trzeba pamiętać, że ceny we Francji sa wyższe niż w Niemczech np.
Sandero Laureate 1,0 sce. kosztuje w DE 9.100 eur. We Francji 10250 eur.
Lodgy Setpway 1,5 dci 110 w Niemczech 15750 eur. We Francji 16,950 eur.
Chcąc zachować proporcje "ich" cen do naszych wychodzi na to, że cena bedzie naprawdę niewiele większa bądź taka sama - w przypadku najtańszej wersji. Jednak biorąc pod uwagę panującą u nas mentalność to już nie koniecznie - bo skoro u nas jest w czołówce rankingów sprzedaży to jest podstawa do podniesienia ceny.
Nie ma co bezpośrednio porównywać cen tam i u nas. Zresztą w artykule wyraźnie napisano, że bazowa cena nowego modelu jest taka sama jak starego, więc można spodziewać się podobnego ruchu w Polsce.
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-11-09, 12:03
Dyziek napisał/a:
luckyluke napisał/a:
Superb nie pretenduje do klasy D. Superb jest klasa D+
Mam nadzieję, że żartujesz...
Odnośnie Dustera: widać tendencję rynkową - wszystko idzie w kierunku SUV'a :(
Zarówno to, co było kiedyś wołem roboczym (Duster I gen.), jak i to, co było VAN'em (vide: Espace).
Ja bym powiedział, że wszystko idzie w kierunku crossovera, nawet suv-y przestają być suv-ami.
Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014 Pomógł: 8 razy Dołączył: 27 Paź 2013 Posty: 3019 Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-11-09, 12:05
Jan Dusigaz napisał/a:
Nie wiem czy tylko mnie nowa deska rozdzielcza razi swoją kwadratowością + media naw doczepiony na siłę? - w obecnym modelu deska jest taka poczciwa "daciowa" a tu jak mebel z Ikei chyba że na żywo odczucia będą zupełnie inne.
Nie tylko.
Pisałem już o tym w tym wątku - zdecydowanie im to nie wyszło.
Bo to jest przegotowane miejsce na duży tablet ( tak wynikało z pierwszych zdjęć które wyciekły do netu) ale skoro MN się dobrze sprzedaje ...
A do tego pewnie LG cenę obniżyło bo przeniosło produkcję MNEvo z Chin do Wietnamu..
To zależy od zmierzonego według nowej procedury testowej poziomu emisji cząstek stałych - jeżeli zostanie przekroczony, to tak, istnieje prawdopodobieństwo, że duster II będzie miał GPF.
(Okaże się, jak w końcu zostaną opublikowane dane techniczne).
I w zasadzie to prawda, bo oba rzeczywiście należą do tej samego typoszeregu silników Nissan HR / Renault H - https://fr.wikipedia.org/wiki/Moteur_H_Renault-Nissan - tyle że różnią się także właśnie rodzajem wtrysku.
Marka: DUSTER I 1,5 dCi 90KM
Model: TESLA model 3 LR
Silnik: 440 KM
Rocznik: 2021, 2022 Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Gru 2011 Posty: 549 Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2017-11-21, 11:12
mack napisał/a:
Pytanie jeszcze, wiecie może do kiedy można zamawiać aktualny model ?
3 dni temu jeszcze można było zamawiać aktualny model Dustera, mało tego sprzedawca po raz drugi wspomniał że nadal ma być produkowany równolegle z nowym modelem choć mało to prawdopodobne.
_________________ Tesla 3 LR 82 kWh 4x4 440 KM 2022r. - 14,0 kWh/100 km
Renault ZOE II 52 kWh 2020r. - 13,0 kWh/100 km
Ciekawa sprawa :P Kiedy ja zamawiałem Dustera w październiku polecano mi zrobić to jak najszybciej bo:
1. Wchodzi "nowa promocja" która jak się okazało jest "droższą starą promocją"
2. Można było już jedynie modyfikować samochody wcześniej zamówione o jakieś detale bo mieli zatrzymywać linię produkcyjną "starego" Dustera.
Dodatkowo jeden salon w Krakowie na początku października powiedział ze zamówili 3 sztuki pod siebie i nic więcej nie zamówią do zmiany na nowego Dustera.
Czy ktoś z Kolegów wie, jakie będą rozmiary opon w nowym Dusterze, jakie rozmiary felg? To ważne w kontekście planowania zakupu nowych opon do obecnie używanego auta w perspektywą zmiany auta na nowy model wkrótce.
A może też wiecie jaki jest współczynnik oporu powietrza (bo obecny model jest za to bardzo krytykowany)?
Ostatnio zmieniony przez piku 2017-11-22, 13:33, w całości zmieniany 1 raz
W dotychczasowym DD współczynnik oporu powietrza jest równy temu jaki daje cegła .
Ze zdjęć można wywnioskować że zmieni się niewiele - tak jakby cegle dołożyć spojlery
No chyba że coś więcej w podwoziu zrobili ale takich zdjęć jeszcze nie pokazywali .
Czyli zapewne różnica będzie pomijalna
Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Kwi 2010 Posty: 1696 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-11-23, 09:43
Może jednak trochę zmienili, szyba przednia bardziej pochylona, maska chyba też bardziej schodzi. Ale szału nie będzie. Jak jeździłem swoim dieslem, to w mieście spalanie m spadało, a w trasie rosło
Może jednak trochę zmienili, szyba przednia bardziej pochylona, maska chyba też bardziej schodzi. Ale szału nie będzie. Jak jeździłem swoim dieslem, to w mieście spalanie m spadało, a w trasie rosło
A wiesz, że można wrzucić dwójkę, a potem trójkę? ;)
To dawno było wiadomo, przy napędzie 4x4 jedynka jest biegiem terenowym, więc na drodze wystarczy rozpocząć bieg od dwójki, bo szósty bieg skrzyni 6-biegowej odpowiada 5 biegowi skrzyni 5-biegowej przy napędzie 4x2.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum