Z 1,6 MPI np. da radę spokojnie wyciągnąć 110KM tylko cena około 1600 - 2000zł z hamownią.
Bez szkody dla silnika - chodzi o trwałość? Na czym polega podniesienie mocy - poprzez zmianę mapy wtrysków czy chiptuning?
Jestem ciekawy czy po zmianie zmniejszy się generalnie zużycie paliwa?
Ostatnio zmieniony przez route2000 2015-09-28, 08:22, w całości zmieniany 1 raz
Ps zrób sobie w jaszpolu mnie robili tam Dacie MCV 7 lat temu i zrobili to dobrze :) auto jeździ do dnia dzisiejszego i zapewne ma już jakies 180 tys :)
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Daj spokój, kilazz nie uda się na chiptuning jak nie będzie napisane jak krowie na rowie że chipowanym autem będzie Duster. Albo inaczej on chipuje auto nie nie silnik.
interesuje mnie wynik chipowanego dustera 1.2tce 125ps, co mi po wynikach innych aut z silnikami o fabrycznie innych mocach? Który raz mam to tłumaczyć?
dobra, sam sobie pogrzebałem w zagranicznych źródłach, wychodzi ok 135ps i ok 240nm
2780_1.png
Plik ściągnięto 149 raz(y) 47,32 KB
Ostatnio zmieniony przez kilazz 2015-09-28, 10:21, w całości zmieniany 4 razy
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3597 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-09-28, 10:20
Marek1603 napisał/a:
Drozda, w Dusterach to nie jest ten sam silnik 1,2 16V z turbo. Taki był/jest np w Lodgy.
1,2 Tce 115KM jest na bazie właśnie 1,2 16v, natomiast 1,2 TCe 125KM jest nowym silnikiem dlatego Kilazz pyta.
Mowa była o 1.2 TCE 100 KM a ten występował w Clio pod oznaczeniem D4Ft. Wiem że w Lodgy i Dusterze jest 1.2 TCE o nazwie kodowej H5Ft który ze starym silnikiem Clio nie ma nic wspólnego ....
Daj spokój, kilazz nie uda się na chiptuning jak nie będzie napisane jak krowie na rowie że chipowanym autem będzie Duster. Albo inaczej on chipuje auto nie nie silnik.
interesuje mnie wynik chipowanego dustera 1.2tce 125ps, co mi po wynikach innych aut z silnikami o fabrycznie innych mocach? Który raz mam to tłumaczyć?
dobra, sam sobie pogrzebałem w zagranicznych źródłach, wychodzi ok 135ps i ok 240nm
ładny przyrost teraz trza poszukac kto to ładnie tak ogarnie :)
Witam,
interesuje mnie porównanie silnika 1.2 tce z lodgy, czyli w wersji 115 km, z silnikiem 1.2 tce z scenica w wersji 130 km.
Czy ma ktoś dostęp do danych Renault? Czy korzystając z takiej bazy części/dokumentacji serwisowej ew. innych, można zestawić części obu tych silników?
Z linka wstawionego przez maćka, wynika że na pewno inna jest turbina, ale czy to jedyna różnica?
Z info firm tuningowych na zachodzie (głównie w NL), wynika że tak jak 115 km, da się gdzieś dociągnąć do 135 km, tak wersję 130 km, można bujnać na około 160 km. Z tego wynika że silniki się różnią: i teraz pytanie - czym się różnią?
Ostatnio zmieniony przez bastol 2016-02-18, 15:21, w całości zmieniany 1 raz
Marka: audi
Model: tt
Silnik: 2.0 tdi 250
Dołączył: 22 Lip 2017 Posty: 2 Skąd: kraków
Wysłany: 2017-07-22, 07:49
hello.
Wielokrotnie miałem przyjemność podnosic moc w TCE i zaden z użytkowników nie wrócił z najmniejszym problemem . warty odnotowania jest fakt iż najmocniejsze TCE z jakim sie spotkałem ( w Dacii Logan ) miało 20% mocy wiecej niz deklaruje producent ( czyli ok 110 ) .
a tutaj wykres dla innego 0.9 TCE . Te silniki mozna chipowac do 120 KM spokojnie\
Fajnie.
A jak z fabrycznym LPG? Bo dokładany można sobie potem wystroić (+ zmiana na większe wtryski w razie potrzeby lub dotrysk benzyny), a fabryki nie da się ruszyć. Sama się dostroi po korektach?
Marka: Ford/Dacia
Model: Fiesta/Duster
Silnik: 1,4i LPG/ Blue dCi 115 4WD
Rocznik: 2013 Trend, GoldX/2020 Ptestige Pomógł: 3 razy Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 334 Skąd: KR
Wysłany: 2017-07-22, 20:15
marlad napisał/a:
hello.
Wielokrotnie miałem przyjemność podnosic moc w TCE i zaden z użytkowników nie wrócił z najmniejszym problemem . warty odnotowania jest fakt iż najmocniejsze TCE z jakim sie spotkałem ( w Dacii Logan ) miało 20% mocy wiecej niz deklaruje producent ( czyli ok 110 ) .
a tutaj wykres dla innego 0.9 TCE . Te silniki mozna chipowac do 120 KM spokojnie
Dobra wiadomość. I pewnie nic specjalnego się nie stanie. W fordzie podobnej konstrukcji litrówka jeździ z fabryczną mocą 140 KM/180 Nm.
mbar napisał/a:
Fajnie.
A jak z fabrycznym LPG? Bo dokładany można sobie potem wystroić (+ zmiana na większe wtryski w razie potrzeby lub dotrysk benzyny), a fabryki nie da się ruszyć. Sama się dostroi po korektach?
No niestety LPG po chipsie trzeba wystroić (o ile bebechy lpg dadzą radę ),. z fabrycznym pewnie trochę lipa .
_________________ miała być Sandero Laureate tce, jest Fiesta mk7, no i Duster
Wysłany: 2018-05-12, 14:44 Silnik TCe 0.9 chip box
Jak w temacie czy ktoś już dawał boxa do tego silnika z użytkowników. Czy może podzielić się wrażeniami.
Zastanawiam się nad boxem od VTech w wersji do 15% przyrostu mocy.
Tylko auto mam z 5 letnią gwarancją i tak przed wjazdem do serwisu wyłączam boxa i po kłopocie nic nie znajdą. Po gwarancji czemu nie wymienił bym na normalny chip. Pomiędzy SCe 75KM a TCe 90KM jest różnica 15km oczywiście jeden ma turbo drugi nie ale różnica zauważalna. A taki box to koszt około 500zł i mam kolejne 15koni więcej.
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 55 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2858 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2018-05-13, 09:26
To lepiej dolazyc jeszcze 500 i miec normalnego chipa, auto zhamowane i gwarancja bezpiecznego przyrostu mocy, a nie wpinac oporniki do instalacji zeby oszukiwaly czujnik temperatury za 500 pln.
No i te 15% czy tam 15 koni przyrostu mocy to jest na instrukcji a nie w praktyce, bo nie wierze, ze hamowales auto po podpieciu drogich opornikow ( chip box).
Nie radze stosowac tych boxow bo to nie najzdrowsze dla silnika.
_________________ Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
Ostatnio zmieniony przez shrek 2018-05-13, 09:27, w całości zmieniany 1 raz
Piszecie o koniach a mnie w codziennej eksploatacji bardziej interesuje moment obrotowy - bo to nim jeździmy...konie są na papierze i przy prędkościach osiąganych na niemieckich autostradach. Jeśli moment urośnie o 20 Nm to warto ale i tak wolałbym dołożyć i mieć to zestrojone profesjonalnie. ASO i tak tego nie znajdzie.
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.2 115km
Wersja: Stepway Outdoor
Dołączył: 11 Sie 2017 Posty: 67 Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-05-22, 22:06
Witam
Dokker 2017 rok produkcji. TCE 115km seria.
Robił ktoś chip? Jakieś doświadczenia? Jakie przyrosty?
Robił ktoś może EKO chip? zmniejszający spalanie i ciut poprawiający osiągi?
Dzwoniłem do jednej z lepszych firm w Krk i powiedzieli, że nie robią tego silnika w ogóle...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum