Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Biała księżniczka.
Autor Wiadomość
jas_pik 



Marka: Mitsubishi
Model: Outlander PHEV
Silnik: 2,0
Rocznik: 2014
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 4055
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-03-11, 17:30   

A nie zauważyliście różnicy w umiejscowieniu anteny na dachu?
_________________
http://bit.ly/3n82hb8
 
Maniak 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2016
Dołączył: 07 Sty 2017
Posty: 124
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-03-12, 12:24   

Faktycznie w innym miejscu... Ciekawe dlaczego, może inne fale czy coś :lol:
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2017-03-14, 10:56   

Naprawa szyby w carglass to 81 euro :/ Wychodzi 350 złotych za mały odprysk.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7406
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2017-03-14, 11:01   

Ja zapłaciłem 80zł za odprysk. :mrgreen:
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2017-03-14, 11:50   

Prawie tyle samo 80 euro, 80 złotych :) PRAWIE żadna różnica.

@edit
Postanowiłem napisać małą recenzję.
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
Ostatnio zmieniony przez Thomson1708 2017-03-15, 09:24, w całości zmieniany 2 razy  
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2017-04-12, 14:45   

Dzisiaj nastąpiło wyciszenie sandero. Mam tylko nadzieje że nie odklei się nic i nie powstanie płomień pod maską podczas trasy przy kontakcie pianki z rurą wydechową ;D
Pianka posiadała oznaczenia iż można montować ją pod maską silnika jako zamiennik wygłuszenia maski... Sprawdzałem zapalniczką i pali się ona do momentu aż jest w płomieniu, kiedy źródło ognia znika pianka gaśnie po sekundzie.







@edit:
Pianka którą zastosowałem wcześniej całkiem sobie radzi, tylko za chiny nie chce się trzymać blachy. W aso jestem umówiony na dokładanie wygłuszenia od tce plus dzień po będę działał z:
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---
Ostatnio zmieniony przez Thomson1708 2017-04-21, 09:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2017-04-28, 17:25   

Materiały do wygłuszania i dorabiania poduszeczek kupione:






























upload pictures online

@na te pogniecione maty dostałem 50% rabatu :)
W sumie:
1m2 pianki kauczukowej 13mm
2m2 pianki kauczukowej 3mm
1m2 pianki kauczukowej 6mm
1,5m2 maty butylowej 2.5mm
1m2 maty butylowej 2mm
Całkowity koszt zamówienia 440zł
Planuję wymienić wygłuszenie ściany grodziowej z tej pianki na kauczuk plus butyl plus orginalne z tce. wyciszyć podłogę bez zdejmowania tunelu i wyjmowania foteli, z tyłu wyjąć kanapę i wygłuszyć podłogę i kanapę. Oraz od zewnątrz matami butylowymi nadkola z przodu.
Ostatnio zmieniony przez Thomson1708 2017-04-28, 18:03, w całości zmieniany 3 razy  
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2017-05-19, 19:26   

Oto porcja najnowszych fotek z modyfikacji.
Subiektywnie najlepsze efekty w stosunku do kosztów w wyciszeniu dają:
1. Słupki a (wyklejenie alu przy blachach i danie po 3mm kauczukowej pianki na plastikowej obudowie słupka i metalu)
/koszt jakieś 20 złotych/
2. Wyłożenie plastikowych nadkoli od strony kabiny alu 2.5mm i pianką kauczukową 6mm plus na to dwie puszki baranka w spreju
/100 złotych/
3. Wygłuszenie silnika gródź plus maska (apb aero 4.2mm plus alu butyl 4mm plus kauczukowo aluminiową pianką 9mm.
/500 złotych, po taniości da się uciąć do 350/
4. Wyklejenie przednich kielichów pianką 13mm ( prawie wgl nie słychać pracy zawieszenia)
/ mniej niż 10 złotych/
5. Wygłuszenie podłogi z przodu (spód 3mm boki 6mm) i z tyłu alu butyl plus (tam gdzie nie było orginalnego wygłuszenia pianka 6mm, tam gdzie było to 3mm)
/300 złotych/
6. Wyłożenie podłogi bagażnika resztą pianki (mix 3mm/6mm/13mm) reszta

Wrażenia są takie:
Przy 150 km/h mogę mieć radio odkręcone na 8 głośność i wciąż jestem w stanie zrozumieć co mówią.
Różnica odczuwalna jest tak jakbym jechał zamiast 150 to 100. Zamiast 90 jakieś 60. Zamiast 180 to około 120 przed wygłuszaniem. Im większa prędkość tym lepiej czuć efekt. Samochód robi się głośny kiedy jedzie pod wiatr z dużą prędkością i następuje takie jakby udeżenie podmuchu. Myślę że jest to wina cieńkich szyb.

Całościowy koszt to 1000zł. Spokojnie można by ograniczyć to do 700zł nie kupując maty stp, i nie ruszając okolic koła zapasowego.





Fotki:


































photo uploading


@edit
Tak wygląda nadkole po 1000km od wygłuszenia i pryskania barankiem:
imgurl
Ostatnio zmieniony przez Thomson1708 2017-05-19, 19:31, w całości zmieniany 2 razy  
 
Kauris 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV II Ph1
Silnik: 1.2 16v 73KM
Rocznik: 2015 120kkm
Wersja: Laureate
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 618
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-05-20, 10:29   

napisał/a:
Samochód robi się głośny kiedy jedzie pod wiatr z dużą prędkością i następuje takie jakby udeżenie podmuchu. Myślę że jest to wina cieńkich szyb.

Zainteresuj się tym rejonem. http://i.imgur.com/RRj3yxH.jpg
W sandero wygląda to trochę inaczej, ale jak popatrzysz, to znajdziesz tam "dziurę do zatkania" miedzy blachą błotnika, kastą i gumową uszczelką na słupku A. Mam wrażenie, że to właśnie po uszczelnieniu tego przelotu, przestałem odczuwać uderzenia wiatru.
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2017-05-25, 07:14   

No i kolejny upgrade zrobiony. Mają około 2.6cm grubości.














image hosting gif


@edit:
Pierwszy przegląd za mną, 708zł kosztował. Robiony przy około 12 tysiącach kilometrów przebiegu.
Ostatnio zmieniony przez Thomson1708 2017-06-15, 21:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2017-07-20, 19:39   

Bardzo pozytywna wiadomość z dzisiaj. Bardzo przemily Pan niemiec postanowił się przywitać z naszą księżniczką i posunął się zbyt daleko. Rozdziewiczając ją od tyłu... Film bezpośrednio po zdarzeniu:
https://drive.google.com/file/d/0B1x7-YYoHRbjY01yQnRCSExGRXM/view?usp=sharing
Autko będzie naprawiane w ASO w BOXMEER.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7406
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2017-07-20, 20:31   

Współczuję.
 
jas_pik 



Marka: Mitsubishi
Model: Outlander PHEV
Silnik: 2,0
Rocznik: 2014
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 4055
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-07-20, 20:47   

Chyba samochód tego przemiłego Niemca bardziej ucierpiał niż księżniczka.
A wszyscy mówili że po pierwszym uderzeniu się rozpadnie.
Ale zawsze szkoda że już rozdziewiczona. Oczywiście zachowaj ten film i pokaż potencjalnym kupującym że szkody były małe.
Oczywiście mam nadzieje że sprawdziłeś i zgłosiłeś ubezpieczycielowi o ewentualnych uszkodzeniach w bagażu? Mi kiedyś w podobnej sytuacji laptop ocalał ale dysk z danymi niestety nie -a że zgłosiłem to juz sporo po wypadku to ubezpieczyciel odmówił odszkodowania .
_________________
http://bit.ly/3n82hb8
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2017-07-20, 21:25   

Rozmawiałem z krzesłem drewnianym z ikei czy wszystko jest ok. Wesoło zapukalo szczebelkami. Lodówka turystyczna jakoś niespecjalnie była rozmowna. Blacha wygląda ok, żadnych wygięć. Wygląda na to że tylko plastik ucierpiał. Film raczej zachowam. Jest bezpieczny na dysku Google. Najlepsze jest to że to był jednak Polak który nie przyznawał się do swojej narodowości. Dopiero roztropnie po tym jak usłyszał od mnie jak rozmawiam z rodziną (mama widoczna na ujęciu) i poznał moje plany co do naprawy samochodu i że nie chce jakoś specjalnie go naciągnąć się odezwał po polsku :) cebula level ekspert :D
 
GRL 


Marka: Dacia => VW
Model: Duster II => Golf
Silnik: 1.6sce => 1.0tsi 115
Rocznik: 2018 => 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 1207
Skąd: ZS
Wysłany: 2017-07-20, 22:44   

Moglibyście przestać psuć swoje Sandero/Logany? To już trzeci w przeciągu kilkudziesięciu dni. :roll:
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2017-07-21, 16:24   

Tylne wzmocnienie/ zderzak/ czuniki parkowania/ecu czujników parkowania będą wymieniane wstępnie wyceniony koszt to niecałe 2000euro (niecałe 8500zł).
Jestem wręcz zszokowany i zaczynam rozumieć dlaczego rozbite w niemczech samochody trafiają do Polski.

Prawdopodobnie autko trafi do rodziny jakoś w lutym/marcu. Cel teraz to chyba nowa astra 1,4 150km/elite.
Ostatnio zmieniony przez Thomson1708 2017-08-02, 19:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2017-08-13, 08:56   

4750 Euro to ostateczna wycena szkody.
Samochód zostanie sprzedany do rodziny za 26000zł i wyjdę 8000 na + na samym samochodzie.
 
kicpra 


Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 810
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-13, 15:34   

Astra ma wtrysk bezpośredni, silnik z alu i dwumase, więc dobra ale na max 5 lat :-D .
 
jas_pik 



Marka: Mitsubishi
Model: Outlander PHEV
Silnik: 2,0
Rocznik: 2014
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 4055
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-08-13, 22:30   

Thomson1708 napisał/a:
4750 Euro to ostateczna wycena szkody.
Samochód zostanie sprzedany do rodziny za 26000zł i wyjdę 8000 na + na samym samochodzie.

I to jest powód dlaczego warto ubezpieczać i OC i AC jak samochód jest młody i na gwarancji.
Nie starci się na tym a nawet można zyskać :)
_________________
http://bit.ly/3n82hb8
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2017-08-14, 17:05   

jas_pik,
Szkodę w Niemczech pokrywa niemiecki ubezpieczyciel sprawcy. Ja mam czyste rączki.
Chociaż poświęciłem na to ponad 9h na telefonie i 12h jeżdżenia. Dobrze że nie ma roamingu :D
kicpra,
Astra ma owszem owe niedogodności, niemniej jednak przy używaniu dobrej jakości benzyny 98 okt. (w niemczech o to nietrudno) przy silniku 1.6 200km i wymianie oleju 2x częściej niż zaleca producent(15 tyś) silnik posłuży długo. Chyba że go będę katował na zimno ^^.
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2017-09-19, 16:08   

Autko ma teraz 18 tyś przebiegu.
Do końca roku moją księżniczkę wymienię na Opla Astrę 1,6 benzyna w wersji elite.
Autko pójdzie do moich rodziców w bardzo dobrych pieniążkach. Czasem może jeszczę coś dodam na to forum pozdrawiam.
 
kicpra 


Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 810
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-19, 17:35   

1.6 turbo ta Astra?
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2017-09-20, 07:58   

Zgadza się. 1,6 200km, 6 biegowa manualna skrzynia biegów. Ciekawostką jest rabat w wysokości 11tyś złotych. Z 1.4 zrezygnowałem z powodu problemów z zacierającymi się tłokami (winny jest prawdopodobnie olej)
 
Thomson1708 


Marka: Dacia
Model: Sandero
Silnik: 1,2 16v PB
Rocznik: 2016
Wersja: Laureate2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 161
Skąd: Gennep
Wysłany: 2023-09-03, 09:42   

Mały update, znowu to zrobiłem.
Poprzednie Sandero ma ponad 100 tyś i oprócz przemiłej kuny która kablami się poczęstowała i rozwalonego całego boku jak się mamie zasneło na autostradzie to śmiga jak szalona. W sumie to nie wina samochodu że owe akcje miały miejsce.

Astra sprzedana przy przebiegu 114 tyś do AAA auto. 34 tyś w plecy przez 6 lat używania. Znośnie.
Można w sumie obejrzeć jak ktoś chce:

https://www.aaaauto.pl/pl...&kmmax=99999999

Jakby tak przyrównać owe pojazdy to poza korzyściami ekonomicznymi Dacii, to Astra górowała pod każdym względem nad Sandero.
W Dacii przy 100 tyś powycierała się gałka zmiany biegów, kierownica, fotel zaczął się kołysać.

Ale nie po to tu przyszedłem :)

Panowie. . . Znowu to zrobiłem . . .
Zamówiłem ponownie Dacię.
Tym razem na NL blachach.
Odbiór okolice grudnia.
Zwykłe białe sandero 1.0 LPG z standardowymi felgami i full wypasem za wyjątkiem nawigacji.
Jeździ prawie jak Toyota yaris hybrydowa, jest odrobinę gorzej wyciszona i wykończona ale za to jest 10 tyś euro tańsza :D
LPG jest też o wiele bardziej ekonomiczne od hybrydy pomimo różnic w spalaniu. 75 centów vs 2 euro za litr.

Ciekawostka: Sandero w Holandii jest 15 procent droższe w tej konfiguracji niż w Polsce.
W zależności od kursu cena jest w okolicach 95 tyś złotych.
Co przekłada się na cenę aut używanych, więc nie ma opcji że ktoś kupił perełkę na zachodzie i opłacił sprowadzenie po czym sprzedaje w polsce taniej jednocześnie nic nie tracąc.( drugi samochód w NL kupiony więc coś już tam wiem)

@Nie bijcie, nie mam polskiego języka w komputerze, nie podkreśla błędów, a polskie znaki jakoś dziwnie działają. Robiłem co mogłem :)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne