Takie ciemne foto z parkingu bo byliśmy z żoną na długiej przejazdzce. :) na początku była przepaść pomiędzy scenickiem (czujnik zmierzchu, deszczu, asr, handsfree, automatyczne swiatla itd), a dusterem ale ta prostota jednak wygrywa wszystkim :D
[/URL]
Ostatnio zmieniony przez Luke16 2017-06-06, 20:48, w całości zmieniany 1 raz
Przecież prawie wszystko możesz sobie sam w Duasterze podorabiać .
Jakie wtedy będzie zadowolenie że poprawiłeś fabrykę.
Jesli dużo jeździsz w nocy (nie przypuszczam) to może ci sie przyda temat o tanim dorobienu lusteka fotochromatycznego ( to koszt rzedu 20 zł) o tutaj
Akurat fotochrom jest :D bo jest lusterko z bluetooth i kamerą plus fotochrom :p co dalej ktoś w lepetyne powinien dostać za szmaciana rolete bagażnika. No i pytanie za 100 punktów bo właściciel nie odnalazł drugiego kluczyka niestety. Ma jeszcze szukać ale nie ma pojęcia gdzie jest (Pan 67lat). Idzie go dorobić? Ewentualnie jaki koszt?
Najbardziej fascynujące jest to że w Dusterze K4M jest bezproblemowa przepustnica na linkę z silniczkiem krokowym a w moim scenicu i nawet w lagunie czy kangoo 1.6 z 2001 roku jest cała elektryczna. Co do kluczyka na razie czekam ale nie lubię żadnego auta bez zapasu. Jak się nie znajdzie to będę zmuszony dorobić.
Nie chce mi się akurat nic przerabiać. Zależy mi na USB i sterowaniem przy kierowcy. Teraz jest oryginał chyba Clarion z AUX. Mam jakiegoś pionka fajnego z USB ale znowu sterowania przy kierowcy nie będzie.
(...Chociaż może warto się dobrze zastanowić, czy to w ogóle potrzebne? Obsługa radia jest właściwie bezwzrokowa, ręką sięga się bez problemu, a z pilotem to tak czy owak zawsze jakaś dodatkowa rzeźba, chociażby w przesławnych Twardych Plastikach... Dodatkowy kabelek, dodatkowy kurzołap, dodatkowa waga - a zyski jak dla mnie przyzerowe. Dlatego ja się jednak nie zdecydowałem montować, mimo że pilota kupiłem i go przerobiłem, by pasował).
Ostatnio zmieniony przez laisar 2017-06-17, 21:16, w całości zmieniany 1 raz
W takim razie rzeczywiście większość roboty odpada. Pozostaje jedynie ewentualna drobna kwestia dopasowania wtyczki od pilota, gdyby okazało się niekompatybilna.
Marka: Kia
Model: Joice
Silnik: 2.0DOHC
Rocznik: 2002
Dołączył: 06 Lip 2017 Posty: 4 Skąd: D C
Wysłany: 2017-07-06, 12:38
PiotrWie napisał/a:
Przy tych przebiegach też bym raczej myślał o dieslu - LPG do 1,6 jak na razie nie jest zbyt przetestowane w Dacii. Piszesz o powiększeniu rodziny i rozmiarze bagażnika - dla ilu osób byłby ten Duster - bo rzeczywiście bagażnik jest dość mały - ja kupiłem Dustera dla 2-ch osób więc mnie to nie wzrusza - ale często muszę składać tylne siedzenia bo mi się szybko przestają mieścić bagaże - ale oczywiście jest kwestia umiejętności pakowania się - w latach 80-tych ludzie jeździli z dwójką dzieci pod namiot do Bułgarii maluchami i jeszcze jakoś pakowali towar na handel . Ale na moją byłą ( bo obecnie maja tak po 30 lat i z nami nie jeżdżą) trójkę bym Dustera nie polecił. Za to jest super na dojazdy - wysokie zawieszenie powoduje że wjedziesz na każde wiejskie podwórko, nie wymaga ogromnych przestrzeni do manewrów.
Kolego ten silnik przeżył Megane przeżył Clio 3 i tak dalej mogły dojść jakieś małe zmiany był też wymaganie 2 w związku z powyższym jego żywotność w gazie może jest mała bo wynosi rzędu 350000 km Natomiast ja osobiście daleko a Renówka siedzę od dobrych na 100 lat bardzo daleko bym był od wersji diesel owskiej szczególnie 15 a niestety w Polsce nie występuje żadna inna dlatego pana w związku z powyższym polecałbym 16 benzynę i dołożenie instalacji gazowej auto w sumie Niezniszczalny jak wiemy takie się nie psują I jeżeli się psują to psują się tak jak każda inna Renówka typu Clio lub Laguna tylko że koszty napraw są tańsze a cała reszta cała reszta to już grosze
_________________ Nie wazne ile mocy pod maska. Wazne kto szczesliwie dotrze na miejsce... jako pierwszy 😉
Kolego ten silnik przeżył Megane przeżył Clio 3 i tak dalej mogły dojść jakieś małe zmiany był też wymaganie 2 w związku z powyższym jego żywotność w gazie może jest mała bo wynosi rzędu 350000 km Natomiast ja osobiście daleko a Renówka siedzę od dobrych na 100 lat bardzo daleko bym był od wersji diesel owskiej szczególnie 15 a niestety w Polsce nie występuje żadna inna dlatego pana w związku z powyższym polecałbym 16 benzynę i dołożenie instalacji gazowej auto w sumie Niezniszczalny jak wiemy takie się nie psują I jeżeli się psują to psują się tak jak każda inna Renówka typu Clio lub Laguna tylko że koszty napraw są tańsze a cała reszta cała reszta to już grosze
Nie doczytałem do końca nie dałem rady padłem zeza dostałem hej
Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014 Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2017-07-06, 20:30
Jedyne co pojąłem to to że piszący wziął post z początku dyskusji ( gdy pisałem o obecnym 1,6 z Nissana) i błędnie zrozumiał że chodzi o K4M, ten który masz .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum