Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2017-08-30, 08:57
Całkiem nowa dacia duster: więcej dustera niż kiedykolwiek!
Autor Wiadomość
Kriss40 
Zielony listek


Marka: Dacia
Model: ma być Duster 2018
Silnik: 1.6 LPG
Dołączył: 14 Wrz 2017
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-09-15, 04:55   

funyo napisał/a:
Dopiero teraz zauważyłem, że targowa wersja ma klasyczną stacyjkę - czyli to nie full opcja.
Jest więc i szansa na ten fajny ekran multimediów w ramce...


Czyli stacyjka będzie będzie w standardzie, a karta w opcji. Dostęp do auta bez wyciągania kluczyka jest super wygodny, ile może kosztowac taka opcja?
_________________
Kriss40
Ostatnio zmieniony przez Kriss40 2017-09-15, 04:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2017-09-15, 06:42   

Prezes napisał/a:
Ja wiem..co do zegarów, nowe auta znów wracają do wskazania temperatury cieczy - Astra tak ma, Sportage tak ma, a Duster nie ma.

Ależ nowy Duster ma zarówno kontrolkę jak i czytelny elektroniczny wskaźnik.
https://youtu.be/rC8ipTg6yNQ?t=11m53s
_________________
enjoy the silence
 
fotorobart 



Marka: Toyota
Model: GR Yaris
Silnik: 1.6
Rocznik: 2021
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Paź 2014
Posty: 720
Skąd: kraków
Wysłany: 2017-09-15, 07:47   

grunt, że jest automatyczna klima :mrgreen:
 
ryjas 


Marka: Peugeot
Model: Grand Scenic, Pug 306
Silnik: 1,9 dCi 130 KM FAP, 1,4 75KM
Rocznik: 2006,1999
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 311
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-09-15, 09:09   

funyo napisał/a:
w II jak nie miałem pewności, posyłałem syna, trzymając kartę na dystans :-P


Przecież miga światłami jak się zamyka z guzika w klamce.
 
funyo 


Marka: Renault
Model: Kadjar
Silnik: 1.2 TCe
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 255
Skąd: Mazury
Wysłany: 2017-09-15, 09:26   

ryjas napisał/a:
funyo napisał/a:
w II jak nie miałem pewności, posyłałem syna, trzymając kartę na dystans :-P


Przecież miga światłami jak się zamyka z guzika w klamce.

Ale czasem nie zwrócisz uwagi, jesteś zagadany, albo się spieszysz i przeoczysz.
Nawiasem mówiąc, system z zamykaniem w klamkach był bardziej awaryjny (tzn. same guziki), natomiast w systemie automatycznym bywało irytujące czasem to, że nie chciałeś, aby samochód się zamknął, a on to i tak robił, bo odszedłeś o krok za daleko.
Nadal obstawiam, że system "bezkluczykowy" w nowym DD okaże się zastąpieniem tradycyjnego kluczyka kartą i guzikiem "start-stop". Mi to zresztą wystarcza.
 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1696
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-15, 10:31   

gregorisan napisał/a:
Prezes napisał/a:
Ja wiem..co do zegarów, nowe auta znów wracają do wskazania temperatury cieczy - Astra tak ma, Sportage tak ma, a Duster nie ma.

Ależ nowy Duster ma zarówno kontrolkę jak i czytelny elektroniczny wskaźnik.
https://youtu.be/rC8ipTg6yNQ?t=11m53s

Rzeczywiście, jest w komputerze opcja z temperaturą. Dzięki za linka!

Jeszcze składany kluczyk by się przydał, pamiętam jak ten z Dacii mi dziury w kieszeniach robił i do składanych kluczyków bardzo się przyzwyczaiłem, a i pobawić się można..
Ostatnio zmieniony przez Prezes 2017-09-15, 10:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
Rezysstor 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 sce
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 86
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2017-09-15, 10:39   

Radość z bez kluczykowego systemu otwierania, to szczęście dzikiego, co dostał „tranzystor” , czyli radyjko, zrobił w nim dziurkę i powiesił sobie na nosie.
Podjechałem kiedyś moją Navarą pod bank, i już stamtąd nie wyjechałem, bo nagle i niespodziewanie zdechł mi ichni japoński badziewny akumulator.
Wyjść z samochodu mi się udało, ale jak zamknąć to gów*no, skoro nie mam kluczyka, zwłaszcza do drzwi pasażera ?
No jak ?
Nu kak Tamara ?
Nijak – dupen bladen i głupia mina frajera, co się dał nabrać na „nowoczesność w polu i zagrodzie” !
Powierzyłem otwarty samochód bogom wszelakim pod opiekę i świńskim truchtem poleciałem do chałupy, po jakikolwiek akumulator, co by go podpiąć pod instalacje i chociaż zamknąć drzwi mojego mniót malina bolidu.
Innym razem zdechł mi akumulator w Renault Scenic II, gdzie zamiast kluczyka miałem „kartę”, a zamiast „stacyjki” – taka cipkę w którą wsadzało się „kartę”, by móc wcisnąć skutecznie przycisk „start/stop”.
Próbowałem uruchomić to cudo za pomocą przewodów rozruchowych, ale widocznie to było za proste, bo nie pomogło.
Wiecie, zwykła stacyjka, to styki i koniec filozofii, a taka „elekśtronicna” karta, to najsampierw musi się chyba naładować, skomunikować z resztą, wreszcie jakieś tam styki uruchomić, ino nie wiadomo, w którym momencie można już wcisnąć „start” ?
W efekcie pomocny kierowca ciągnął mnie na sznurku wokół parkingu nad morzem, jechałem na biegu, ekran wyświetlał mi całą choinkę, z komunikatami typu „stop”, „service”, a silnik nie zaskakiwał (1,5 Dci).
Wreszcie po którymś tam okrążeniu, coś pierdnęło i silnik zaskoczył – mogliśmy wracać do domu.
Bajery elektroniczne, to kupa radości z jazdy, z przewagą kupy!
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3623
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-15, 10:46   

Rezysstor napisał/a:
Bajery elektroniczne, to kupa radości z jazdy, z przewagą kupy!

Mam identyczne odczucia. Takie różne bajery nie są złe pod warunkiem, że zapewniają jednocześnie jakieś awaryjne metody dalszego używania samochodu. Ale nie o to producentom chodzi.
 
Ikarusiarz 


Marka: Dacia
Model: Logan, Logan MCV Outdoor
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2009, 2017
Wersja: Laureate
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 328
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-09-15, 11:43   

"Bezkluczykowy" system miałem w Espace. Karta była włożona w dowód i to wystarczało. Otwieranie i zamykanie automatyczne, zaznaczone trąbnięciem i kierunkowskazami. Odpalanie na guzik, bez potrzeby wkładania karty w slot. Slot miałem zasłonięty, aby dziecko sobie nie zechciało monet powrzucać.
Miałem 2 karty, wóz miał 255000 km, obie działały, system też.
Do otwierania awaryjnego był kluczyk, który przytwierdzony był do karty. Nigdy nie korzystałem i błąd. Tak samo mój ojciec nie przekręca, raz na jakiś czas, kluczyka w Loganie. Efektem jest to, że bagażnik otworzy tylko z pilota.

Teraz najlepsze dla sceptyków: karta wielokrotnie spadała, a nawet została wyprana w automacie. Nawet baterii nie wymieniłem- działała jak zawsze.
 
ryjas 


Marka: Peugeot
Model: Grand Scenic, Pug 306
Silnik: 1,9 dCi 130 KM FAP, 1,4 75KM
Rocznik: 2006,1999
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 311
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-09-15, 12:33   

Mi wysiadł akumulator jak miałem auto zamknięte. Otworzyć z awaryjnego kluczyka da się bezproblemowo. Ale jak już aku padnie trzeba wsadzić nowy (lub naładowany). Ale gdzie tu wina dostepu bezkluczykowego?
 
Rezysstor 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 sce
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 86
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2017-09-15, 12:39   

Wszystko, jest fajne, jak gra i bucy, z roboty nie wyleją, jest kasa, baba, fura, skóra i komóra, no chyba, że cusik pierdyknie w tym łańcuszku szczęścia !
Robienie z „budżetowej terenówki” czegoś „luksusowego”, porównałbym do obszywania kolby dubeltówki, różowa koronką .
Samochód „terenowy” jest przeznaczony dla twardzieli, i takie akcenty powinien posiadać.
Tak, jak w Oltcicie (rumuński samochód, bokser, chłodzony powietrzem – prawie Porsche ), powinien mieć „korbę” do ręcznego rozruchu, a nie przycisk „start”, którego nie uruchomię kręcąc takową.
Nawet geje czasami pakują na siłowni, by wyglądać męsko, zamiast zakładać pończoszki i różowe apaszki – im zapewne również podobałby się taki „szorstki, męski” samochód.
No i nagle , nie możemy odpalić bryki, i co ?
Co nawaliło, zwłaszcza jak jest „po gwarancji” ?
Karta, bateria w karcie, czytnik, komunikacja wzajemna, czy zapłon ?
A ile kosztuje przetransportowanie naszego cuda z dżungli, do cywilizacji, i stamtąd do serwisu ASO, bo w stodole tego nie naprawi nawet pan Zenek ?
Takie cudaki elektroniczne, nie pasują mi do tworzonej legendy o Dusterze, chociaż jeśli z tego slotu na kartę trysnęłaby mi woda, jak ze źródełka pod wykładziną podłogową, to przynajmniej łatwiej byłoby to zatkać. :mrgreen:
 
Rezysstor 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 sce
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 86
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2017-09-15, 12:41   

ryjas napisał/a:
Mi wysiadł akumulator jak miałem auto zamknięte. Otworzyć z awaryjnego kluczyka da się bezproblemowo. Ale jak już aku padnie trzeba wsadzić nowy (lub naładowany). Ale gdzie tu wina dostepu bezkluczykowego?


Winnych "ni ma!", ino trza "dźwi", od zewnątrz na skobel zamknąć, by koza tapicerki nie zeżarła.
 
ryjas 


Marka: Peugeot
Model: Grand Scenic, Pug 306
Silnik: 1,9 dCi 130 KM FAP, 1,4 75KM
Rocznik: 2006,1999
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 311
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-09-15, 13:55   

W Scenicu zamyka się drzwi mniej więcej w miejscu gdzie się w innych autach blokadę rodzicielską aktywuje. (mniej więcej tam gdzie jest zamek drzwi).
A co do tego co pisałes wyżej. By auto się sprzedało musi mieć jakieś bajery.
Ostatnio zmieniony przez ryjas 2017-09-15, 13:56, w całości zmieniany 1 raz  
 
funyo 


Marka: Renault
Model: Kadjar
Silnik: 1.2 TCe
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 255
Skąd: Mazury
Wysłany: 2017-09-15, 20:00   

Ciekawe, ale wg. zdaje się "Auto Świata" wynika, że serwisy Renault są chyba na drugim miejscu w Polsce, jeśli idzie o zadowolenie klientów.
Co do samych produktów tego producenta - aktualnie użytkuję już trzeci samochód z rombem na masce i w zasadzie nie mam i nie miałem specjalnych zastrzeżeń co do jakości czy trwałości. Przynajmniej w zestawieniu z innymi popularnymi markami.
 
arczi_88 



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1599
Skąd: Lędziny
Wysłany: 2017-09-15, 20:04   

A drugie miejsce mają tylko dlatego, że Cav jest niezadowolony. Jego jedynie słuszna opinia, potwierdzona dwoma przypadkami na tym zaważyła.
_________________

 
franius 



Marka: Dacia
Model: Logan II
Silnik: 0.9 TCe Easy-R
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Mar 2016
Posty: 246
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-09-16, 08:28   

Marek1603 napisał/a:


Po lewej duster nowy, a po prawej stary (akurat od lodgy)


Tego właśnie nie rozumiem. Po co zmieniali kluczyk. Przecież patent z płaskim i wypoum przyciskiem był genialny. Można obsługiwać otwieranie i zamykanie z kieszeni bez potrzeby wyciągania lub nawet patrzenia na pilota.

W Dusterze na pewno będzie ta karta jako pilot do otwierania - czyli brak realnej korzyści, bo co za różnica skoro i tak musisz wyciągnąć pilota aby otworzyć drzwi ? To czy w aucie do zapłonu przycisne guziczek czy przekręcę stacyjkę jest zupełnie bez znaczenia jeśli chodzi o ergonomię.
 
funyo 


Marka: Renault
Model: Kadjar
Silnik: 1.2 TCe
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 255
Skąd: Mazury
Wysłany: 2017-09-16, 10:57   

I dochodzimy do znanego wniosku, że Dacia niczego nie udaje, ale wymaga świadomego nabywcy.
 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1696
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-16, 15:16   

Z ciekawych rzeczy, które zauważyłem na filmikach - fotele są montowane jakby wyżej, pod pasażerskim będzie szuflada. A i guzik do ogrzewania przedniej szyby się pojawił - czyli chyba elektryczny podgrzewacz płynu chłodniczego.
 
Dzida 


Marka: Renault
Model: Megane Grandtour
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2021
Wersja: Unlimited
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 161
Skąd: Paryż Pólnocy :)
Wysłany: 2017-09-16, 17:43   

No dobrze, ale czy ktoś wie jakie silniki benzynowe będą dostępne?
 
pluto 



Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Gru 2011
Posty: 549
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-09-16, 20:37   

Dzida napisał/a:
No dobrze, ale czy ktoś wie jakie silniki benzynowe będą dostępne?


Podstawowym silnikiem będzie czterocylindrowy 1.6 SCe o mocy 114 KM oraz turbodoładowany 1.2 TCe o mocy 125 KM czyli bez zmian.
_________________
Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
 
szewczyk 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.2 TCe
Wersja: Laureate
Dołączył: 10 Maj 2017
Posty: 21
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-09-17, 02:56   

W nowym Dusterze podobają mi się:
- przednie światła,
- czarna wstawka za przednimi kołami,
- kieszonki w tylnych drzwiach,
- szuflada pod fotelem pasażera,
- wydłużone siedziska foteli,
- regulacja wysokości fotela,
- automatyczne światła mijania,
- możliwość bogatszego wyposażenia (automatyczna klima, czujniki, kamerki, regulacja kierownicy),

a nie podobają się:
- tylne światła (mogli się bardziej postarać),
- 445/385 l bagażnik,
- podłokietnik rodem z autokaru (ten obecny ma przydatny dla kierowcy schowek),
- ułożenie tak wielu przycisków w jednej linii może być mało ergonomiczne podczas jazdy,
- komputer - dalej wyświetla tylko jedną wielkość w danym momencie.

Ogólnie, auto jest w zasadzie ładniejsze, ale zrobiło się trochę bardziej miejskie, czegoś mi tu zaczyna brakować. Dla mnie wartością "starego" Dustera jest to, że ma swój styl. Spartański, ale ma coś w sobie.

Gdzieś wyczytałem, że silnik 1.6 SCe ma być dostępny tylko w wersji 4x2.
 
Rezysstor 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6 sce
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Dołączył: 01 Lip 2017
Posty: 86
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 2017-09-17, 07:07   

szewczyk napisał/a:
W nowym Dusterze podobają mi się:


a nie podobają się:
- tylne światła (mogli się bardziej postarać),
- 445/385 l bagażnik,
- podłokietnik rodem z autokaru (ten obecny ma przydatny dla kierowcy schowek),
- ułożenie tak wielu przycisków w jednej linii może być mało ergonomiczne podczas jazdy,
- komputer - dalej wyświetla tylko jedną wielkość w danym momencie.

Ogólnie, auto jest w zasadzie ładniejsze, ale zrobiło się trochę bardziej miejskie, czegoś mi tu zaczyna brakować. Dla mnie wartością "starego" Dustera jest to, że ma swój styl. Spartański, ale ma coś w sobie.

Gdzieś wyczytałem, że silnik 1.6 SCe ma być dostępny tylko w wersji 4x2.



Nie znam się na polityce Renault, tak dobrze, jak na ogólnych jej zasadach spisanych robaczkami w mądrych księgach, naszych braci wyznania handlowego.
Zastanawia mnie, czy zamiast epatować nowym nadwoziem, nie należało potraktować obrosłego jakąś już legendą Dustera, jako symbol – samochód kultowy, podobnie jak np. Suzuki Jimny , Łada Niwa ?
Zamiast psuć właściwości terenowe, to zastosować taktykę małych kroczków, dodając kolejne bajery, a nawet silnik 1,6 turbo/benzyna ?
Absolutnie nie kopiowałbym tylnych świateł z jakiejś włoszczyzny, prędzej zastosowałbym stylistykę lamp naftowych montowanych onegdaj na furmankach, byle zachować stylistykę dla twardzieli.
Zamiast innych przetłoczeń zamieściłbym mocowania na łopatę i dodatkowe kanistry na paliwo, kosz na dachu, jak w Landroverach, i takie tam akcenty terenowe.
Byłoby taniej i lepiej, byłaby to kontynuacja z zachowaniem „klimatu” i „kierunku”.
Wydaje mi się, że Duster stanął na rozdrożu, pchnięty, przez wiodące w każdej korporacji, lobby gejowskie, w kierunku rozmiękczania wizerunku, pomieszania z poplątaniem, negowaniem tradycji i historii – ot kolejne „multikulti” , woda z mózgu .
Konkurowanie Renault z samym sobą w postaci nowego Dustera, stawia go na spalonych pozycjach, jak Polskę w konkurencji z wypasionymi, dotowanymi firmami zachodnimi, wspieranymi przez rodzima V Kolumnę „skarbową” – za bardzo łba nie podniesie.
 
GRL 


Marka: Dacia => VW
Model: Duster II => Golf
Silnik: 1.6sce => 1.0tsi 115
Rocznik: 2018 => 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 1207
Skąd: ZS
Wysłany: 2017-09-17, 08:11   

Pewnie, od razu wynieśmy jego legendę do poziomu Gelendy i Hummera.
Postawmy mu pomnik.
Zmniejszmy produkcję do limitowanych 1000 sztuk, a godzien jego zakupu będzie tylko ten, który da sobie odciąć sutki bez znieczulenia.
Tylko dla kapucynów z nadprodukcją testosteronu.

Przeszło milion sztuk wyprodukowanych i zapewne niecały milion zjechał co najwyżej na drogę szutrową, wiodącą na działkę ogrodową.
Ale nieeee... bo następca powinien mieć już seryjnie montowane zawieszenie pozwalające na zrzut auta z helikoptera.
Baaa, nawet mieć swoje własne śmigła i dozownik lubrykantu przy końcówce wydechu (żeby móc udowodnić, że kocha się swój samochód bardziej niż kolegów).
Ostatnio zmieniony przez GRL 2017-09-17, 08:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2017-09-17, 08:45   

do działu "nie podobają mi się" dorzuciłbym rezygnację z tradycyjnych mechanicznych rygli zamków wewnątrz drzwi i zastąpienie ich idiotycznym systemem mikro styczników. Jak upierdliwa (i kosztowna) potrafi być awaria jednego z zamków w drzwiach (nota bene uniemożliwiająca zamknięcie auta) wiem w oparciu o byłe rodzinne clio. Mechaniczne ryglowanie plus chociaż jedna dziurka na kluczyk w drzwiach pozwolą zamknąć (i otworzyć) auto w każdej nawet awaryjnej sytuacji.Pomijając już że ten system jest tańszy, prostszy i łatwiejszy w naprawie od elektronicznych cacuszek. Nie wiem, po co komplikować coś, co komplikacji nie wymaga
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2017-09-17, 08:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
kicpra 


Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 810
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-17, 08:48   

Zgadzam się z przedmówcą, to zwykły samochód, tyle, że odporny na gorsze drogi Europy Środkowej i Wschodniej. Dla tych co chcą się bawić w terenie są na rynku inne auta, które kosztują dużo więcej. W końcu zabawa musi kosztować :-) A może Brabus albo Kahn powinien tuningować Dustery :-D ?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne