A wiec tak: dzwonilem dziś na infolinie i pan byl bardzo zdziwiony, przyjął sprawe , mają 14 dni na rozpatrzenie a w związku z tym iz samochod jest do odbioru do konca mc bedę zmuszony odlożyć odbiór do rozpatrzenia sprawym
Otoz mam juz decyzje , Pani z Renault Polska zadzwonila i powiedziala " musi przyjac vouczer " pan .....zostal juz o tym poinformowany , no to teraz to ja mu pocisne za swiadome wprowadzanie klienta w bląd , oraz dzialanie na szkode kupujacego. Licze na sowite przeprosiny 😆😆😆
Wrazenia - w 100% pozytywne jest lepiej niz sie spodziewalem a co ugralem przy odbiorze;darmowa rejestracje to nie wiele ale odnioslem wrazenie ze jesli nie odbiore samochodu to oni na to przystaną a to spowodowało by oczekiwanie na nastepny ok2mc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum