Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus Pomógł: 53 razy Dołączył: 12 Paź 2011 Posty: 3865 Skąd: Włodawa
Witaj
Przybliż proszę w jakie rejony Polski trafił kolejny, klubowy Duster.
Jestem z Łodzi i dopiero od wczoraj po jeździe próbnej i przymiarce do garażu jestem zdecydowania (prawie) do zakupu Dustera (LPG). "Prawie" bo lektura tego forum traktująca o mankamentach fabrycznego LPG trochę mnie przeraziła. Przejechałam ok . 250tys na LPG starego typu i bez większych komplikacji, a tutaj czytam o problemach z luzami zaworów po 40 tys, padniętymi wtryskiwaczami , zapychającymi się filtrami, zablokowanym sterowniku itp. Czy da się jeździć Dusterem na LPG?
Pewnie tu nie miejsce na takie pytania, ale o wiele więcej np. dowiedziałam się od Was o nowym modelu DD niż u sprzedawcy.
Proszę o wyrozumiałość w kwestii edycji - uczę się tego edytora .
Na pewno da się jeździć Dusterem na LPG, ale po warunkiem, że będzie dobrze zrobiona i odpowiednio dostrojona instalacja pod dany silnik, to nie będzie żadnego problemu.
Można mieć fabryczną, jest jedno "ale", ta instalacja jest OGÓLNIE zrobiona dla AUTA, a nie pod dany silnik stąd czasami mogą być wybryki podczas eksploatacji, bo silnik silnikowi jest NIERÓWNY. Warto o tym wiedzieć.
Na miejscu bym kupil bez instalacji LPG i na miejscu by je zamontował w ASO. Wtedy byłaby możliwość poprawki dla danego silnika w specjalizowanym warsztacie zajmująca się profesjonalnymi instalacjami LPG.
_________________ Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum