Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
DD Czarna Perła piotra. z
Autor Wiadomość
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 805
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2016-10-02, 21:05   

eastcowboy,
answer sent to your inbox.

W sobotę odbyłem przegląd przy stanie ok. 81700km. Wymieniłem sam filtr LPG, na filtr powietrza nie wystarczyło czasu. Tak więc w ASO wymieniono filtr oleju z olejem, filtr powietrza, świece- graty moje, koszt w okolicach 260PLN. Za robotę zapłaciłem 266 z jakimiś groszami. Filtr kabinowy wymieniony na początku sezonu chłodzenia. :-)
Dodatkowo wymieniono na gwarancji wahacze ponieważ gumy były już zmęczone. Zgłosiłem też zapomnianą korozję od wnętrza maski silnika (foty strzelę i zmieszczę później). A mogłem to zgłosić przy okazji zrobienia rudej na drzwiach i na mocowaniach foteli...
Natomiast dzisiaj niemiła niespodzianka- oba tylne przełączniki podnoszenia szyb padły z tym, że prawy nie opuszcza szyby ale słychać, że podnoszenie działa a lewy opuszcza szybę lecz nie ma ochoty podnosić. Dzięki schematowi z forum, multimetrowi i dwóm kabelkom podniosłem szybę i przy okazji sprawdziłem czy opuszczanie i podnoszenie działa. Działa. Natomiast przełączniki padły. Oba na raz bo jeszcze w zeszłym tygodniu śmigały aż miło. Trzeba będzie zgłosić. Znowu...
_________________
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 805
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2016-10-08, 20:07   

Przełączniki zakwalifikowane do wymiany ale nadal nie mogę wyjść ze zdumienia, że wytrzymały tak krótko. Powinny wytrzymać z 50-60 tysięcy cykli a tu chyba nawet 5 tysięcy nie było.
Przy okazji musiałem wymienić rozrząd ponieważ zapomniałem zakręcić korek od oleju i cały silnik łącznie z rozrządem elegancko zalany został olejem... A planowałem to za rok... I 1578 złociszy poszło kopulować...
_________________
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 805
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-05-01, 16:29   

Wczoraj przy przebiegu 92200km byłem w ASO ponieważ pojawiły się stuki w przednim zawieszeniu. Na przedłużonej gwarancji wymieniono lewą końcówkę drążka kierowniczego i prawy łącznik stabilizatora. Trochę po kiju, że nie wymieniają parami ale i tak 500 zł za te przedłużoną gwarancję już się zwróciło. Za to zauważyłem, że przy prawym nadkolu na samej krawędzi dostałem kamieniem i poszło do blachy. Nie widziałem tego wcześniej i zima zrobiła swoje- pojawiła się lekka korozja i trzeba będzie robić.
_________________
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 805
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-06-29, 19:42   

Po dwóch tygodniach od wymiany lewej końcówki drążka kierowniczego pojawiły się stuki w prawej i przy przebiegu lekko powyżej 97000, 24.06.2017, wymieniono również i tę. Stuki ustały, bryka toczy się dalej.
_________________
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 805
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-07-16, 20:27   

14.07.2017 przeszedł przegląd bez zająknięcia.
15.07.2017 wymieniłem pod blokiem filtr LPG, kabinowy, powietrza i klocki. Najcieńszy miał ze 2mm, najgrubszy ok. 3mm. Wytrzymały 98400km. We środę wymiana płynu hamulcowego i oleju z filtrem.
_________________
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 805
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-11, 08:14   

Po wymianie oleju i płynu hamulcowego odbyliśmy wakacyjną wycieczkę na południe Europy i w trasie pękło 100.000. Na dzień dzisiejszy brakuje kilku kilometrów do przekroczenia 103.000km. Na razie kula się dalej chociaż po 100.000km to powinien zacząć się "sypać". :mrgreen:
_________________
 
piotr. z 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 LPG fabryczny (tfu!)
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 805
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2017-08-26, 21:55   

W zeszłym tygodniu zaliczyłem kamieniem w przednią szybę, która pękła. Dzisiaj wymiana za 470 zeta- panowie przekleili wszystkie naklejki ze starej na nową. Dobrze, że winiety wcześniej pościągałem. :mrgreen:
_________________
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne