moje pytanie czy podczas naprawy reklamacyjnej moge byc przy aucie i mechaniku zeby patrzec mu na rece ??????? ps chce byc pewny czy wymienił to co miał wymienic ????
BHP nie pozwala , ale możesz naciskać i cię powinni wpuścić.
Osobiście nigdy nie lubiłem obserwacji właściciela , a jak jeszcze pomagał to go wyganialem .
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-11-18, 18:59
Niekiedy serwisy mają szklane ściany/okna aby klienci mogli z poczekalni podpatrywać pracę mechaników
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Najlepiej poprosic o pokazanie uszkodzonego elementu, a wczesniej go oznaczyc w trwaly ale dyskretny sposob oraz robisz fotke.
Pokazac element musza, wtedy sprawdzasz czy to twoj.
Jak nie, to mowisz, ze dzqonisz po policje i zaraz wymienia:D
BHP nie pozwala , ale możesz naciskać i cię powinni wpuścić.
Osobiście nigdy nie lubiłem obserwacji właściciela , a jak jeszcze pomagał to go wyganialem .
Jaki element wymieniasz,
siłownik zamka klapy maja wymienic bo sie zamek jak wciskasz przycina nie odbija
BHP nie pozwala , ale możesz naciskać i cię powinni wpuścić.
Osobiście nigdy nie lubiłem obserwacji właściciela , a jak jeszcze pomagał to go wyganialem .
Jaki element wymieniasz,
siłownik zamka klapy maja wymienic bo sie zamek jak wciskasz przycina nie odbija
Powinni Ci pozwolić oglądać , lub powiedz ,że chcesz zobaczyć zamontowana nową część przed złożeniem całości . Jak problem się będzie powtarzał to nawiedzaj ich do końca życia.
siłownik wymienili ale nie dostałem zadnego papieru na wymiane gosc powiedział mi ze na naprawy reklamacyjne nie daja papieru tylko u nich w systemie jest zapisane dla mnie dziwne powiedzie czy tak jest ?? czy mnie okłamał
... tylko u nich w systemie jest zapisane dla mnie dziwne powiedzie czy tak jest ?? czy mnie okłamał
Potwierdzam, tak rzeczywiście jest na gwarancji. Nie masz także żadnej "dodatkowej dłuższej" gwarancji na wymienioną część. Ale w systemie musi być wpisane.
Niekiedy serwisy mają szklane ściany/okna aby klienci mogli z poczekalni podpatrywać pracę mechaników
Chyba tak jest u Pietrzaka w Katowicach
Mają , lepiej widać jak jeżdżą na pełnym gazie po podnośnikach o wysokości krawężnika .
Sam widziałem jak zrobili 100% skoku zawieszenia w nowiuteńkiej Meganie, inne modele też
siłownik wymienili ale nie dostałem zadnego papieru na wymiane gosc powiedział mi ze na naprawy reklamacyjne nie daja papieru tylko u nich w systemie jest zapisane dla mnie dziwne powiedzie czy tak jest ?? czy mnie okłamał
Mnie wymienili manetkę kierunkowskazów (brak świateł mijania) na gwarancji to mi też nie dali papierowego potwierdzenia, tylko wprowadzili je do systemu komputera.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Ja jak wymieniałem siłownik tylnej klapy ze 2 miesiące temu na gwarancji to dostałem na to papier i jest napisane czarno na białym co zostało zrobione.
Ja jak wymieniałem siłownik tylnej klapy ze 2 miesiące temu na gwarancji to dostałem na to papier i jest napisane czarno na białym co zostało zrobione.
Najprawdopodobniej nie mają takiego obowiązku (zgodnie z procedurą gwarancyjną Renault) a wybrane ASO w Polsce po prostu robią to dla wygody klienta. W Poznaniu AUTOCOMPOL na 100% nic już nie daje po naprawie gwarancyjnej.
Ostatnio zmieniony przez sobol1976 2017-11-23, 09:34, w całości zmieniany 1 raz
A co mieli by dawać jak oni wymontowane elementy wysyłają do Renault ?
Wiesz, ja osobiście uważam że przekazany klientowi spis wymienionych gwarancyjnie części i pisemne określenie usterki ma pewną wartość informacyjną. Jak się przyjeżdża z jakimś zgłoszeniem w stylu "Coś mi skrzypi w zawieszeniu" albo "...stuka w silniku" to fajnie wiedzieć co było przyczyną i jaka część była za to odpowiedzialna. Gwarancja kiedyś się kończy, a wiedza co było wymienione na nowe może się przydać w przyszłości.
A co mieli by dawać jak oni wymontowane elementy wysyłają do Renault ?
Wiesz, ja osobiście uważam że przekazany klientowi spis wymienionych gwarancyjnie części i pisemne określenie usterki ma pewną wartość informacyjną. Jak się przyjeżdża z jakimś zgłoszeniem w stylu "Coś mi skrzypi w zawieszeniu" albo "...stuka w silniku" to fajnie wiedzieć co było przyczyną i jaka część była za to odpowiedzialna. Gwarancja kiedyś się kończy, a wiedza co było wymienione na nowe może się przydać w przyszłości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum