Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
DACIA LOGAN MCV STEPWAY
Autor Wiadomość
Piotrek721015 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,5 dci 90 KM
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Wrz 2010
Posty: 443
Skąd: ZGY
Wysłany: 2017-02-23, 07:20   DACIA LOGAN MCV STEPWAY

http://motoryzacja.interi...way,nId,2357084
 
mekintosz 



Marka: DACIA
Model: SANDERO
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2009
Wersja: Laureate
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 4264
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-23, 09:21   

W końcu robi się ciekawe kombi :-) . Szkoda, że bez 4x4. Poza tym mogli by dać 1.2 tce w opcji a tak to człowiek musi wybrać 1.5dci by dawał radę :(
 
spoogie 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.3L 130KM
Rocznik: 2022
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 82
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-02-23, 10:30   

Na razie rendery robia wrażenie, ciekawe jak będzie na żywo. Jeszcze 1.2 tce i wypas :)
 
hwasiele 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.2 16V LPG
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Dołączył: 20 Lis 2016
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-23, 11:21   

Wygląda naprawdę bardzo dobrze. Gdyby był napęd 4x4, to szykowałby się hit na Naszym rynku.
 
Piitubski 


Marka: Dacia będzie
Model: Duster był
Silnik: będzie
Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 716
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-23, 12:34   

http://www.samar.pl/__/3/...ml?locale=pl_PL
Przypomina mi octavię scout. Tylko ten mcv będzie na szczęście 2 razy tańszy od octavii scout.
 
rimo 



Marka: Dacia/Renault
Model: Sandero Stepway/Megane
Silnik: 1.6 MPI LPG/1.6v16 LPG
Rocznik: 2011/2013
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 271
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2017-02-23, 15:26   

Czekałem i czekałem a w końcu za późno :-/ W rodzinie pojawiła się Renia w kombi
_________________

Ostatnio zmieniony przez rimo 2017-02-23, 15:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
mojo 



Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 787
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-23, 15:44   

To podwyższenie to raczej bajer bo nie słyszałem aby ktoś w "normalnej" Sandero pourywał coś w podwoziu a w prawdziwym terenie to i tak ten napęd na przód bez blokad sobie nie poradzi. Plastikowe aluminium to jeszcze większy śmiech bo to w terenie raz dwa się połamie (wiem bo mam ten bajer w Combo). NATOMIAST jeżeli dobrze widać to wreszcie tył i przód będą na tej samej wysokości.

 
zielony 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV oraz MCV II
Silnik: 1,6 MPI oraz TCe 90 E-R
Rocznik: 2009 oraz 2017
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 196
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: 2017-02-23, 16:53   

mojo napisał/a:
To podwyższenie to raczej bajer bo nie słyszałem aby ktoś w "normalnej" Sandero pourywał coś w podwoziu...

Wiesz mojo, a mnie w MCV II najbardziej będzie brakowało większego prześwitu, nie ze względu na jazdę w terenie (masz rację, że ten samochód do tego się nie nadaje), ale z powodu wysokich krawężników w niektórych miejscach do parkowania.
 
mojo 



Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 787
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-23, 16:56   

zielony napisał/a:
z powodu wysokich krawężników w niektórych miejscach do parkowania.


I urwałeś coś?

Bo ja się parę w życiu w coś wpieprzyłem i akurat nieważna tu była wysokość (nie piszę o tuningowanej glebie) i nie dało się wyjechać z uwagi na kiepski, nieterenowy napęd. Wysokość ok ale do auta z blokadą min mechanizmu różnicowego a najlepiej spięciem na sztywno wszystkich 4 kół. Inaczej to tylko bajer ale dla oka sympatyczny :-D
Ostatnio zmieniony przez mojo 2017-02-23, 17:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
zielony 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV oraz MCV II
Silnik: 1,6 MPI oraz TCe 90 E-R
Rocznik: 2009 oraz 2017
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 196
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: 2017-02-23, 17:09   

Ja nie urwałem bo mam MCV I, ale widziałem wielu, po których zostały kawałki plastiku lub nawet metalu :mrgreen: . W Kórniku jest nawet taki garb spowalniający, na którym wszystkie samochody z małym prześwitem trą brzuchem o kostkę, nawet przy małej prędkości.
 
arnold 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 785
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-02-23, 17:17   

Dacie to i tak kozy, jak te 50 mm to prawda to jest na prawdę wysoko.
 
Piitubski 


Marka: Dacia będzie
Model: Duster był
Silnik: będzie
Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 716
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-23, 17:27   

50 mm to dużo. W Skodzie pakiet na bezdroża to ok. 20 mm.
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2017-02-23, 18:12   

U mnie też jest zwiększony prześwit i czuję się z tym pewniej. Ani razu jeszcze nigdzie nie przyhaczyłem. Do tego 16 calowe kółeczka i ten MCV od razu wygląda na poważniejsze auto ;-)
Szkoda tylko, że rzeczywiscie nie dadzą mocniejszego benzynowego silnika :-/

Cytat:
Benzynowy, trzycylindrowy silnik o pojemności 0,9 l (z pośrednim wtryskiem paliwa) generuje moc 90 KM i maksymalny moment obrotowy 140 Nm (150 z funkcją chwilowego "przeładowania").


Co to jest chwilowe "przeładowanie"?
_________________
enjoy the silence
Ostatnio zmieniony przez gregorisan 2017-02-23, 18:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
arnold 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 785
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-02-23, 19:26   

To jest tryb boost jak w renówkach.
 
PiotrWie 



Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 1591
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2017-02-23, 20:03   

mojo napisał/a:
zielony napisał/a:
z powodu wysokich krawężników w niektórych miejscach do parkowania.


I urwałeś coś?

Bo ja się parę w życiu w coś wpieprzyłem i akurat nieważna tu była wysokość (nie piszę o tuningowanej glebie) i nie dało się wyjechać z uwagi na kiepski, nieterenowy napęd. Wysokość ok ale do auta z blokadą min mechanizmu różnicowego a najlepiej spięciem na sztywno wszystkich 4 kół. Inaczej to tylko bajer ale dla oka sympatyczny :-D

Zależy co kto potrzebuje - ja jeżdżę dużo po drogach polnych i czasami leśnych, poprzednimi samochodami kilkakrotnie się po prostu powiesiłem, od czasu jak jeżdżę Dusterem w wersji 4x2 przejeżdżam wszędzie gdzie potrzebuję, jeśli jest jakakolwiek droga to prześwit jest ważniejszy od 4x4 ( jak sie powiesisz to Ci nie pomoże), oczywiście są sytuacje w których jest niezbędne, ale zawsze można znaleźć sytuacje gdy tylko Humwee, a nawet tylko czołg.
 
arnold 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 785
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-02-23, 20:15   

Większość moich aut, znaczy 2 z 3 mają lekko wyższe zawieszenie niż Gulf IV teDeI i wiedziałem że koleina, wyżej wspomniana szykana z kostki czy coś w tym stylu nie spowoduje przetarcia podwoziem. Tylko nic nie kazało mi wjechać w piaski lub błota. Ale na ruskie drogi to jest rozwiązanie optymalne.
 
spoogie 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.3L 130KM
Rocznik: 2022
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 82
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-02-23, 20:38   

gregorisan napisał/a:


Co to jest chwilowe "przeładowanie"?


Reno nazywa to overboost, dodatkowa chwilowa mapa silnika zwiększająca tymczasowo moment obrotowy o kilka niutonometrów i kuni.

Było już w starym d4ft.
 
GRL 


Marka: Dacia => VW
Model: Duster II => Golf
Silnik: 1.6sce => 1.0tsi 115
Rocznik: 2018 => 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 1207
Skąd: ZS
Wysłany: 2017-02-23, 22:31   

Uwielbiam te marudzenia "szkoda, że nie 1.2tce" czy też "szkoda, że nie 4x4"...
A gdyby takowy wprowadzi to i tak byście nie kupili.
Bo jednak nie Wasz styl, bo jednak wolicie Dustera, bo macie jedną nóżkę bardziej... ech... :roll:
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-02-23, 23:10   

Nie - gdyby wrzucili 1.2 tce byłoby narzekanie że cena zbliżona do Dustera sce albo - nie daj boże - do jakiejś renówki/opla/skody :mrgreen:
 
mojo 



Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 787
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-24, 19:44   

Ciekawe jak to będzie się prowadzić. W testach wychodziło że zwykłe mcv 2 jest dość chybotliwe i jeżeli tu nie utwardzili zawieszenia a podnieśli środek ciężkości o 5 cm to może być .. hmmmmmm.........
 
arnold 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 785
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-02-24, 22:11   

W jakich testach?
 
mojo 



Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 787
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-02-25, 15:58   

arnold napisał/a:
W jakich testach?


A we wszystkich w których dziennikarze analizowali zachowanie auta i przechyły nadwozia w ciasnych zakrętach/slalomach - "pogoogluj".
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-02-25, 16:06   

Ja miałem okazję jeżdzić MCVką pierwszej generacji i jak dla mnie faktycznie, trochę "pływa", ale biorąc pod uwagę przeznaczenie auta i mój dość łagodny styl jazdy w trasie (w mieście więcej się stoi niż jedzie :mrgreen: ) nie stanowiłoby to dla mnie żadnego problemu w codziennej eksploatacji.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7403
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2017-02-25, 17:23   

benny86 napisał/a:
Ja miałem okazję jeżdzić MCVką pierwszej generacji i jak dla mnie faktycznie, trochę "pływa",.


To przejedź się Lodgy podczas wiatru. Mam porównanie to wiem, że MCV-ka PHI prowadzi się o niebo lepiej.
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2017-02-25, 17:35   

Pewnie masz rację, skoro dłuższy czas jeździłeś/jeździsz jednym i drugim modelem. Tak jak wspomniałem - ja cechy danego auta odnoszę do jego przeznaczenia/zastosowania, dlatego nie jest to dla mnie jakiś istotny problem. Przy obecnych, mocnych wichurach moim aveo ważącym 920 kg na trasie śmigam sobie 90ką spalając przy tym jakieś 7-7.2 litra gazu i nie narzekam.
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne