Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 


Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2008-11-28, 09:23
Chiptuning / zwiększenie mocy w dci
Autor Wiadomość
shrek 
Shrek



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 1893
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2016-12-19, 11:45   

Pisalem z wieza na pw robil to w stolicy za 1200. Co do Fap-a to raczej zostawie, bo nie wiem jak tu z przegladami(nigdy nie mialem jeszcze okazji). Myslalem nad wylaczeniem egr, ale nie wiem jak to sie bedzia mialo jedno z drugim. Kiedy zrobie? Jeszcze mie wiem, bo nie wiem kiedy bede w Polsce.
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 2031
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2016-12-19, 16:55   

Rozmowa wrze :)

TO tak czy kopci , czasem zakopci ale na razie jeszcze nie , w gruncie rzeczy kazdy dizel potrafi zakopcic jak sadza sie nie wypali za dobrze ;)
MCV po chipie jak jej dalem ostro w palnik a miała juz 100 tys przejechane to z tyłu dała dymek ;)

Wiecie jestem tego zdania jesli sie zdecydowałem na tego chipa to tez trzeba sie liczyc ze trzeba tez dac czasem w wpalnik silnikowi i go przepalic :) tak porzadnie, bo jesli sie nie bedzie przepalac DPF to bedzie lipa oraz tez lipa dla turbiny. Trzeba to czasem rozruszac ale czasem przynajmniej 2-3 razy w miesiacu :)
Z innej beczki widzialem octawie 1,9 tdi przejechanych 105 tys , poszły wtryski a turbina poszła o wiele wcześniej przy jakis 70 tys, kolej starej daty strasznie nie umiał jezdzic dizlem.
Tą samą octawie miałem po 10 latach siostra wzieła ją teraz ma 250 tys turbinka smiega silnik smiga, wszystko jest super, wiec podkreslam ze dizlem i autem z turbiną trzeba sie nauczyc jezdzic.
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 102000km i rośnie
 
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi 86KM
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 23 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-20, 10:45   

A czy ktos tuningował / chipował Dacie lub inne autko Galetto 1260 albo przez BDM1000( bardziej dzialajace pod Delphi )?

Ceny teraz interfejsu nawet juz z romami to koszt<100pln
 
shrek 
Shrek



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 1893
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2016-12-22, 11:27   

Mysle , ze malo kto bez specjalistycznej wiedzybawi sie w takie rzeczy. Latwo mozna uceglic fure.
 
GRL 


Marka: jeszcze
Model: nie
Silnik: kupiłem
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 599
Skąd: ZS
Wysłany: 2016-12-22, 12:38   

O tym jak spier**lić soft i wygenerować kosztowną awarię można by książkę napisać.
Nawet jeżeli na pierwszy rzut oka nie będzie widać żadnych problemów, to nie znaczy, że problem nie będzie się kumulował, żeby ostatecznie wypluć jakąś droga naprawę.
Jesteś z Warszawy, tam jest co najmniej kilka firm, które zrobią Ci temat profesjonalnie w kwocie od 800zł.
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 2031
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2016-12-22, 17:47   

Ryzyko jest wielkie ze cos moze nie pójść tak jak powinno i wtedy jest totalna lipa ... i kosztowna lipa ;) ale jak ktos lubi ryzyko to czemu nie ;)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 102000km i rośnie
 
 
kali 


Marka: Dacia
Model: Logan
Silnik: 1,4
Rocznik: 2006
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 18 razy
Wiek: 55
Dołączył: 29 Lip 2013
Posty: 1124
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2016-12-22, 17:49   

Tani Chiński fejsik to dobry sposób na uwalenie sterownika. Jednym się udaje innym nie.
 
Lukas87 



Marka: Toyota/Dacia
Model: Yaris/Sandero
Silnik: 1,0 VVt-i/1,5dci
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 973
Skąd: Mikołów
Wysłany: 2016-12-24, 12:56   

Mamy na firmie primastara 2.0 dci z wgranym chipem do sterownika to nie jeździ to zapierdala :!: przebieg ponad 200tys z czego 150tys na chipie nic się nie dzieje a licznik zamyka :)
_________________
Dacia jest bogiem, prędkość nałogiem, sandero podstawą, turbo zabawą
Witaj Gość :)
 
art 


Marka: Dacia
Model: Sandero/ Logan II
Silnik: 1.4 MPI + LPG lovato/ 1.5 dCi
Rocznik: 2010/ 2013
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 206
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-01-07, 13:02   

Cześć mam takie pytanko: mój silnik w Loganie to 1,5 dCi 75 KM, z informacji które znalazłem wynika, że ten silnik nie różni się konstrukcyjnie od silnika 1,5 dCI 90 KM. W związku z tym, jak przerobić moje 75 KM na 90 KM ?:) wystarczy wgrać soft z silnika mocniejszego ? Zrobią to w ASO ?
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 76 razy
Wiek: 43
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7556
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2017-01-07, 22:21   

O ile pamiętam to jeden ma zmienną geometrie łopatek turbiny.
 
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Wersja: [Inna]
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 2885
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-01-07, 22:29   

Marek1603 napisał/a:
O ile pamiętam to jeden ma zmienną geometrie łopatek turbiny.


A nie dopiero wersja 109 KM?
 
shrek 
Shrek



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os.
Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 1893
Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2017-01-07, 23:16   

110 ma zmienna geometrie a cala reszta stala.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 76 razy
Wiek: 43
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7556
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2017-01-08, 11:13   

No właśnie wiedziałem, że gdzieś dzwoni tylko, w którym kościele. :-D
 
 
art 


Marka: Dacia
Model: Sandero/ Logan II
Silnik: 1.4 MPI + LPG lovato/ 1.5 dCi
Rocznik: 2010/ 2013
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 206
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-01-12, 18:24   

Sprawdzilem, cena u tuningowcow to 1600 zl, soft jakiś od nich (co u mnie budzi obawy :D), zrobią z 75 KM ok 90-92KM. Osobiście rezygnuję, bo szkoda mi 1600 zł wydawać, co nie przyniesie mi realnych korzyści.
 
arnold 


Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: TCe 90 LPG
Rocznik: 2015
Wersja: Laureate
Pomógł: 5 razy
Wiek: 28
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 609
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-01-12, 18:39   

Tak się to odbywa, przy chipie należy dograć mapy do konkretego silnika. To nie jest tak że dCi róznica w mocy leży tylko w sofcie.
 
art 


Marka: Dacia
Model: Sandero/ Logan II
Silnik: 1.4 MPI + LPG lovato/ 1.5 dCi
Rocznik: 2010/ 2013
Wersja: Arctica 5 os.
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 206
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2017-01-18, 12:24   

Jeszcze jedna sprawa, gdyby ktoś jednak był zdecydowany, to w Bielsku jest firma ecu soft i na swoje usługi mają 20% rabatu do końca stycznia więc wyjdzie trochę taniej niż 1600 ;)
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi 86KM
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 23 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-28, 14:49   

Czy macie jakieś polecone firmy do schipowania mojej 1.5dci w Warszawie, bądź okolicach ?
Zrobiłem już rozrząd i mogę już go trochę podkręcić. :-)
 
jas_pik 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110KM
Rocznik: 2014
Wersja: Prestige
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 2602
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-28, 15:38   

Ja swojego jeszcze nie chipowałem ale mogę Ci polecić prawdziwego fachowca firme Vtech.pl.
Znam go ze względu na świetne ( i jedyne na świecie rozwiązania dla samochodów elektrycznych).
Może nie są najtańsi ale wg mnie najlepsi na rynku.
Centrala jest w Krakowie - ale mają oddziały w całej Polsce.
Chyba najwygodniejszym teraz rozwiązaniem będzie PowerBox od nich. Z możliwością sterowania zdalnego telefonem. Na początek możesz go wypożyczyć - szczegóły znajdziesz na stronie.
A osiągi na hamowni sa takie ( dla wersji 110 KM)


Sam Powerbox możesz kupić osobno - ceny od 480 do 1140 zł ( w zależności od wersji )
http://powerchip.vtechtuning.eu/

Dla Twojego silnika wykres będzie mógł wyglądać tak ( osiągniesz ponad 101 KM)

Instalacja jest prosta
_________________
Podoba Ci się to co robię ?
Polub mnie na FB
www.facebook.com/mediapik/
Sprzedam:
P106Electric 1996 3d zielony metalik 4os
P106Electric 1998 3d biały 4os
SaxoElectric 2002 5d biały 4os
 
corrado 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 DCi 86KM
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate
Pomógł: 23 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Cze 2013
Posty: 3006
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-29, 20:37   

Cena moze OK - szczegolnie za tego za 500pln ale jakos nie przemawia do mnie powerbox , wgrany na sztywno bez sprawdzenia na hamowni i z tego co czytam jednokanalowy, czyli taki ktory modyfikuje jedynie cisnienie na listwie CR ... Wolalbym profesjonalny tuning ze zmiana mapy - zarowno w zakresie dziedziny : cisnienia doladowania, katu wtrysku , czasu otwarcia wtryskiwaczy, w zaleznosci m.in. od temperatury pl. chlodzacego...
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 2031
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2017-10-29, 20:46   

zrobienie dobrego chipa to koszta od 1000-1400zł z hamownią przed i po.
ja robiłem 2 auta
poniżej fota od Lodgy, autko naprawdę smiga, wszystko jest ok, bo jest zrobione dobrze i z głowa ;)

DACIAA.jpg
Plik ściągnięto 37 raz(y) 118,53 KB

_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 102000km i rośnie
 
 
Roman1 


Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5dci
Rocznik: 2013
Wersja: Laureate
Dołączył: 27 Sty 2016
Posty: 27
Skąd: Jarocin
Wysłany: 2017-11-14, 19:40   

A przy jakim przebiegu kolega zmieniał softa, ile przejechane po zmianie oprogramowania.Jak zachowanie dwumasy ?.Z wykresu widać że tuner położył wyższy moment w niższym zakresie obrotów .Ja podnosiłem Lodgy z 90 konnym silnikiem
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne