystkie, a postojowe połową mocy też wszystkie.
Ostatnio zmieniony przez Marek1603 2017-05-17, 19:35, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum