Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Duster 4x4 1.2Tce - Uwagi po zakupie i podczas eksploatacji
Autor Wiadomość
charger 



Marka: Dacia \ Ford
Model: Duster 4x2 \ Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 1.6 SCe 115HP \ 1.0 140HP
Rocznik: 2017 \ 2018
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 244
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-02-07, 10:01   

Ja miałem dokładnie ten sam dylemat i chciałem wymienić olej po 3 tyś km.
Rozmawiałem z kolegą który jest mechanikiem i powiedział że nie ma to żadnego sensu. Jedynie poprawi samopoczucie :) Silniki są gotowe do jazdy nie nie ma potrzeby wymieniać oleju po 3 tyś.

W chwili obecnej mam 7 tyś zrobione i olej po raz pierwszy mam zamiar wymienić przy 10 tyś. Tych 10 tyś mam zamiar się trzymać cały czas. Robię około 20-22 tyś rocznie więc jedna wymiana co 10 tyś robiona za moje pieniądze, druga wymiana z przeglądem za darmo w ramach pakietu (5 lat albo 100 tyś).
_________________
Another One Drives a Duster xD
Ostatnio zmieniony przez charger 2018-02-07, 10:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
defunk 


Marka: Dacetti / Peżo
Model: Dusterio / Rifter
Silnik: 1,6 SCe / 1,2 110 KM
Rocznik: 2017 / 2021
Wersja: Laureate
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Lis 2017
Posty: 835
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-07, 10:26   

spoogie napisał/a:
Po to producent daje odpowiednie interwały by z tego korzystać.


Jest oczywistą oczywistością, że wielu użytkowników popularnych marek nieźle się przejechało kierując tą mądrością. Najczęściej dotyczy to właśnie silników z turbo (i bezpośrednim wtryskiem), bodajże szczególnie przypadłościami wynikającymi ze stosowania się do procedur long-life dotknięte są popularne TSI (VAG) oraz 1,6 THP (PSA, BMW).
 
spoogie 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.3L 130KM
Rocznik: 2022
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 82
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-02-07, 11:05   

defunk napisał/a:
spoogie napisał/a:
Po to producent daje odpowiednie interwały by z tego korzystać.


Jest oczywistą oczywistością, że wielu użytkowników popularnych marek nieźle się przejechało kierując tą mądrością. Najczęściej dotyczy to właśnie silników z turbo (i bezpośrednim wtryskiem), bodajże szczególnie przypadłościami wynikającymi ze stosowania się do procedur long-life dotknięte są popularne TSI (VAG) oraz 1,6 THP (PSA, BMW).


Oczywista oczywistość, że uważam to za "urban legend". W moim bliższym i dalszym otoczeniu znajduje się wiele osób posiadających nowe samochody, różnych marek (od zwykłych po premium, europejskie i japońskie), służbowe i prywatne, jeżdżące dużo i mało, auta są serwisowane w ASO w Polsce i zagranicą. Nikt, absolutnie nikt nie zmienia oleju wczesniej niż zaleca producent i auta jeżdżą, żadnemu się nic nie zatarło. I tylko jednej z tych osób padło turbo po gwarancji (VW golf - właściciel ma ciężką nogę i non stop go piłuje - miał pecha bo używał 1.4 TSI 125 KM).
Tak jak napisałem, każdy jest decydentem swojej kasy i o ile jeszcze rozumiem zmiane oleju co 10tyś km albo co rok to kompletnie nie kumam zmiany po 3tyś.
Ile spotkałeś takich osób którym zatarł się nowy silnik w nowym aucie? Ja żadnego.
Ostatnio zmieniony przez spoogie 2018-02-07, 11:07, w całości zmieniany 2 razy  
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3694
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-02-07, 11:20   

Była kiedyś wzmianka o zatartym silniku w Dacii, ale to było chyba ponad dwa lata temu...
Pisali w jakimś portalu motoryzacyjnym. Sprawa była rozważana w sądzie między klientką a ASO.
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
Ostatnio zmieniony przez route2000 2018-02-07, 11:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
spoogie 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.3L 130KM
Rocznik: 2022
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 82
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-02-07, 11:53   

route2000 napisał/a:
Była kiedyś wzmianka o zatartym silniku w Dacii, ale to było chyba ponad dwa lata temu...
Pisali w jakimś portalu motoryzacyjnym. Sprawa była rozważana w sądzie między klientką a ASO.


Chyba o tym mowa? http://tv.auto-swiat.pl/d...-wymiany/6fryfz

Dlatego pozwalam zalewać olej od ASO. Oni leją te swoje cuda-wianki z 75 gwiazdkami w specyfikacji, oni biorą odpowiedzialność. I żeby uniknąć podobnych nieporozumień i nie zostać z ręką w nocniku polecam Wam to także. Może okazać się, że chcieliście dobrze a jak przyjdzie co do czego to nie wyegzekwujecie od importera niczego i się na was wypną.
Ostatnio zmieniony przez spoogie 2018-02-07, 11:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3694
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-02-07, 12:04   

Dokładnie ;-)
Jak kto się zna dobrze na mechanice to nie ma żadnego problemu.
Inaczej to nie ma co dywagować.
Tylko trzeba lać olej wg zaleceń producenta i tyle.
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
Kacper_Potocki 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.2 TCe
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 286
Skąd: Kęty
Wysłany: 2018-02-07, 13:40   

Okropne jest tłumaczenie tego salonu. Dla świętego spokoju, aby nie mieć takich kłopotów lepiej jednak "tankować" olej w ASO. No i oczywiście mieć nadzieję, że faktycznie olej i filtr wymienili, bo widziałem praktyki, że przecierali szmatką i tyle.
_________________
Kacper Potocki
www.KacperPotocki.pl
salon@dogspassion.pl
 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2018-02-07, 14:00   

charger napisał/a:
Jedynie poprawi samopoczucie :)

dobre samopoczucie to rzecz bezcenna - a dla silnika pewnie też nie zaszkodzi, szczególnie jeśli jest często uruchamiany i jeździ krótkie odcinki. Tą mądrość przekazał mi inny - też mechanik :-P
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2018-02-07, 14:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
defunk 


Marka: Dacetti / Peżo
Model: Dusterio / Rifter
Silnik: 1,6 SCe / 1,2 110 KM
Rocznik: 2017 / 2021
Wersja: Laureate
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Lis 2017
Posty: 835
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-07, 14:27   

spoogie napisał/a:
o ile jeszcze rozumiem zmiane oleju co 10tyś km albo co rok to kompletnie nie kumam zmiany po 3tyś.
Ile spotkałeś takich osób którym zatarł się nowy silnik w nowym aucie? Ja żadnego.


Oczywiście, że nowy silnik zatrzeć to sztuka, natomiast wiadomo, że zaniedbania wychodzą po czasie (i myślę, że 2 lata i 24 tys. km to przesada).

Co do zmiany w nowym silniku po 3 tys. km -- mądrości są dwie, pierwsza mówi, że olej w docieranym silniku może zebrać nieco szlamu, druga, że owszem, ale tak było w Fiatach 125p i pokrewnych.
 
Kacper_Potocki 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.2 TCe
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 286
Skąd: Kęty
Wysłany: 2018-02-07, 16:14   

Napisałem godzinę temu do jednego z salonów z zapytaniem ile będzie trwała wymiana i ile kosztowała. Otrzymałem taką odpowiedź:



"Witam serdecznie i dziękuję za zainteresowania naszym Serwisem.

Jeśli chodzi o decyzję na wymiane oleju nawet o tak niedużym przebiegu jest bardzo słuszna. Silnik jest na dotarciu i zawsze ten pierwszy olej dobrze jest wymienić szybciej.

Sama wymiana oleju nie jest zbyt skomplikowana i czasochłonna . W naszym serwisie trwa ta ok. 1 godziny łącznie z kontrola auta z check listy.

Koszt wymiany oleju wraz z filtrem oleju plus uszczelka pod korek spustowy to 600zł brutto. Możemy się umówić na taka wymianę zaraz na początku przyszłego tygodnia tj od 12.02.2018r (stan rzeczy na ta chwilę)

Więcej informacji mogę Panu podać w momencie kiedy będę miał nr VIN Pana pojazdu."




600zł to troszkę dużo :) Nie sądzicie?
_________________
Kacper Potocki
www.KacperPotocki.pl
salon@dogspassion.pl
Ostatnio zmieniony przez Kacper_Potocki 2018-02-07, 16:16, w całości zmieniany 3 razy  
 
arczi_88 



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1599
Skąd: Lędziny
Wysłany: 2018-02-07, 16:19   

Poszukasz swojego oleju i filtrów to się urwie do dwóch stówek. Ja tam nie zamierzam zostawiać u nich więcej niż muszę. Wszystkie ceny x2 w stosunku do innych sklepów, no lekka przesada.
_________________

 
Dar1962 



Marka: była Dacia
Model: był Duster 4x4 szary bazalt
Silnik: był 1,6 16v
Rocznik: był 2012
Wersja: Laureate Plus
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 12 Paź 2011
Posty: 3865
Skąd: Włodawa
Wysłany: 2018-02-07, 16:58   

1/kup bańkę pięć l właściwego oleju
2/kup filtr oleju - identyczny z zamontowanym (pewnie taki z logo renault)
3/kup podkładkę korka spustowego (tam gdzie i resztę - najlepiej w sklepie internetowym, adres znajdziesz na forum, podkładka tak na wszelki wypadek, bo pewnie stara też się nada ale to koszt ze 2 zety, po co w razie czego ma kapać spod korka.
4/ jeśli chcesz mieć pieczątkę w książce -podjedź do sieci szybkiej obsługi - np Bosch Service (albo dowolnej innej posiadającej certyfikat - zresztą jeśli powiesz, że nie chcesz pieczątki, to ci na siłę nikt nie wbije) , tam za 3-4 dychy wymienią ci powyższe
5/ jeśli nie chcesz pieczątki (należy pamiętać ,że zgodnie z gwarancją aso NIE wymaga wymiany po 3 tys) podjedź do pierwszego, lepszego, przyzwoitego mechanika i on zrobi ci to samo za podobną kwotę. Pieczątka z wymiany, podobnie jak z przeglądów, jeślibyś się w przyszłości zdecydował robić je poza aso - MUSI - w myśl obowiązujących przepisów - być honorowana w razie konieczności jakiejkolwiek naprawy gwarancyjnej w aso

600 zł to kpina - materiały to poniżej 2 stówek, czyżby 30 minut pracy mechanicznego geniusza z aso wyceniono na 400 zł? :mrgreen: Aaaa - zapomniałem,że oni do oleju dodają drobinki złota, filtr ma obudowę ze srebrnej blachy a ten strasznie skomplikowany zabieg zajmuje im zwykle pół dnia

6/ jeśli wymienisz własnym sumptem - nie musisz chwalić się aso, że to robiłeś - tak na wszelki wypadek, bo jeśli w okresie gwarancji doszłoby do jakiejkolwiek awarii silnika, to znając ich mentalność - w myśl zasady: tonący brzydko się chwyta" - mogliby bredzić, że na awarię mógł mieć wpływ fakt, że wymianę (identycznego oleju z identycznym filtrem) przeprowadził inny mechanik niż praktykant z aso. A jak się nie pochwalisz, twoja zbrodnia będzie nie do wykrycia a silnik będzie ci tak samo wdzięczny. Twój portfel jeszcze bardziej.
Ostatnio zmieniony przez Dar1962 2018-02-07, 17:43, w całości zmieniany 10 razy  
 
Kacper_Potocki 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.2 TCe
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 286
Skąd: Kęty
Wysłany: 2018-02-07, 17:29   

Dziękuję za rady.
_________________
Kacper Potocki
www.KacperPotocki.pl
salon@dogspassion.pl
 
jas_pik 



Marka: Mitsubishi
Model: Outlander PHEV
Silnik: 2,0
Rocznik: 2014
Wersja: [Inna].[nie dotyczy]
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 4052
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-07, 20:39   

Możesz tez zrobić to wszytsko w ASO za połowę tej ceny ( a chyba nawet za 46%) ceny.
Wystarczy że w czasie oddawania do serwisu wypowiesz magiczną formułę - o której nik w ASO nawet Ci nie wspomni .
Formułka brzmi wcale nie "abrakadabra" lecz "motrio".
Co to jest motrio - to nazwa budżetowa części /olejów i podzespołów pierwszego montazu w fabrykach Reanult/Dacia.
Oleje i filtry spełniają najsurowsze normy tego producenta tylko nie posiadają dużego loga Renault tylko logo Motrio. Motrio jest zastrzeżonym znakiem towarowym Renault.
Wybór należy do Ciebie :)
Ja przez prawie 90 kkm używam wyłącznie tej magicznej formułki i zazwyczaj płacę 275 zł w ASO.
Bo skoro Pan płaci i Pani płaci to po co ja mam przepłacać :)
I teraz już wiesz dlaczego nie mówią o tym klientom :)
_________________
http://bit.ly/3n82hb8
 
spoogie 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.3L 130KM
Rocznik: 2022
Wersja: Prestige
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 82
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-02-07, 22:15   

defunk napisał/a:

Oczywiście, że nowy silnik zatrzeć to sztuka, natomiast wiadomo, że zaniedbania wychodzą po czasie (i myślę, że 2 lata i 24 tys. km to przesada).


Przed capturem miałem clio II z 2003 roku ze znanym tutaj silnikiem 1.2 75 km, pierwszym właścicielem była moja siostra (6lat) drugim ja (też 6 lat), przez cały okres eksploatacji wymienialiśmy olej co 2 lata (u mnie wychodziło co około 20tyś km). W silniku nie było robione nic prócz wymiany cewki wysokiego napięcia po 6 latach, usterki czujnika położenia wału i prewencyjnej wymiany rozrządu po 80 tyś (8 lat użytkowania). Jak go sprzedawałem miał 110 tyś, z odczytów VIN widzę że jeździ gdzieś w Polsce dalej. Wcześniej miałem (potem moi rodzice) megane coupe przez 14 lat z silnikiem 2.0 8v 115 km i też wymiana była co około 2 lata, blacha zgniła na amen a silnik jeździł dalej (oczywiscie były awarie osprzętu i elektroniki - chłodnica i cewka, nie trzymała już uszczelka pod głowicą).
Uważam, że 20 tyś lub 2 lata to nie zaniedbanie a normalna eksploatacja. Wymiana co 3 tyś to wyrzucanie kasy w błoto.
Ostatnio zmieniony przez spoogie 2018-02-07, 22:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
Dzida 


Marka: Renault
Model: Megane Grandtour
Silnik: 1.5 dci
Rocznik: 2021
Wersja: Unlimited
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2014
Posty: 161
Skąd: Paryż Pólnocy :)
Wysłany: 2018-02-07, 22:46   

Kacper_Potocki napisał/a:
Koszt wymiany oleju wraz z filtrem oleju plus uszczelka pod korek spustowy to 600zł brutto.

K@#%a, rzeczywiście okazja jak diabli tylko brać. . . .nic dziwnego że tak zachęca. . . . .ciekawe czy oni też mają targety na obsługę serwisową. . . . .
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7403
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-02-08, 06:56   

spoogie napisał/a:
Wymiana co 3 tyś to wyrzucanie kasy w błoto.


Nie co trzy, a po trzech pierwszych.
Mówisz o starej ośmiozaworówce, która była nie do zajechania.
Kolega ma 1,2 na turbinie więc wymiana co 10 - 15kkm byłaby wskazana w zależności od sposobu użytkowania auta (miasto - trasa) jeżeli kolega zamierza dłużej trzymać niż gwarancja.
Ja w SCE będę wymieniał co rok (około 10kkm) ponieważ auto jeździ praktycznie po mieście na krótkich odcinkach.
 
gregorisan 



Marka: Dacia
Model: Sandero II Stepway Laureate
Silnik: 0.9 TCe 90 S&S
Rocznik: 2015
Wersja: Stepway2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 30 Sie 2015
Posty: 1353
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2018-02-08, 07:47   

jas_pik napisał/a:
Formułka brzmi wcale nie "abrakadabra" lecz "motrio".

Niestety, ale już nie każde ASO oferuje przegląd na częściach Motrio. Przy moim pierwszym przeglądzie w Rybniku miałem taką możliwość, ale nie skorzystałem. W zeszłym roku przy drugim przeglądzie byłem zainteresowany tą opcją i niestety była już nieaktualna w wyżej wymienionym ASO.

600 zł za wymianę oleju - naprawdę mają tupet :evil:
_________________
enjoy the silence
 
Kacper_Potocki 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.2 TCe
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 286
Skąd: Kęty
Wysłany: 2018-02-08, 08:53   

Poszukam kogoś tańszego.
_________________
Kacper Potocki
www.KacperPotocki.pl
salon@dogspassion.pl
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3603
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-08, 09:00   

Zrobiłbym wymianę poza ASO, oczywiście porządnie- z fabrycznym filtrem. A po roku jedziesz normalnie do ASO na "pierwszą" wymianę.
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3694
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-02-08, 11:21   

Do ASO tylko co 20 tys.km na przeglądy i wymianę oleju wg producenta, a poza innymi przebiegami samemu, albo u zaprzyjaźnionego mechanika. ;-)

ASO są zdziercami kasy w biały dzień i tyle! :evil:
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
Kacper_Potocki 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.2 TCe
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 286
Skąd: Kęty
Wysłany: 2018-02-08, 15:40   

Napisałem do Katowic, dali ofertę 410zł :) Cała procedura potrwa 1 godzinkę, można przyjechać o 6 rano, tak, że na 8:30 zdążę do pracy. 190zł taniej niż w Oświęcimiu.
_________________
Kacper Potocki
www.KacperPotocki.pl
salon@dogspassion.pl
 
arczi_88 



Marka: Dacia
Model: Dokker
Silnik: 1.6 MPI 84 KM
Rocznik: 2014
Wersja: Ambiance Plus
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 1599
Skąd: Lędziny
Wysłany: 2018-02-08, 15:48   

Możesz się z nimi jeszcze przegadywać, u Zięby w Katowicach dałem ok. 360 pln w styczniu za cały przegląd :)
_________________

 
Kacper_Potocki 



Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1.2 TCe
Rocznik: 2017
Wersja: Laureate
Dołączył: 12 Maj 2016
Posty: 286
Skąd: Kęty
Wysłany: 2018-02-09, 11:44   

Skrzypienie raczej nie pochodzi z plastików, tylko z lodu, który okala auto. Plastiki bardzo rzadko się odzywają i raczej jest to skrzypnięcie pojedyncze. Natomiast lód skrzypi cały czas, stale, ciągle i delikatniej niż plastiki. Skrzypienie znika, kiedy nie ma lodu na samochodzie, mimo, że jest minus na zewnątrz. Skrzypienie występuje nawet po długiej jeździe, kiedy w środku jest bardzo ciepło, a lód pokrywa dach auta (relingi).

Co do ogrzewania, to działa sprawnie, dmucha ciepłem szybko i mocno. Tyle tylko, że wypełnia kabinę, ale nie przebija się na zewnątrz przedniej szyby (chyba jest zbyt gruba). Na ogrzewanie w kabinie nie mogę narzekać, złego słowa nie powiem.

Szkoda, że miejsca na kubki nie są przystosowane do nowych puszek, które ostatnio są popularne - są to puszki wyższe, ale wąskie. Coca-Cola całkowicie się przerzuciła na takie puszki, a Pepsi-Cola została przy starych. Do tej pory piłem Coca-Colę, Pepsi bardzo rzadko, a od kiedy mam Dustera, to piję praktycznie tylko Pepsi. Skoro Dacia nie dostosowała uchwytów na puszki do nowych rozmiarów, to Coca-Cola dostanie po tyłku, że nie robi puszek starego typu. ;)
_________________
Kacper Potocki
www.KacperPotocki.pl
salon@dogspassion.pl
Ostatnio zmieniony przez Kacper_Potocki 2018-02-09, 11:56, w całości zmieniany 2 razy  
 
charger 



Marka: Dacia \ Ford
Model: Duster 4x2 \ Fiesta MK8 ST-Line
Silnik: 1.6 SCe 115HP \ 1.0 140HP
Rocznik: 2017 \ 2018
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Lis 2017
Posty: 244
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-02-09, 12:01   

Kacper_Potocki napisał/a:
Szkoda, że miejsca na kubki nie są przystosowane do nowych puszek, które ostatnio są popularne - są to puszki wyższe, ale wąskie. Coca-Cola całkowicie się przerzuciła na takie puszki, a Pepsi-Cola została przy starych. Do tej pory piłem Coca-Colę, Pepsi bardzo rzadko, a od kiedy mam Dustera, to piję praktycznie tylko Pepsi. Skoro Dacia nie dostosowała uchwytów na puszki do nowych rozmiarów, to Coca-Cola dostanie po tyłku, że nie robi puszek starego typu. ;)


To jest kolejny plus Dustera :D Jako fan Pepsi kupiłem Dustera żeby pasowała jedynie prawilna puszka od Pepsi a nie jakiś dziwak od koli :D
_________________
Another One Drives a Duster xD
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne