Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 55 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2858 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2018-01-07, 23:34
Nie podmieniaj na pale pol auta.
Czym to czytales i jaki jest dokladny opis bledu, bo z numerkow ktore podales jakos nic mi nie wychodzi.
Jezeli to druga sonda to sprawdz parametry pierwszej w czasie rzeczywistym jak pracuje bogato czy ubogo i na tej podstawie zacznij szukac. Sprawdz czy druga dobrze odpowiada tak lub nie. Sprawdz masz we wtyczce 12v do jej podgrzewania. No i raczej telefonem nie zdiagnozujesz poprawnie pojazdu.
_________________ Rzeczy niemozliwe robie od reki, a na cuda trzeba dzien poczekac.
Witam, może uszczelka pod głowicą, jak zimny to pali ładnie lecz po chwili zaciąga płyn do drugiego cylindra i wtedy przestaje palić, następnie silnik sie nagrzewa nieszczelność się zmiejsza i wtedy pali w miarę normalnie. Co wy na to????
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-01-13, 19:11
z tego co kiedyś czytałem o tym silniku na innych forach oraz sam to przeżyłem kiedy pada w nim UPG to olej silnikowy zaczyna wyciekać zza kolektora wydechowego, Rzadkością podobno jest przedostawanie się plynu chłodzącego do komory spalania. Czy autor tematu podmieniał jak jeden z kolegó powyżej sugerował sondę lambda znajdującą sie przed katalizatorem ? Ja spróbował bym jeszcze podmienić ECU z 2 sprawnej sanderki, jak to nie pomoże to auto trzeba zaciągnąć do elektryka i przejrzeć wiązkę silnika, bo skoro wszystko jest sprawne a ona dalej źle jeździ to musi byc cos nie tak z wiązka
Odpalasz, silnik pracuje, ale po pewnym czasie zaczyna jakby palić na 3 cylindry. Po przegazowaniu wraca poprawna praca silnika, ale po jakimś czasie znowu zaczyna "kuleć".
To jest przenikanie płynu chłodzącego do komory spalania przez uszkodzoną uszczelkę i "zalewanie" cylindra. Płyn z chłodnicy uniemożliwia przeskok iskry lub poprawne spalanie mieszanki. Taki wpis znalazłem na jednej ze stron w internecie. Kolega DUDUŚ proponuje przełożenie ECU, mam drugą sprawną sanderkę ale co z immobiliserem?????
To jest przenikanie płynu chłodzącego do komory spalania przez uszkodzoną uszczelkę i "zalewanie" cylindra. Płyn z chłodnicy uniemożliwia przeskok iskry lub poprawne spalanie mieszanki.
Czyli sprawdzić to co pisałem wyżej. Jak zaczyna "kuleć" to powinien z rury lecieć błękitny dym.
Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy] Pomógł: 49 razy Dołączył: 21 Mar 2017 Posty: 1817 Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-01-14, 16:34
Faktycznie zapomniałem o IMO wiec nie za bardzo da sie przełożyć ECU
Witam, problem rozwiązany. Podstawiłem samochód do warsztatu elektromechaniki w Grudziądzu ul. Rapackiego i tam gość naprawił auto. Mówił że rozjechał się sterownik silnika. Teraz auto śmiga jak nowe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum