Wysłany: 2017-07-30, 22:21 Problem z pierwszym biegiem wycieraczek
Witam, od dłuższego czasu zacinają mi się wycieraczki na pierwszym, przerywanym biegu. Gdy chcę tylko raz przejechać po szybie to nie ma problemu, ładnie chodzą. Inaczej wygląda sprawa gdy delikatnie deszcz pada i chcę zostawić włączone wycieraczki na pierwszym biegu to wycieraczki zatrzymują się u góry albo w ogóle nie startują. Czy ktoś z was miał ten problem? Jak dostać się do silniczka wycieraczek. Z góry dzięki za jakikolwiek odzew. Pozdrawiam
Masz auto na gwarancji?
Jeśli nie to mam manetkę oryginalną do odsprzedania.
Była używana w Lodgy, ale wymieniłem na z regulowanym czasem wycieraczek od Clio.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Ostatnio zmieniony przez route2000 2017-07-31, 07:59, w całości zmieniany 1 raz
Witam, pomogło najlepsze narzędzie, WD40. Otworzyłem maskę, zdjąłem czarne plastiki pod którymi jest silnik wycieraczek i na ramiona, a dokładnie na śruby polałem właśnie WD. Wszystko działa
Przejrzałem cały temat i dalej jestem głupi. Sprawa wygląda tak: logan mcv I, wycieraczki na pierwszym (przerywanym) biegu pracują normalnie, po przełączeniu na drugi zatrzymują się w pozycji, w której akurat są, po przełączeniu na trzeci (najszybszy) pracują normalnie. W tym drugim położeniu, jak delikatnie poruszam dźwignią góra-dół, czasem zaskoczą, czasem nie. Ktoś wie, co może być tego przyczyną i ile to kosztuje?
Ostatnio zmieniony przez Martens 2017-08-20, 12:21, w całości zmieniany 1 raz
Błąd, miało być "czasem zaskoczą, czasem nie". Nadal nie wiem, co jest przyczyną. Jeśli ktoś ma merytoryczną odpowiedź, będę wdzięczny. Jeśli nie, będę wdzięczny za niezabieranie głosu.
Wysłany: 2017-11-13, 10:01 Zatrzymywanie się wycieraczek w różnym położeniu
Mam problem z wycieraczkami i powiedzcie mi, czy to może być wina przełącznika zespolonego? Chodzi o to, że jak włączam wycieraczki na 1 tryb to działają, ale jak tylko delikatnie dotknę dźwigni przełącznika to od razu wycieraczki zatrzymują się np w połowie szyby (w danym momencie kiedy dotknę przełącznika) Albo jak są w pozycji neutralnej włączam tryb 1, chodzą i wracają do poz neutralnej - dotknę przełącznik i już nie chodzą... Dotknę jeszcze raz i chodzą znów.
Mieliście coś takiego? Jeśli to przełącznik to lepiej kupić na allegro czy w jakimś sklepie szukać?
Pozostałe tryby działają normalnie.
Ostatnio zmieniony przez aesir 2017-11-13, 10:04, w całości zmieniany 1 raz
Tak to jest ewidentny problem przełącznika zespolonego. Wypalone styki lub po prostu za tyle lat się zużyły proponuję wymianę na nowy i będzie wszystko ok.
@route2000 spróbuję w takim razie przeczyścić, jak nie pomoże to odezwę się :) Dzięki bardzo za info.
Co do czyszczenia, wystarczy rozkręcić obudowę w koło, czy kierownicę trzeba ściągać?
Nie, wystarczy wykręcić dwie śruby pod spodem osłony kolumny kierownicy, lekko szarpnąć obie połówki osłony i masz dostęp do przełącznika. Śrubokrętem TORX wykręcasz 2 śruby i odpinasz kostkę elektryczną i masz już w ręce.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Grzebałem, czyściłem psikłem kontaktem i nic, coś mi się zdaje, że gdzieś przerywa przy tej dźwigni jak dzisiaj próbowałem.
Szkoda, że dźwignia od @route2000 nie pasuje do mojej Loganki, z tego co widziałem podeszłaby spokojnie pod Logana MCV II.
Muszę coś innego obmyślić.
Wysłany: 2018-07-21, 16:32 Wycieraczki nie parkują, układ czasowy nie działa
Witam serdecznie, kilka dni temu zakupiłem Dacie Logan 2005r. 1.4MPI Sedan
Jak to przy zakupie używanego auta zawsze jest coś do zrobienia. Większość już poprawiłem.
Aktualnie mam problem z wycieraczkami, mianowicie nie działa parkowanie, tam gdzie je wyłączę to tam zostają. Również nie działa układ czasowy, wycieraczki przy uruchomieniu czasówki parkują i na tym koniec, żadnej reakcji. Pod kierownicą słychać przekaźnik. Wycieranie na 1 i 2 biegu działa, ale nie parkują. Jak to naprawić? Rozebrałem mechanizm przy silniku wycieraczek, wewnątrz 3 szczotki, wyczyściłem, ale raczej jest on do określania pozycji wycieraczek. Gdzie jest przekaźnik i czasówka? Czy to ta czarna puszka po lewej stronie pod kierownicą od której wychodzą dwie wiązki przewodów?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum