Wysłany: 2017-03-17, 20:54 Dacia Logan MCV dziwna praca silnika po planowaniu głowicy
Witam serdecznie. Auto to LOGAN MCV 1,6 8V benzyna. W kolektorze wylotowym była urwana jedna śruba. Mechanik zdemontował głowicę oddał do planowania , złożył wszystko do kupy , nowe uszczelki itd.......Po tej naprawie silnik pracuje nie równo. Odpala bez problemu. Obroty na biegu jałowym są niby równie nie skaczą ale silnik pracuje nie równo. Wizualnie się trzęsie i wydaje dziwne dźwięki. Jeden z nich to jakby stukanie ale nie metaliczne lecz bardziej brzmi jak zimny diesel. Ponadto wydaje dziwny dźwięk jakby dźwięk zatartego łożyska.... jakby rzęził. Rozrząd był sprawdzany jest dobrze ustawiony. Nowe kable zapłonowe oraz cewka. Które były wymieniane przed ostatnią naprawą. Podczas jazdy silnik pracuje niby normalnie nie traci mocy wkręca się w obroty lecz czuć pod pedałem gazu wibracje. Mechanik kazał mi pojeździć i stwierdził że może zawory się ...ułożą.....czy rozregulowane zawory mogą być przyczyną? Proszę o opinie. Pozdrawiam
A czy wtryskiwacze benzynowe były czyszczone przed ponownym montażem?
Niewielki koszt czyszczenia w profesjonalnym zakładzie regenerującym. Ja zapłaciłem 25 zł za sztukę, były z innego auta (mam drugie auto).
Może by wymienić świece zapłonowe, też nieduży koszt.
Tak na odległość jest trudno zawyrokować dokładnie co jest przyczyną.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Ile głowica była zjechana? Podłącz fejs i zobacz czy czujnik spalania stukowego nie wykrywa stuku i rozpoczyna przyspieszenie zapłonu.
Zawory się nie układaja maja być zrobione przed montażem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum