Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
No fakt :)
A więc ja będę miał 4x2.
Choć w sumie sam nie wiem po co ludzie kupują auto terenowe 4x2 :D
No dobra, wiem. U mnie przeważył wygląd i funkcjonalność, myślałem początkowo o 4x4 ale ostatecznie uznałem, że i tak nie będę z tego korzystał. W miarę duży bagażnik przyda się na wakacje.
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2017-02-21, 13:51
Kupując DD z napędem na przód, nabywa się w zasadzie bardzo mocno podwyższonego,posiadającego mocne podwozie i solidne ogumienie hatchbacka ze sporym bagażnikiem, który doskonale się sprawdzi w mieście (dziury, tory tramwajowe, krawężniki,zimą zawiane parkingi itd itd) oraz poza miastem na drogach gruntowych (kałuże, piach, koleiny itd) Nie każdy będzie od razu forsować wertepy. A różnica niemal 2 l/100 km (w modelach benzynowych - jak jest w przypadku diesla, nie mam praktycznych doświadczeń)przy spalaniu oraz różnica cen w salonie też mają niebagatelne znaczenie. Więc każdemu wedle potrzeb i możliwości. To co dla jednych wydaje się wadą, dla innych może być zaletą, więc spór - 2x4 czy 4x4 oderwany od kontekstu realnych warunków eksploatacji jest pozbawiony sensu.
p.s. - aut terenowych 2x4 nie ma , są tylko bulwarowe suvy. Auto terenowe to 4x4, blokada dyferencjału, reduktor skrzyni i najlepiej solidna rama. Tyle,że takich już się niemal nie robi
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2017-02-21, 17:26, w całości zmieniany 9 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum