U mnie po roku użytkowania klima działa względnie ok, a boczek drzwi gdzie są montowane przyciski faktycznie może z lekka uwierać jak opieramy tam kolano, jak dla mnie nie jest to specjalnie upierdliwe. Zgłosiłem za to na przeglądzie lekkie zapocenie silnika pod pokrywą zaworów i ocieranie tylnej klapy o zderzak, w piątek odstawiam dusta na 5h - zobaczymy co poradzą
Ostatnio zmieniony przez Jan Dusigaz 2017-06-12, 20:52, w całości zmieniany 1 raz
Ja muszę na dniach jechać i zgłosić drżący drążek zmiany biegów na 4 biegu, pierdoła, ale mogą zrobić przy okazji mojego drugiego zgłoszenia, którym jest nieszczelność przy tankowaniu. Od środka nadkola leci kilka kropel paliwa, na oponę i ostatecznie na ziemię, nie słyszałem żeby ktoś miał taką usterkę, ale zgłosić trzeba.
Kolano wypada nieco nad przyciskami, przy fotelu ustawionym w dół na max. Przy oparciu stopy o podnóżek zostaje parę centymetrów luzu do panelu przycisków.
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-06-19, 15:34
tomtom napisał/a:
Prezes napisał/a:
Masz kolano nad czy pod przyciskami?
Kolano wypada nieco nad przyciskami, przy fotelu ustawionym w dół na max.
Masz 2 m wzrostu czy masochista?
Jedną z największych zalet suv'ów jest ich wysokość, również siedziska - takie ustawianie fotela to rezygnacja zalety bez rezygnacji z wad.
W Dusterze fotel jest nisko nawet w najwyższej pozycji.
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-06-19, 15:50
48piotr napisał/a:
Cav napisał/a:
W Dusterze fotel jest nisko nawet w najwyższej pozycji.
To ile mierzysz cm?
Może podusia pod pupcię?
186 cm.
I jak sprzedawałem Dustera i tydzień nim wcześniej nie jeździłem, podczas jazdy próbnej późniejszego nabywcy, zastanawiałem się kto mi pogrzebał w ustawieniach fotela kierowcy i opuścił go na dół.
Okazało się, że ciągle był na maksa do góry, tylko pochodzenie Dustera (czyli płaszczak udający suva), okazało się tą różnicą która mnie zaskoczyła (w stosunku do normalnego suva).....
Ostatnio zmieniony przez Cav 2017-06-19, 15:51, w całości zmieniany 1 raz
Cav coś koloryzujesz, ja mam niecałe 180 i jak fotel dam na maxa do góry to prawie podsufitki dotykam, fotel jest w najniższym położeniu i całkiem wygodnie się siedzi, nie lubię w aucie pozycji jak na kiblu
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-06-19, 22:12
Jan Dusigaz napisał/a:
Cav coś koloryzujesz, ja mam niecałe 180 i jak fotel dam na maxa do góry to prawie podsufitki dotykam
Problem tkwi w tym "prawie" zapewne.
No i Duster jest po prostu niski, co łatwo sprawdzić oglądając wersję bez relingów.
To one sprawiają wrażenie potężnego auta.
Bez nich, to nie wiem czy jest wiele wyższy od SS.
Jan Dusigaz napisał/a:
, fotel jest w najniższym położeniu i całkiem wygodnie się siedzi, nie lubię w aucie pozycji jak na kiblu
A ja nie lubię gdy zamiast fotela jest poduszka położona na podłodze, a kolana koło uszu...
Zawsze wybieram auta z możliwie najwyższą pozycją za kierownicą.
Wszystkie z dachem panoramicznym odpadają, bo wtedy już się nie mieszczę pod obniżonym dachem, przy ustawieniu fotela na maksa.
Ostatnio zmieniony przez Cav 2017-06-19, 22:12, w całości zmieniany 1 raz
To fakt że dach zbyt wysoki nie jest, jak podniosę fotel na maxa to mam wrażenie że przy większej dziurze pierdyknę dyńką w sufit - nie jest to przyjemne uczucie fotel to już jak kto woli, mi zostało chyba z czasów kiedy śmigałem mazdą i toyotą - tam jest dopiero nisko
Przy fotelu max w dół i tak widzę dachy osobówek, a mam 183cm więc to jest chyba wystarczająco wysoko. Niech każdy ustawia sobie jak chce, ale jak dałem na maxa do góry to nie potrzebowałem osłony na Słońce
Masz 2 m wzrostu czy masochista?
Jedną z największych zalet suv'ów jest ich wysokość, również siedziska - takie ustawianie fotela to rezygnacja zalety bez rezygnacji z wad.
W Dusterze fotel jest nisko nawet w najwyższej pozycji.
Standardowe 176. W mojej pozycji siedzi się wygodnie, rezygnacji z jakichkolwiek zalet nie zauważyłem.
Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014 Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2017-06-20, 15:21
Terenówki zostały wsparte przez pickup - y ,porównaj sobie kilka ostatnich pokoleń np Hiluxa to zobaczysz ewolucję w kierunku terenówki. A Sport Utility Vehicle jak wskazuje samą nazwą ma mieścić rower, deskę surfingową lub co tam jeszcze potrzebujesz do uprawiania sportu i dowieźć Cię nad jezioro czy pod ścianę wspinaczkową lub gdzie tam potrzebujesz. I dlatego Duster jest bardziej Suv-em niż luksusowe samochody stylizowane na Suv-u typu np Cayene. A crossover w to normalny samochód stylizowany na Suv-a - wystarczy popatrzeć co zastąpiły w ofercie - np i Nissana Qq zastąpił poczciwą Almerę.
Ostatnio zmieniony przez PiotrWie 2017-06-20, 15:23, w całości zmieniany 2 razy
Zastąpił QQ ale tylko w Europie, Almera jest dalej sprzedawana na rynkach azjatyckich, ale też była Tiida, a teraz jest Pulsar. Co nie zmienia faktu, że masz racje z tym podziałem.
Citroen i Renault zastępuje już hatchbacki czy vany crossoverami, nowe C3, Scenic czy Espace to są już crossovery. Peugeot 5008 też już nie jest vanem.
Ostatnio zmieniony przez Maniak 2017-06-21, 07:05, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-06-21, 15:32
tomtom napisał/a:
Cav napisał/a:
Masz 2 m wzrostu czy masochista?
Jedną z największych zalet suv'ów jest ich wysokość, również siedziska - takie ustawianie fotela to rezygnacja zalety bez rezygnacji z wad.
W Dusterze fotel jest nisko nawet w najwyższej pozycji.
Standardowe 176. W mojej pozycji siedzi się wygodnie, rezygnacji z jakichkolwiek zalet nie zauważyłem.
Porównaj swoją pozycję z pozycją za kierownicą każdego innego plaskatego auta - widzisz jakąś różnicę?
Bardzo wątpię.
A ja właśnie dla niej (m.in.) kupowałem suva (czy teraz crossovera, jak kto lubi się poprzezywać).
Różnica jest faktycznie niewielka i o to chodziło, gdyż szczerze nie cierpię samochodów zmuszających do siedzenia jak na sedesie.
Wniosek z tego taki, że pozycja za kierownicą jest kwestią osobistych preferencji, nie złej/dobrej konstrukcji.
Dokladnie, pisza, opisuja fotele w Sandero jako niewygodne I bez trzymania bocznego. Z tym trzymaniem bocznym, moga miec racje, tylko ja wyroslem z zasuwania po zakretach, a fotel sam w sobie jest calkiem wygodny. Mnie nic nie boli a pozycja za kierownica jest OK, mimo regulacji wysokosci kierownicy tylko w pionie.
Ostatnio zmieniony przez Michał B24 2017-06-22, 08:05, w całości zmieniany 1 raz
Witam
Jako 17 letni użytkownik marki Skoda (Fabia 1.2 HTP 64km obecnie Roomster 1.6 + gaz 105 km) spodobał nam się żoną Duster, zwalę bardziej na żonę:). Chodzi mi po głowie czarny wersja Laurent plus pakiet Look navi wraz z gwarancja Easy Service 4 letnia z limitem 80 tys.km. Należe do kierowców, gdzie robie przebiegi około 15 tys km i raczej zgodnie z przepisami. Samochód planuje użytkować min 10 lat. 70% miasto 30% trasa.
Po bardzo pozytwnch doświadczeniach z gazem ... chodzi mi po głowie wersja sce 115 LPG .Za tak dobraną konfigurację najtanszą oferte jaką dostałem to 58.000 pln.
Wersja black shadow około 55.000. Wiem że początkiem nowego roku wchodzi nowa wersja ale znając życie cena poszybuje do góry może wtedy warto poczekać na kupno starej? Pojawią sie może jakiekolwiek upusty?
Jak wg was gaz z tym silnikem bo zdania są mocno podzielone? Czy warto doplacac do gwarancji Easy ? Kazda dobra rada mile widziana. Poza dylematami prestiżu i że KIA i wszystkie inne suvy za 100 tys lepsze:)
Może jest jakiś na forum sprzedawca robi super oferty:)
Ostatnio zmieniony przez maslak 2017-09-01, 11:10, w całości zmieniany 1 raz
Do pracy mam na tyle blisko ze dla zdrowotności pomykam na nogach:) na inne jazdy minimum 10-20 km na raz w tym co 2 tygodnie trasa 200 km plus wyjazdy feriowo wakacyjne i wychodzi minimum 15 tyś..w obecnym samochodzie też mam gaz...co by nie mówić..jest taniej...
Wiem że początkiem nowego roku wchodzi nowa wersja ale znając życie cena poszybuje do góry może wtedy warto poczekać na kupno starej? Pojawią sie może jakiekolwiek upusty?
Naprawdę ciężko wyczuć jak to będzie.
Z obserwowanych przeze mnie premier:
- Baleno - zamówienie w dniu premiery minus 2000zł,
- Tipo - na start 42600, potem 43200, obecnie 44900zł. Do tego wersja Opening Edition (dobre wyposażenie za niewygórowaną cenę).
- Fiesta - promocja od 44900 z klimą
Zaś z drugiej strony Dacia na poprzedni rocznik daje śmieszne opusty rzędu 1000zł.
Czy przy zmianie generacji pokuszą się o więcej?
Więc tak 50 na 50 - albo masz rację, albo jej nie masz. :D
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2017-09-01, 15:28
jeśli koszty grają rolę, to warto zainteresować się nowym fordem Ka+ - rozciągnęli go prawie do gabarytów poprzedniej Fiesty z pominięciem dość skromnego bagażnika. Ale wnętrze całkiem, całkiem, sprawdzone silniki 1,2 , ładne wykończenie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum