Marka: Opel
Model: Zafira Family
Silnik: 1,8
Rocznik: 2014 Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lip 2010 Posty: 1591 Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2017-10-17, 10:26
zależy jak do tego podchodzić. W Niemczech gdzie jest dość powszechny odkup przez dealera sprzedaje on to auto za tyle za ile odkupił + ew. koszty napraw przed sprzedażą - tam jeśli instytucja sprzedaje pojazd osobie prywatnej musi dać rękojmie - i to działa, w przeciwieństwie do wielu sytuacji z naszymi dealerami - wychodząc z założenia że zarobił na sprzedaży nowego. Tyle że tam nie ma też powszechnych rabatów - u nas klient oczekuje że dealer opuści mu cenę o swoja prowizję i jeszcze odkupi za dobrą cenę poprzedni samochód.
No ale napisałeś dużo i same ogólniki. A faktów zero. Tajemnica to jakaś? Porównać ceny tzw. "krzyczane na start" do tego, co oferuje "diler" biorąc auto w rozliczeniu? Zaraz wyjdzie na to, że w salonach Dacii to filantropy jakieś pracują. Gotowi do interesu dokładać.
Marka: Peugeot
Model: 206
Silnik: 1.1 Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Kwi 2017 Posty: 409 Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-10-19, 14:53
quartzu napisał/a:
Cena dobra, przebieg spory. Nawet nie szukając dziury w całym - dużo jak na ten silnik. Przyszłościowy zakup to raczej nie jest.
. Widziałem renówki z tym silnikiem które miały po 300tys. Wolałbym auto z większym ale pewnym przebiegiem i historią niż z niewielkim przebiegiem i bez historii za którym niemiec płakał jak sprzedawał.
Cena dobra, przebieg spory. Nawet nie szukając dziury w całym - dużo jak na ten silnik. Przyszłościowy zakup to raczej nie jest.
. Widziałem renówki z tym silnikiem które miały po 300tys. Wolałbym auto z większym ale pewnym przebiegiem i historią niż z niewielkim przebiegiem i bez historii za którym niemiec płakał jak sprzedawał.
Duży przebieg to ja mam w aucie służbowym Przebieg 200.000km to auto dotarte
Autentyk czy licznik zwariował?? Jeden i ten sam silnik??
A dlaczego by nie miałby być autentyczny? Niewiele mniej miała T4 ka którą jezdziłem i została sprzedana a z tego co wiem jeżdzi dalej pod innym szyldem
T4 którą miałem 2 silniku 2,4d miała nalatane 890tyś jak padł silnik. Wymieniłem na kolejny, i od 530tyś dalej się nic nie dzieje XD Auto aktualnie lata u kumpla w firmie i licznikowy przebieg ma coś koło 420tyś teraz bo nie ma miejsca na jedynkę z milionem
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1814 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2017-10-27, 19:32
Maniak, beczka może i przy takim przebiegu miała dopiero co dotarty silnik ale blachy na pewno byly juz przeżarte na wylot :)
Marka: Reanult
Model: Trafic
Silnik: 2.0
Rocznik: 2021 Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Sie 2012 Posty: 384 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-11-01, 16:09 Re: Kupno Lodgy lub Logana MCV
mam aktualnie Logana MCV rocznik 2016 1.5 dCi 90 KM, aktualny przebieg 51 000 km
poprzednie modele:
Lodgy 1.5 dCi 110 KM, przejechane 246 000 km
Logan MCV I 1.5 dCi 75 KM, przejechane około 200 000 km
z mojego punktu widzenia przebiegi które podajesz są małe
czwartej Dacii bym nie kupił - przy mojej eksploatacji i sytuacji gdy auto jest narzędziem pracy - stosunek tego co Dacia oferuje do ceny nie jest ciekawy; i uważam że jest gorszy obecnie niż był gdy kupowałem pierwszą Dacię w swoim życiu czyli Logana I
co nie zmienia faktu, że każdym z tych modeli zrobiłem spore przebiegi bez większych problemów, z kilkoma wypadkami (nie z mojej winy) z których wyszedłem cało
Lodgy jest autem ogromnym - gdy przesiadłem się do Logana moje pierwsze wrażenie było "jaki tu mały bagażnik" ;) (choć przecież w tym kombi bagażnik wcale nie jest mały)
ten ogrom Lodgy ma swoje wady - duża wrażliwość na podmuchy boczne na trasie (naprawdę trzeba mieć to na uwadze, bo niekiedy bywa to niebezpieczne) plus wyższe spalanie na trasie - Lodgy przy prędkościach autostradowych (150-160 km/h) paliła i 9 litrów przy niekorzystnym wietrze, pomimo że był 6 bieg
Logan w dieslu 90 KM ma sympatyczne spalanie - na autostradzie około 7l/100 km, w cyklu mieszanym i jeździe z niższymi prędkościami (90-100 km/h) spokojnie poniżej 6 l/100 km
tak jak mówię - stosunek jakości i wyposażenia do ceny nie wydaje mi się w Dacii obecnie tak porywający jak kiedyś - niedawno rozważałem Dokkera van do firmy, ale oferta Peugeot była znacznie lepsze - kupiłem Partnera i jestem z tego bardzo zadowolony
nie odradzam Dacii, może po prostu już opatrzyły mi się te zegary ;)
dealer przy kupnie Logana odkupił Lodgy - nie było chętnych nawet handlarzy na auto z takim przebiegiem
piwko2006 napisał/a:
Najbardziej podoba się nam Lodgy, jednak myślimy też nad Loganem MCV. Obydwa modele chcemy z pełnym wyposażeniem i pakietem Stepway oraz napędem wysokoprężnym z racji rocznych przebiegów na poziomie 20-30 kkm. Czy ten słabszy i jednocześnie prostszy diesel ma rację bytu przy takim Lodgy ?
Powiedzcie, czy dealerzy Dacia są skłonni odkupić "stary" samochód i czy dają za to w miarę rozsądne pieniądze ? Jakie są wasze "wrażenia" po kilku miesiącach czy może latach posiadania w/w modeli z dieslem na pokładzie ?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Marckok 2017-11-01, 16:28, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum