Oddam voucher Dacia dla Przyjaciół: Gwarancja 4 Lata i pakiet EASY SERVICE za 99 zł. Najlepiej Starogard Gdański, może być Trójmiasto, Elbląg, Olsztyn… :)
To odpowiem sobie na swoje pytanie sam. Na Infolinii Dacia/Ranault nie za dużo potrafią powiedzieć na temat szczegołów oferty dla okazującego voucher przy zakupie samochodu. Dopiero u handlowca udało mi się potwierdzić że pakiet za 99 zł brutto przedłużenia gwarancji na 4-lata + easy service z limitem 60000 km faktycznie obejmuje także koszty wymiany części eksploatacyjnych przewidzianych w harmonogramie.
To oddasz czy za 99? Bo trochę niejasno to opisałaś.... :(
oddam za darmo oczywiście voucher jeżeli ktoś chce kupić nową Dacię (kupujący płaci w salonie 99zł) a ja odbiorę voucher na akcesoria i serwis za 800zł (ja też go otrzymam za darmo) :)
Ostatnio zmieniony przez Picia 2017-07-24, 11:32, w całości zmieniany 1 raz
Rozumiem, że tego 4-letniego pakietu gwarancji z serwisami dla Przyjaciół (Easy Service z vouchera za 99zł) nie da się przedłużyć odpłatnie o 12 mcy płacąc tylko za 5-ty rok? Tak czytałem kilkanaście wpisów wcześniej?
Z tego co zrozumiałem, żeby mieć 5ty rok musiałbym kupić cały 5-letni pakiecik za pełną cenę?
Ostatnio zmieniony przez infernopolska 2017-07-26, 18:37, w całości zmieniany 1 raz
Hej, Kochani!
Zaczyna sie moja przygoda z Dacia :D Jutro podpisuje dokumenty w salonie, a moje autko juz czeka na mnie na placu :D
To ogolnie moje drugie auto, a pierwsze z salonu, no i tez pierwsza Dacia
W zwiazku z tym mam pytanie: czy ma ktos jeszcze dostepny voucher dla Przyjaciol? Z tego co przeczytalam to ma znaczenie z jakiego salonu ktos kupowal, ale moj pan sprzedawca wspominal, ze nie ma to znaczenia, bo oni honoruja z wszystkich salonow.
Heeej :)
Ja Ci mogę przesłać :)
Kupiłem w starogardzie i chetnie odbiore akcesoria w elblagu :)
Potwierdzam nie ma znaczenia skad kupilem, wazne zebym zrealizowal voucher ktore moge dostac dzieki Tobie w tym salonie w ktorym Ty kupujesz :)
Takze jak cos to pisz to Ci przesle ;)
Ręce mi opadły.
Dealer stwierdził, że kupując 4 -letetni Easy Service dla Przyjaciół za 99zł, nie mogę kupić standardowej 5-letniej gwarancji... 1 samochód, 1 gwarancja. Albo albo. Nie mogę mieć aktywnych dwóch innych programów gwarancyjnych. Wtf?
kkromka, ja Ci mogę przekazać ten voucher. Aktualnie jest jakaś awaria, skutkująca brakiem nadrukowania danych przyjaciela na voucher. Wychodzi na to, że trzeba przekazać dane "przyjaciela" dealerowi na własną rękę. Dalej dealer powinien sobie poradzić kontaktując się z moderatorem portalu MY Dacia.
Koledze z forum infolinia Dacia Poland odpisała tak:
Cytat:
Tak jak pisałam w poprzedniej wiadomości e-mail, Autoryzowany Dealer, do którego się Pan (lub osoba, której polecił Pan zakup samochodu marki Dacia) uda, może skonsultować ważność Pańskich voucherów z moderatorem portalu MY Dacia.
Pisz na infernopolska [tuwstawmałpę] gmail [tuwstawkropkę] com
Ewentualnie okolice Katowic, Rybnika, Bielska.
Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony przez infernopolska 2017-08-03, 17:49, w całości zmieniany 2 razy
Jak oni teraz weryfikują te vouchery, skoro dane przekazującego się nie drukują?
Rozumiem, że do skorzystania z vouchera wystarczą pozostałe dane przekazującego voucher? Imię, nazwisko, email, samochód, vin, tablica rejestracyjna itd.?
Ostatnio zmieniony przez infernopolska 2017-08-06, 15:28, w całości zmieniany 1 raz
Niestety większy problem ma osoba przekazująca voucher przyjacielowi bo sama swojego vouchera na 800 zł. nie dostaje ja czekam ponad 2 miesiące już.
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z Infolinią Dacia Polska.
Tak jak pisałam w poprzedniej wiadomości e-mail, Autoryzowany Dealer, do którego się Pan (lub osoba, której polecił Pan zakup samochodu marki Dacia) uda, może skonsultować ważność Pańskich voucherów z moderatorem portalu MY Dacia.
Przy udzielaniu odpowiedzi prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.
W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami pod numerem telefonu 800 900 804 – jesteśmy do dyspozycji Klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00.
Czat jest dostępny dla Klientów od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00.
Z poważaniem
Anna Gnot
Infolinia Dacia Polska
Tel: 800 900 804
infernopolska napisał/a:
Jak oni teraz weryfikują te vouchery, skoro dane przekazującego się nie drukują?
Rozumiem, że do skorzystania z vouchera wystarczą pozostałe dane przekazującego voucher? Imię, nazwisko, email, samochód, vin, tablica rejestracyjna itd.?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum