Pewnie wynegocjowali za 2 teleskopy niższą cenę niż inne firmy za kawał pręta
Francuzi są znani z dobrych zdolności negocjacyjnych.
A coś tą maskę musi trzymać.
Pewnie te teleskopy wytrzymują mało otwarć a z drugiej strony maskę silnika w trakcie gwarancji otwiera się pewnie kilka tysięcy razy rzadziej niż klapę bagażnika
W Vectrze C jeden siłownik maski daje radę od 13 lat, a podejrzewam, że w Dusterze maska jest lżejsza. Wg mnie 2 siłowniki to bajer.
Ogólnie siłowniki maski to bajer. Mechanikowi to ani nie pomaga ani nie przeszkadza. A przeciętny użytkownik zagląda do silnika może raz w miesiącu. Jest tyle pola do popisu jeśli chodzi o poprawki, udoskonalenia czy zmiany w Daciach, że te siłowniki są tu potrzebne jak umarłemu kadzidło.
Siłowniki są po prostu eleganckie (choć po co dwa, to nie wiem) i robią wrażenie na tych, którzy ich nie mają
Podobnie jak dostęp bezkluczykowy - teraz Dusterem będzie można zaszpanować nawet przed właścicielami starszych modeli marek premium
No wiesz, jeden potrzebuje samochodu do chwalenia się przed sąsiadami czy rodziną. Inny by wolał, żeby mu się fotel nie bujał. Ciężko mówić o elegancji pod maską, skoro wewnątrz auta (z którym to wnętrzem zdecydowanie więcej obcujemy) często jej brakuje. Są to są, rewolucji to żadnej nie czyni. Jak to mówią: "darowanemu" koniowi się w zęby nie zagląda.
Ostatnio zmieniony przez quartzu 2017-10-07, 12:35, w całości zmieniany 1 raz
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2017-10-07, 10:57
dwa siłowniki po prostu lepiej podpierają maskę - i uczucie taniości i prowizorki przy okazji jakby o połowę mniejsze
Ufff... Tak się czasem mówi, jak nie masz wyjścia, wyboru. Teraz będziemy sobie tłumaczyć oczywistą oczywistość? Ale dobrze, specjalnie dla Ciebie edytuję swoje posty i potraktuję ten wyraz cudzysłowem. Czy takie rozwiązanie Ciebie zadowala?
Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Wysłany: 2017-10-08, 08:23
eplus napisał/a:
Patyk pod maską zdecydowanie gorszy można go nieuważnie przytrzasnąć i coś uszkodzić.
of kors - na mrozie łatwo połamać plastikowe gniazdo w którym spoczywa - wiem, bo w paru autach mi się przydarzyło. Tyle,że w dłuższej perspektywie eksploatacja patyka jest zdecydowanie tańsza niż wymiana siłowników ale to już problem klienta a nie fabryki
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2017-10-08, 08:25, w całości zmieniany 1 raz
Wymieniałeś? Ja z przodu jeszcze nie. Z tyłu tak, ale patyka bym nie chciał. Widziałem gościa w VW, jak podpierał bagażnik specjalną metrową decha, którą woził.
_________________ K4M - NOT tested on animals
Ostatnio zmieniony przez eplus 2017-10-08, 17:45, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum