Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Alternatywa dla Lodgy.
Autor Wiadomość
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-01-13, 17:04   

wieza napisał/a:

Wnioskując na duży plus dla MCV , i niestety Dublo wypada cienko.
MCV był 7 miejscowy ale dublo porównałem jako 5 miejscowy, bo 7 miejscowy cargo to już jest wielkolud ;)
Ale cóż każdy ma swoje zdanie i opinie :)

Mnie byś objechał nawet na hulajnodze, bo jakoś nie mam drygu do tych rzeczy:) Poważnie.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2018-01-13, 17:29   

Heh na hulajnodze to bym się zabił 😀. A dublo to bardziej podchodzi pod partnera,dokera, Berlingo niż do lodgy czy mcv1 😉
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2018-01-13, 17:32   

No i lipa jest nie ma wersji stepwey lodgy na 2018r... 😔 Ale konfigurację za to rozszerzyli maksymalnie.
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
dudu$ 



Marka: Fiat
Model: TIPO II Sedan
Silnik: 1.4 16v 95km
Rocznik: 2019
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 21 Mar 2017
Posty: 1814
Skąd: Ząbki
Wysłany: 2018-01-13, 19:00   

2 dni temu z ciekawości patrzyłem tez na konfigurator MCV II i tam również zauważyłem brak w ofercie wersji Stepway .
 
Lza 



Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 1061
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2018-01-13, 22:02   

Tourneo connectem w wersji maxi możesz się zainteresować - polecam umówić się na jazdę próbną, żeby sprawdzić, czy odpowiada Twoim wymaganiom. Wszelkie wymiary nieco większe niż lodgy, więc oferuje w środku znacznie więcej miejsca dla wszystkich. komfort jazdy też bardzo, bardzo przyzwoity - natomiast z racji gabarytów i kształtów, nie jestem pewien czy dasz radę nim jechać 200 ;) Wydaje mi się że nie.

Co najważniejsze auto jest bezpieczne - 5 gwiazdek w NCAP, co w tym segmencie jest ewenementem.

Ja na swojego dostałem 19% rabatu od ceny katalogowej, dorzucili jeszcze firmowy bagażnik forda (poprzeczki mocowane do relingów, w sklepie warty koło tysiaka) i niefirmowe dywaniki gumowe oraz siatkę do dociskania bagażu do podłogi bagażnika.

Oprócz mocy w koniach zobacz na momenty obrotowe silników, one są sporo wyższe od daciowych zarówno w PSA, jak i doblo i connectach. To nadaje tym samochodom bardzo dobrej dynamiki, Nie zaobserwowałem zamulania, tak jak któryś kolega, więc podejrzewam czynnik ludzki, chyba że kolega jeździł wersją 100KM.

Zdarzyło się parę razy że wyjechałem tym autem na przełęcze powyżej 2500 m.n.p.m, auto zapakowane wakacyjnie, więc pewnie z 2,5 tony targał sumarycznie - rwał pod górę aż miło.

Spalanie przyzwoite dopóki się nie ciśnie po autostradzie na maxa.. ;)

Prawda - parkowanie tym samochodem to koszmar ;) Pod krakowskimi marketami nie da rady zaparkować na raz - co najmniej dwa razy, a czasem nawet trzy. Jest to spowodowane nie tyle długością auta, co wysunięciem do tyłu tylnej osi - Oś jest prawie na samym końcu auta co podwyższa ładowność i stabilność pojazdu Szczególnie po załadowaniu bagażnika - mały tylny zwis powoduje, że autami o takim rozwiązaniu nie buja, więc pomimo większej wysokości auto pewnie prowadzi się stabilniej niż lodgy. Ma na tą stabilność też wpływ wyższa masa samochodu. (masa własna około 1,6 tony).

Polecam autko, zwłaszcza w automacie. Jeszcze przed wiosną osięgniemy 40000: dwie wizyty w serwisie w tym czasie celem wymiany oleju - nic nie skrzypi, nic się nie buja, nic nie puka, klima działa ;) Tylko lampki w bagażniku ni ma ;)

No, ale musisz się przejechać żeby się przekonać - nie każdemu auta tego segmentu odpowiadają. W Fordzie powinni Ci dać autko na kilka godzin, bez nadzoru pracownika, więc można na spokojnie i bez presji się z nim zapoznać. I sprawdzić, czy dasz radę pod domem nim zaparkować ;-D
_________________
Ostatnio zmieniony przez Lza 2018-01-13, 22:10, w całości zmieniany 4 razy  
 
GRL 


Marka: Dacia => VW
Model: Duster II => Golf
Silnik: 1.6sce => 1.0tsi 115
Rocznik: 2018 => 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 1207
Skąd: ZS
Wysłany: 2018-01-13, 23:30   

wieza napisał/a:
No i lipa jest nie ma wersji stepwey lodgy na 2018r... 😔 Ale konfigurację za to rozszerzyli maksymalnie.

dudu$ napisał/a:
2 dni temu z ciekawości patrzyłem tez na konfigurator MCV II i tam również zauważyłem brak w ofercie wersji Stepway .

W cennikach zaktualizowanych 09.01.2018 są Outdoory obu modeli.
Pewnie aktualizują konfiguratory i za jakieś 4 miesiące wszystko zacznie prawidłowo działać. :lol:
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2018-01-14, 19:31   

GRL napisał/a:
wieza napisał/a:
No i lipa jest nie ma wersji stepwey lodgy na 2018r... 😔 Ale konfigurację za to rozszerzyli maksymalnie.

dudu$ napisał/a:
2 dni temu z ciekawości patrzyłem tez na konfigurator MCV II i tam również zauważyłem brak w ofercie wersji Stepway .

W cennikach zaktualizowanych 09.01.2018 są Outdoory obu modeli.
Pewnie aktualizują konfiguratory i za jakieś 4 miesiące wszystko zacznie prawidłowo działać. :lol:


no tak to możliwe jest tylko u nas :) czyli jak już umrzesz bedą chcieli cie wyleczyć ;)

Ale właśnie wszedłem na cennik Lodgy i niestety wersji na 2018 nie ma stepweya :(
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Ostatnio zmieniony przez wieza 2018-01-14, 19:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
GRL 


Marka: Dacia => VW
Model: Duster II => Golf
Silnik: 1.6sce => 1.0tsi 115
Rocznik: 2018 => 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 1207
Skąd: ZS
Wysłany: 2018-01-14, 20:22   

Motyla noga, tak daleko nie przewinąłem.
Co im szkodzi dalej tłuc to pod zamówienie?
A może skończyła się formuła Outdoor i teraz wymyślają cenę dla Stepwaya?

Przyznam, ze sam brałem pod uwagę Outdoora, choć szczerze przyznam, że wolałbym bez 2 dodatkowych miejsc i niekoniecznie z MN.
Teoretycznie taki powinien kosztować poniżej 50k dla 1.6.
No ale nie oferują takowej konfiguracji.
Ostatnio zmieniony przez GRL 2018-01-14, 20:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 417 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18024
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-14, 20:26   

Outdoor to seria limitowana Stepwaya - pełna nazwa to "Lodgy Stepway SL Outdoor", więc nic dziwnego, że skrócili (;
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2018-01-15, 10:51   

Lza napisał/a:
Tourneo connectem w wersji maxi możesz się zainteresować - polecam umówić się na jazdę próbną, żeby sprawdzić, czy odpowiada Twoim wymaganiom. Wszelkie wymiary nieco większe niż lodgy, więc oferuje w środku znacznie więcej miejsca dla wszystkich. komfort jazdy też bardzo, bardzo przyzwoity - natomiast z racji gabarytów i kształtów, nie jestem pewien czy dasz radę nim jechać 200 ;) Wydaje mi się że nie.

Co najważniejsze auto jest bezpieczne - 5 gwiazdek w NCAP, co w tym segmencie jest ewenementem.

Ja na swojego dostałem 19% rabatu od ceny katalogowej, dorzucili jeszcze firmowy bagażnik forda (poprzeczki mocowane do relingów, w sklepie warty koło tysiaka) i niefirmowe dywaniki gumowe oraz siatkę do dociskania bagażu do podłogi bagażnika.

Oprócz mocy w koniach zobacz na momenty obrotowe silników, one są sporo wyższe od daciowych zarówno w PSA, jak i doblo i connectach. To nadaje tym samochodom bardzo dobrej dynamiki, Nie zaobserwowałem zamulania, tak jak któryś kolega, więc podejrzewam czynnik ludzki, chyba że kolega jeździł wersją 100KM.

Zdarzyło się parę razy że wyjechałem tym autem na przełęcze powyżej 2500 m.n.p.m, auto zapakowane wakacyjnie, więc pewnie z 2,5 tony targał sumarycznie - rwał pod górę aż miło.

Spalanie przyzwoite dopóki się nie ciśnie po autostradzie na maxa.. ;)

Prawda - parkowanie tym samochodem to koszmar ;) Pod krakowskimi marketami nie da rady zaparkować na raz - co najmniej dwa razy, a czasem nawet trzy. Jest to spowodowane nie tyle długością auta, co wysunięciem do tyłu tylnej osi - Oś jest prawie na samym końcu auta co podwyższa ładowność i stabilność pojazdu Szczególnie po załadowaniu bagażnika - mały tylny zwis powoduje, że autami o takim rozwiązaniu nie buja, więc pomimo większej wysokości auto pewnie prowadzi się stabilniej niż lodgy. Ma na tą stabilność też wpływ wyższa masa samochodu. (masa własna około 1,6 tony).

Polecam autko, zwłaszcza w automacie. Jeszcze przed wiosną osięgniemy 40000: dwie wizyty w serwisie w tym czasie celem wymiany oleju - nic nie skrzypi, nic się nie buja, nic nie puka, klima działa ;) Tylko lampki w bagażniku ni ma ;)

No, ale musisz się przejechać żeby się przekonać - nie każdemu auta tego segmentu odpowiadają. W Fordzie powinni Ci dać autko na kilka godzin, bez nadzoru pracownika, więc można na spokojnie i bez presji się z nim zapoznać. I sprawdzić, czy dasz radę pod domem nim zaparkować ;-D


podjade do forda. ale mojej połowce sie troszke auto to nie podoba ;) moment obrotowy w Lodgy mam 320 ;) wiec idzie ;) nie mowie ze musze 200 jechac, kilka razy sie zdarzyło ale przewaznie jezdze na autostradzie 130km/h i silnik nie moze sie meczyc przy tej predkosci.
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
kicpra 


Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 810
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-15, 17:35   

to jak w kultowym 1.9 tdi :)
 
Lza 



Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 1061
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2018-01-15, 23:53   

wieza napisał/a:
podjade do forda. ale mojej połowce sie troszke auto to nie podoba ;)


Zamów różowy i z fioletowym futerkiem na kierownicy ;)

wieza napisał/a:

moment obrotowy w Lodgy mam 320 ;) wiec idzie ;) nie mowie ze musze 200 jechac, kilka razy sie zdarzyło ale przewaznie jezdze na autostradzie 130km/h i silnik nie moze sie meczyc przy tej predkosci.



Ten silnik co ja mam (120KM/300nM) daje radę bez problemu i pod górę i po autostradach, 130 to jest luzik, zapodajesz tempomat i idziesz spać ;)

Ale jak lodzie podciągnąłeś do tylu, to connecta podciągniesz do 400 ;) Ten sam silnik montowany jest też w mondeo, c-maxach i galaktykach i tam ma jeszcze więcej mocy - nie wiem czy to jest realizowane programowo czy osprzętowo, (nie za bardzo się znam), ale jak Cię znam, to pewnie łatwo ogarniesz temat.

Nie wiem jak to jest ale wersje z ręczną skrzynią mają 30nM mniej przy tym samym silniku, tej samej ilości koni i pojemności.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Lza 2018-01-15, 23:59, w całości zmieniany 3 razy  
 
grapess 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 + LPG
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 736
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2018-01-16, 09:52   

Lza, Z rok będę zmieniał moją Lodgy. Więc czas już zacząć się rozglądać :)
Na razie nie przewiduję zamiany na nic innego jak na .... Lodgy i oczywiśćie z LPG.


Ale nie ma to tamto patrzę też na inne opcje.

Tourneo connectem w wersji maxi, które polecasz faktycznie wydaje się fajniejsze, bezpieczniejsze lepiej wyposażone. Zapewne lepiej wyciszone w środku ( co najbardziej mi doskwiera w Lodgy )

Ale.....

Zastanawiam się czy kupić jedno Tourneo connectem w wersji maxi czy dwie Lodgy. Hmmmmm. :?: :?: :?:

Na jednej miałbym zimówki na drugiej letnie, nie musiałbym zmieniać :-) :-) :-) :-)

A tak na poważnie to jest wiele samochodów lepszych od Lodgy tylko że też i dużo droższych :-(
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2018-01-16, 10:59   

Byłem i ogladałem fordziki COURIER i CONNECT i w skrócie za duże, i szczerze nie podoba nam sie ten styl, przód jest nijaki. Oczekiwałem coś wiecej jak bym miał wydać 100 tys. wiec ford odpada. szukam dalej.
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3695
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-01-16, 11:43   

A Renault trafic? ;-)
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7406
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-01-16, 11:55   

Za duży.
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2018-01-16, 12:54   

route2000 napisał/a:
A Renault trafic? ;-)



e tam to moze autobus i spanie bedzie przy okazji ;)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
grapess 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 + LPG
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 736
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2018-01-16, 14:02   

Z mojego doświadczenia wynika, ze żaden samochód nie jest za duży :)
 
GRL 


Marka: Dacia => VW
Model: Duster II => Golf
Silnik: 1.6sce => 1.0tsi 115
Rocznik: 2018 => 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 1207
Skąd: ZS
Wysłany: 2018-01-16, 15:35   

Courier też za duży?
Przecież to konkurent dla Fiorino...
 
wieza 



Marka: Dacia
Model: LODGY
Silnik: 1,5
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 5 os.
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 1919
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2018-01-16, 15:40   

GRL napisał/a:
Courier też za duży?
Przecież to konkurent dla Fiorino...

ma za duzy wzrost ;) wiec jest za duzy , nie za krótki ;)
_________________
Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
 
kicpra 


Marka: Dacia/Ford
Model: Logan MCV II/Mondeo mk4
Silnik: 0.9 tce 120KM 188nm/2.2 TDCI 213KM 490nm
Rocznik: 2017/2008
Wersja: Stepway Outdoor
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2017
Posty: 810
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-16, 16:42   

wieza napisał/a:
route2000 napisał/a:
A Renault trafic? ;-)



e tam to moze autobus i spanie bedzie przy okazji ;)

Skoro cena jak za Forda to czemu nie wziąć większego :-)
 
pawel1313 


Marka: jedyna słuszna :) -> Ford
Model: Lodgy -> Galaxy
Silnik: 1.6 SCE -> 2.0 tdci
Rocznik: 2016 ->2012
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Lis 2015
Posty: 218
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2018-01-16, 22:46   

Ja swego czasu zastanawiałem się też nad combo w przedlużanej wersji L2 bodajże ;-)
 
Lza 



Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 1061
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2018-01-18, 15:59   

pawel1313 napisał/a:
Ja swego czasu zastanawiałem się też nad combo
Cytat:


Combo to jest doblo. Opuszcza tą samą fabrykę w Turcji, ma te same silniki i to samo wszystko z wyjątkiem emblematów. bardozo fajne autko, ale drogie i ubogo wyposażone w stosunku do wszystkich jego konkurentów.

grapess napisał/a:
Zastanawiam się czy kupić jedno Tourneo connectem w wersji maxi czy dwie Lodgy.


Tak, ale lodgy będzie w bieda-wersji, benzynowy silnik o małej mocy szyby na korbkę, bez klimy i takie klimaty. Connect w bieda-wesji ma dielsla, klimę, elektryczne wszystko i takie tam uprzyjemniacze.

Teraz to nie orientuję się już w cenach i wyposażeniu, ale 2 lata temu jak rozważałem Lodgy, to taka porównywalna z wyposażeniem bieda-connecta była max-wypasiona lodgy i kosztowała 65000zł, a Connect coś koło 70000. Jak teraz jest to nie wiem.

Są już lodgy w dieslu z automatem?
_________________
 
grapess 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 + LPG
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 7 os.
Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 736
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2018-01-18, 16:17   

Lza napisał/a:
Connect w bieda-wesji ma dielsla, klimę, elektryczne wszystko i takie tam uprzyjemniacze


Oj pamiętam jak kupowałeś i faktycznie tak wtedy było ale teraz chyba
czasy się zmieniły, z tego co widzę w oficjalnym cenniku forda link -->

Wygląda na to, że najtańsza wersja grand connecta to 79 827. Ale to faktycznie golas bo do niego trzeba co najmniej
- klimę za 4500 dołożyć
- szyby tylne elektryczne za 873
Otrzymujemy auto bez lampki w kabinie i radia.

Razem daje już 75 tysi.
No dobra, przesadziłem, kupisz 1,5 Lodgy :)
 
Lza 



Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Cze 2014
Posty: 1061
Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2018-01-19, 23:14   

E, te 5000 to na pewno dadzą upustu bez zająknięcia. Ale swoją drogą, psubraty, wywindowali ceny. Mój model jest o jakieś 10% droższy niż wtedy. Widać popyt rośnie.
_________________
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne