Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1696 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-12, 15:29
Kurtyna powietrzna, przeprojektowany boczek drzwi z miękkim podłokietnikiem i miejscem na kolano, automatyczna klima i ma być ciszej i wygodniej wewnątrz. Regulacja kierownicy góra-dół i przód-tył, regulacja wysokości fotela pompką. Samo dobre! To chyba moje kolejne auto. Ciekaw jestem czy zrobili kluczyk składany i czy dadzą automat do TCe. Ogólnie bardzo fajnie, choć liczyłem na powiększenie bagażnika - za to ten lepiej wykończony - zamiast plastików wszędzie materiał.
No, a teraz plusy proszę... Słyszę zachwyty nad rzeczami, z których świadomie zrezygnowałem kilka lat temu, decydując się na Dacię, zamiast jakiejś wypasionej Skody czy Renault. Chciałbym pozostać przy prostym aucie, które można otworzyć kluczykiem - mechanicznie, a tylne drzwi - korbką (przydatne zwł. na biwakach w aucie).
Cóż. Wygoda. Podchodzisz do auta chwyatasz za klamkę, wsiadasz i włączasz silnik bez celowania kluczykiem, przekręcania itp.
Generalnie mam takie ustrojstwo w swoim aucie i się do tego przyzwyczaiłem. Zamykanie mam przez wciśnięcie guzika w klamce. Nie wiem jak będzie tutaj.
Łatwiej się kradnie taki samochód (wystarczy repeater sygnału w teczce idąc za właścicielem), karty made by renault znane są z awaryjności więc ASO sobie zarobi.
Same plusy.
Korzystałeś z tego? Masz z tym doświadczenia? Ja mam jedną z tych "bardzo awaryjnych" kart i jak na razie same plusy odczuwam.
Co do kradzieży. Obecnie nie ma żadnego problemu by ukraść jakiekolwiek auto. Czy z karta czy bez nie ma to żadnego znaczenia. Każde zabezpieczenie da się obejść.
Kto poza tym kradnie Renault czy Dacie?
No, a teraz plusy proszę... Słyszę zachwyty nad rzeczami, z których świadomie zrezygnowałem kilka lat temu, decydując się na Dacię, zamiast jakiejś wypasionej Skody czy Renault. Chciałbym pozostać przy prostym aucie, które można otworzyć kluczykiem - mechanicznie, a tylne drzwi - korbką (przydatne zwł. na biwakach w aucie).
Plusy sa takie, że mają np. zajęte ręce (tzn trzymają np. portfel czy telefon) możesz chwycić za klamkę i wchodzisz do srodka.
Nie musisz szukać kluczyka po kieszeniach. Tylko tyle i az tyle.
Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus Pomógł: 52 razy Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 1599 Skąd: Lędziny
Wysłany: 2017-09-12, 17:39
ryjas napisał/a:
Plusy sa takie, że mają np. zajęte ręce (tzn trzymają np. portfel czy telefon) możesz chwycić za klamkę i wchodzisz do srodka.
Też mi wygoda jak tymi zajętymi rękami muszę analogowo otworzyć drzwi jakby w czasie podchodzenia do auta z takim kluczykiem same się drzwi otwarły to ok, to ja to kupuję a tak to nie czaję sensu tej wygody.
Kiedyś zamykało się auto z kluczyka. Póżniej ktoś mądry wprowadził pilota. A jakieś 15 lat temu Renault sobie wymysliło że kluczyk mozna zastapił kartą schowaną w kieszeni spodni, w torebce itp. Nie trzeba tej karty z nich wyjmowac by wejść do auta i je uruchomić.
Ja mam Hands free w swoim 11 letnim Renault. Wiem co znaczy miec ten gadżet i uważam, że taka Dacia zasługuje na to rozwiązanie chociaz w opcji.
trochę odrobili lekcje z Nowym Dusterem, parę ważnych braków dodali, dodali kurtyny powietrzne, regulacje kierownicy, ładnieszą deskę rozdzielcza, klima, czujnik światła, a nawet bieda system 360.
Ciekawe o ile będzie kosztowała mocno wypasiona Dacia
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2017-09-12, 19:24
Mnie tam się podoba jakby mnie było stać z chęcią zakupił bym nowego Dustera, niekoniecznie w Full Opcji ale taki Laureat lekko doposażony czemu nie :)
No, tu mamy sporo nowych informacji: o zakresie regulacji kierownicy, o regulacji części lędźwiowej foteli, o nowym systemie ustawiania wysokości, wydłużeniu siedzisk o 2 cm, itp. Sporo informacji o schowkach w kabinie (lubię je)
Jesteś pewien niektórych informacji, np. o kątach natarcia i zejścia? Jak się mają do obecnych? Skąd pewność, że napęd 4x4 został poprawiony i jest skuteczniejszy (jakie są po temu przesłanki, jakie rozwiązania techniczne)?
I smutna wiadomość o niezmienionej gamie silników - będzie to, co jest...Nie dostaniemy żadnej mocniejszej jednostki.
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2017-09-12, 19:46
w starym dasterze kąt natarcia również wynosił 30 stopni a kąt zejścia był 36 stopni ( w nowym 33)
Mnie osobiście samochód się podoba. Ładny na zewnątrz i wewnątrz, choć to oczywiście moje subiektywne odczucie. Wyposażenie, jak na dotychczasowe Daczki - kosmos.
Natomiast największą niewiadomą nadal jest cena. Czy ktoś wie kiedy samochód zadebiutuje w PL, czy przeoczyłem może coś w treściach postów?
No, tu mamy sporo nowych informacji: o zakresie regulacji kierownicy, o regulacji części lędźwiowej foteli, o nowym systemie ustawiania wysokości, wydłużeniu siedzisk o 2 cm, itp. Sporo informacji o schowkach w kabinie (lubię je)
Jesteś pewien niektórych informacji, np. o kątach natarcia i zejścia? Jak się mają do obecnych? Skąd pewność, że napęd 4x4 został poprawiony i jest skuteczniejszy (jakie są po temu przesłanki, jakie rozwiązania techniczne)?
I smutna wiadomość o niezmienionej gamie silników - będzie to, co jest...Nie dostaniemy żadnej mocniejszej jednostki.
z noty prasowej.
Jestem ciekaw co z systemem multimedialnym, bo na zdjęciach sprzed tygodnia był inny duży wyświetlacz z zmienionym interfejsem. Dzisiaj zaprezentowali aby ulepszoną wersja MediaNav. Może ten a'la tafla szkła będzie później lub w najbogatrzej wersji
_________________ Jestem handlowcem w salonie Carrara w Lublinie. Szukasz oferty na Nową Dacie? Pisz PW lub na e-mail
Ostatnio zmieniony przez maciek 2017-09-13, 17:37, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os. Pomógł: 79 razy Dołączył: 12 Maj 2010 Posty: 3598 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-12, 20:30
maciek napisał/a:
Jestem ciekaw co z systemem multimedialnym, bo na zdjęciach z przed tygodnia był inny duży wyświetlacz z zmienionym interfejsem. Dzisiaj zaprezentowali aby ulepszoną wersja MediaNav. Może ten a'la tafla szkła będzie później lub w najbogatrzej wersji
Renault się będzie wycofywać z urządzeń MediaNav na rzecz R-Link2 kompatybilnych z Android auto i Apple Car
więc ta migracja dotknie też Dacie.
Jestem ciekaw co z systemem multimedialnym, bo na zdjęciach z przed tygodnia był inny duży wyświetlacz z zmienionym interfejsem.
Penie koszty takiego systemu były za wysokie , ale pewnie wejdzie za jakiś czas.
maciek napisał/a:
Dzisiaj zaprezentowali aby ulepszoną wersja MediaNav. Może ten a'la tafla szkła będzie później lub w najbogatrzej wersji
Na razie najnowsza wersja softu MNE 8.0.5 posiada już zaimplementowane w sobie systemy ECO/ 4x4/ system dźwięku BOSE / wymienne wyświetlanie obrazu z kamery cofania oraz czujników parkowania.
Nie udało mi się jeszcze uruchomić systemu MultiView - który potrzebuje zewnętrznego modułu o nieznanym na dziś numerze referencyjnym do wyboru jednej z czterech kamer.
mamy kamerę tylną , przednią i dwie boczne ( chyba w lusterkach)
Tak wynika z załączonych fotek
W handsfree wątpię również z powodu klamek zewnętrznych - nie widziałem chyba tego systemu w połączeniu z klamkami kasetowymi. Poza tym w Renault były dwa rodzaje kart - handsfree i zwykły pilot w formie karty i taki,IMO, będzie zastosowany w Dacii.
Awaryjność tych kart to zamierzchłe czasy, a i koszty napraw nie są już z kosmosu.
Osobiście uważam system za wygodny (w Scenicu II żeby zamknąć, trzeba było nacisnąć przycisk na klamce, w Scenicu III wystarczyło odejść od samochodu na pewną odległość), choć nie dopłaciłbym do niego. Za to moja żona go uwielbiała, bo nie musiała nawet karty szukać w torebce
Koledzy, pamiętacie pierwszy concept car Duster? Wyglądał jak rakieta kosmiczna, drzwi miał bez środkowego słupka, jakieś bajery-niewidy... Ciekawe, co z tej prezentacji dwójki czy trójki wejdzie do serii. Widok 360 to chyba między bajki...
_________________ K4M - NOT tested on animals
Ostatnio zmieniony przez eplus 2017-09-12, 21:05, w całości zmieniany 1 raz
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3628 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-13, 09:09
jas_pik napisał/a:
Nie udało mi się jeszcze uruchomić systemu MultiView - który potrzebuje zewnętrznego modułu o nieznanym na dziś numerze referencyjnym do wyboru jednej z czterech kamer. mamy kamerę tylną , przednią i dwie boczne ( chyba w lusterkach)
Tak wynika z załączonych fotek
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-09-13, 15:58
Prezes napisał/a:
Kurtyna powietrzna, przeprojektowany boczek drzwi z miękkim podłokietnikiem i miejscem na kolano, automatyczna klima i ma być ciszej i wygodniej wewnątrz.
Dobrze widzę, że fotel z wyższymi boczkami?
Możliwe że będzie choć trochę trzymał na boki?
Do tego dłuższe siedziska...
To już prawdziwy plus.
Ostatnio zmieniony przez Cav 2017-09-13, 16:08, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum