Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2017-08-30, 08:57
Całkiem nowa dacia duster: więcej dustera niż kiedykolwiek!
Autor Wiadomość
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7414
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-02-14, 09:49   

Opony też mają wpływ. Jeżeli mają słabą przyczepność to i ABS inaczej pracuje wydłużając drogę.
 
piku 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110 KM/1,3 TCe 130 KM
Rocznik: 2012/2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 1358
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2018-02-14, 09:52   

Cav napisał/a:
ryjas napisał/a:
Bagażnik w Sportage jest bardzo mały jak na wielkość auta.
Fakt - jest tylko nieco większy niż w Dusterze 4WD.


Rozumiem, że masz bezpośednie porównanie, bo wg danych z katalogu to różnica jest ho! ho! Duster (stary) 408 a Kia (obecna) 491 (z kołem dojazdowym). Faktycznie Duster mieści 367 dm3/l. Wczoraj obejrzałem inny test pojemności bagażników SUVów: najmniejsza różnica między katalogiem a rzeczywistością wynosiła 47 l, ale były też różnice 200 l. Żaden wynik (11 aut za grube pieniądze, bo i LR i Infinity) nie zgadzał się z katalogiem.
 
piku 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110 KM/1,3 TCe 130 KM
Rocznik: 2012/2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 1358
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2018-02-14, 09:54   

psz napisał/a:
Przy hamowaniu ze 100 km/h do zera wyszło 45,8 m dla zimnych hamulców i 46,6 dla rozgrzanych. Dla diesla 4x2 w topowej wersji a więc ważącego 1366 kg.


To marny wynik. Zwykle auta mieszczą się w 40 m. Opony oryginalne są wysokiej klasy, więc nie ma co na nie zwalać. Za hamowanie odpowiadają jednak głównie hamulce, a w nich wiele różnych elementów. Warto to porównać z innymi testami Dustera, przyglądać się wynikom. Czy ktoś odnotował gdzieś wyniki pomiarów hamowania dla pierwszego Dustera?
 
ryjas 


Marka: Peugeot
Model: Grand Scenic, Pug 306
Silnik: 1,9 dCi 130 KM FAP, 1,4 75KM
Rocznik: 2006,1999
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 311
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-02-14, 09:56   

Największy wpływ na hamowanie ma wielkość tarcz z przodu. Bębny z tyłu nie są wcale złym rozwiązaniem. Z resztą w wielu tanich autach takie rozwiązanie jest na porządku dziennym. Captur, Clio...
Dlaczego w Dacii są aż takie słabe wyniki nie wiem.
Wiem co innego, z pewnego źródła, że Renault testowało auto z hamulcami tylko z przodu. Miał to być mega tani samochód na tanie rynki. I generalnie byliby w stanie taki samochód homologować.
 
defunk 


Marka: Dacetti / Peżo
Model: Dusterio / Rifter
Silnik: 1,6 SCe / 1,2 110 KM
Rocznik: 2017 / 2021
Wersja: Laureate
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Lis 2017
Posty: 839
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-14, 10:08   

ryjas napisał/a:
Wiem co innego, z pewnego źródła, że Renault testowało auto z hamulcami tylko z przodu. Miał to być mega tani samochód na tanie rynki. I generalnie byliby w stanie taki samochód homologować.


Nie w Polsce (par. 14 ust. 1 rozporządzenia w/s warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia)

Cytat:
Pojazd samochodowy, z wyjątkiem motocykla i trzykołowego pojazdu samochodowego o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 1 t, wyposaża się w następujące rodzaje układów hamulcowych, zwanych dalej "hamulcami":
1) hamulec roboczy działający na wszystkie koła - przeznaczony do zmniejszania prędkości pojazdu i zatrzymywania go w sposób niezawodny, szybki i skuteczny, niezależnie od jego prędkości i obciążenia oraz od kąta wzniesienia lub spadku jezdni, z możliwością:
a) regulowania intensywności hamowania,
b) dokonywania hamowania z miejsca kierowcy bez użycia rąk; w odniesieniu do pojazdu inwalidzkiego dopuszcza się użycie jednej ręki;
 
ryjas 


Marka: Peugeot
Model: Grand Scenic, Pug 306
Silnik: 1,9 dCi 130 KM FAP, 1,4 75KM
Rocznik: 2006,1999
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 311
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-02-14, 11:58   

Ja mówię o tanich rynkach czyli Indie np.
 
dzekoo 


Marka: Ford
Model: Focus
Silnik: 2.0 TCDi
Rocznik: 2005
Dołączył: 14 Sty 2018
Posty: 22
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2018-02-14, 15:24   

Zrobiłem dziś jazdę próbną Dusterem Prestige 1.2 4x2. Silnik cichy, choć słychać gwizd sprężarki. Rozpędza się wystarczająco, nawet z niskich obrotów. Nie jechałem szybciej niż 100. Skrzynia działa gorzej niż w moim Focusie, ale tragedii nie ma. Hamulce pracują przyjemnie. Ogólnie OK, zawiodłem się tylko brakiem poczucia przestronności, szyba z przodu mała. Pewnie można się przyzwyczaić, ale to dla mnie największy minus.

Średnie spalanie z wszystkich 200km testowych - 7,8l/100km.
 
piku 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110 KM/1,3 TCe 130 KM
Rocznik: 2012/2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 1358
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2018-02-14, 17:50   

dzekoo napisał/a:
Zrobiłem dziś jazdę próbną Dusterem Prestige 1.2 4x2. (...) zawiodłem się tylko brakiem poczucia przestronności, (...) Średnie spalanie z wszystkich 200km testowych - 7,8l/100km.


Ad. przestronność/szyba - też miałem wrażenie, że mam mało miejsca między lewym ramieniem, a bokiem auta (inaczej niż w "jedynce").
Ad. spalanie - rozumiem, że to dane z komputera? Gdybyż takie było rzeczywiste spalanie!
Ostatnio zmieniony przez piku 2018-02-14, 17:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-02-14, 18:07   

piku napisał/a:
Cav napisał/a:
ryjas napisał/a:
Bagażnik w Sportage jest bardzo mały jak na wielkość auta.
Fakt - jest tylko nieco większy niż w Dusterze 4WD.


Rozumiem, że masz bezpośednie porównanie,


Dokładnie tak.
Do Dustera wchodziły dwie duże walizki lotnicze (na płasko obok siebie) i już dokładnie nic więcej.
W Sportage pozostaje przy tych samych walizkach jeszcze z 10 cm na wysokość, oraz przestrzeń z tyłu bagażnika i trochę po bokach - wejdzie jeszcze cały bagaż kabinowy i jakieś buty na zmianę przed lotniskiem. ;-)
Sprawę ułatwia też zwijana roleta zamiast sztywnej półki - da się ją zamknąć nawet jak środek bagaży odstaje w górę, półkę trzeba by zostawić w domu.
Co nie jest dobrym pomysłem, jak auto zostawiasz na ulicy na tydzień czy dwa, z jakąś częścią bagaży w środku.
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-02-14, 18:10   

piku napisał/a:
dzekoo napisał/a:
Zrobiłem dziś jazdę próbną Dusterem Prestige 1.2 4x2. (...) zawiodłem się tylko brakiem poczucia przestronności, (...) Średnie spalanie z wszystkich 200km testowych - 7,8l/100km.


Ad. przestronność/szyba - też miałem wrażenie, że mam mało miejsca między lewym ramieniem, a bokiem auta (inaczej niż w "jedynce").


Co by znaczyło, że nie tyle posunęli szybę tam gdzie jej miejsce, czyli dalej do przodu, co skrócili dach?
Który i tak był (wraz z górą szyby) dość blisko użytkownika, jak dla mnie za blisko?

No nie - coraz lepsze kwiatki......

piku napisał/a:

Ad. spalanie - rozumiem, że to dane z komputera? Gdybyż takie było rzeczywiste spalanie!


Takie jest spalanie rzeczywiste, ale w trasie. ;-)
 
funyo 


Marka: Renault
Model: Kadjar
Silnik: 1.2 TCe
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 255
Skąd: Mazury
Wysłany: 2018-02-14, 21:12   

Cav napisał/a:


Co by znaczyło, że nie tyle posunęli szybę tam gdzie jej miejsce, czyli dalej do przodu, co skrócili dach?
Który i tak był (wraz z górą szyby) dość blisko użytkownika, jak dla mnie za blisko?

No nie - coraz lepsze kwiatki......


Nie. Górna krawędź szyby jest mniej więcej w tym samym miejscu, to dolna krawędź została przesunięta do przodu (stąd większe nachylenie szyby), ale też podniesiona - to skutek podniesienia linii maski. I to właśnie powoduje, że szyba jest niższa niż u poprzednika.
 
piku 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110 KM/1,3 TCe 130 KM
Rocznik: 2012/2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 1358
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2018-02-14, 21:58   

funyo napisał/a:
dolna krawędź została przesunięta do przodu (stąd większe nachylenie szyby), ale też podniesiona - to skutek podniesienia linii maski. I to właśnie powoduje (...)


A czy nie ogranicza widoczności do przodu w dół (mam na myśli wyczucie przodu auta podczas parkowania)?
 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1696
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-14, 22:07   

Co do hamulców, to zauważyłem w specyfikacjach, że większe tarcze dają do TCe niż są w 1.6
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-02-14, 22:44   

funyo napisał/a:
Cav napisał/a:


Co by znaczyło, że nie tyle posunęli szybę tam gdzie jej miejsce, czyli dalej do przodu, co skrócili dach?
Który i tak był (wraz z górą szyby) dość blisko użytkownika, jak dla mnie za blisko?

No nie - coraz lepsze kwiatki......


Nie. Górna krawędź szyby jest mniej więcej w tym samym miejscu, to dolna krawędź została przesunięta do przodu


To co, fotel jest w innym miejscu?
Ostatnio zmieniony przez Cav 2018-02-14, 22:47, w całości zmieniany 2 razy  
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2018-02-15, 05:54   

Tron się przesuwa nawet w Dacii.
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3487
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2018-02-15, 05:56   

[quote="defunk"
1) hamulec roboczy działający na wszystkie koła -[/quote]

W Dacii zapas nie hamuje. Mamy nową aferę homologacyjną.
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
Dracid 


Marka: ex-Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe Laureate 7 os.
Rocznik: 2017
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2017
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-15, 07:46   

Też już jestem po jeździe próbnej u Nawrota. Nie mam porównania do poprzedniej generacji, bo nie zrobiłem nią nawet metra (jedynie posiedziałem w salonie). Uwagi:

1. W kontekście hałasu niebo i ziemia w porównaniu z moją lodgy. Dopiero przy 100 km/h słyszałem szum z okolic lewego słupka przy przedniej szybie. Zawieszenie też ledwo słyszalne przy jeździe po nie najrówniejszych drogach.
2. Niedoróbką jak dla mnie jest brak regulacji pasów bezpieczeństwa z przodu.
3. Design wnętrza i wykończenie jak dla mnie bomba. Przyciski nareszcie zgrupowane w jakimś logicznym miejscu, a nie pochowane tam, gdzie akurat miejsce się znalazło. Nawet taka pierdółka jak obszycie drzwi kawałkiem materiału daje bardzo przyjemny efekt wizualny.
4. Silnik 1.2 TCe 4x2. Przy jeździe 100 km/h na tempomacie chwilowe spalanie na płaskiej drodze przy bezwietrznej pogodzie (i rozgrzanym silniku, bo przede mną też ktoś jeździł) skakało od 6.0 do 6.2 l/100 km. Słychać przyjemnie turbinę. Nie powiedziałbym, że auto wyrywa do przodu, ale w zupełności takie przyspieszenie było dla mnie wystarczające.
5. Dla maniaków ekojazdy (ja się do nich zaliczam) jest moduł eco - daje punkty za przewidywanie, przyspieszanie i coś tam jeszcze. I pokazuje spalanie na MNE. Na 80% jestem pewny, że widać też temperaturę na MNE.
6. Automatyczna klima - super wynalazek.
 
funyo 


Marka: Renault
Model: Kadjar
Silnik: 1.2 TCe
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 255
Skąd: Mazury
Wysłany: 2018-02-15, 10:48   

Cav napisał/a:
funyo napisał/a:

Nie. Górna krawędź szyby jest mniej więcej w tym samym miejscu, to dolna krawędź została przesunięta do przodu


To co, fotel jest w innym miejscu?

Nie widzę związku, nic nie pisałem o fotelu :roll: Wyłuszczę jeszcze raz: zmieniło się położenie dolnej krawędzi szyby, a więc też wewnętrznego podszybia. Jest teraz bardziej oddalone od kierowcy i jednocześnie uniesione ku górze. W efekcie rzeczywiście jest wrażenie gorszej widoczności w przód-dół, ale także, w moim odczuciu na skos - słupki A są bardziej pochylone i zasłaniają więcej.
 
Ftt 



Marka: Dacia
Model: Logan MCV II
Silnik: 1.0 SCe
Rocznik: 2019
Wersja: Open
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 115
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 2018-02-15, 15:16   

Także jestem po jeździe nowym Dusterem i na żywo auto pod każdym względem jest lepsze od poprzednika. Materiały, montaż, spasowanie, MEGA wygodne fotele w wersji Prestige aż byłem w szoku, dużo osłon w nadkolach, więcej konserwacji + wykonana jest dokładniej itp

1.2 Tce jeździ jak trzeba i wydaje się tu być optymalnym wyborem. Co prawda skłaniam się do 1.6 Sce i tutaj pojawia się pytanie o wygłuszenie przytaczając przykład jazdy testowej 2 lata temu Sandero. 0,9 Tce była nawet ok, 1.2 16v była za to w cholere głośna. Nie miałem do czynienia z 1.6 Sce i nie wiem na ile ten silnik sam z siebie generuje chałasu przy 100km/h i jak wygląda z obrotami (pewnie ok 3 tys).

Na pytanie czy będzie Prestige 1.6 z LPG - odp brzmiała NIE. Sprzedawca twierdził że wersja z LPG fabrycznym ma inną głowicę i gniazda zaworowe.

Generealnie auto opłacalne w zakupie w 2 opcjach - Essential 1.6 Sce + klima lub od razu Prestige i też 1.6 Sce. Przy 1.2 Tce i Dieslu cena podnosi się na tyle że wolabyłm 1-3 letnie auto z pewną historią - coś od skośnookich ;-)

Vitara jest wyraźnie mniejsza, ciężko stwierdzić czy lepiej wykonana/z lepszych materiałów - dla mnie podobna półka.

Do obecnego roboczego Sandero 2016r - Dustera dzieli przepaść jakościowa jak i do pozostałych modeli w gamie.

Żeby nie było że się napalam, odstawiam Janusza z wąsem w kapeluszu i jestem zaślepiony nowym Dusterem - informuję że prywanie mam Jaguara XJ 4.2 2008r, a Dacia to ideale auto na polskie drogi i do roboty na zbijanie kilometrów w pojedynkę. Duster w miejsce Sandero jak znalazł - tym bardziej że miejsce budowy i moje zapędy poza asfaltowe wymagają większego prześwitu ale nie od razu napędu 4x4 ;-)
Ostatnio zmieniony przez Ftt 2018-02-15, 17:14, w całości zmieniany 3 razy  
 
Dracid 


Marka: ex-Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe Laureate 7 os.
Rocznik: 2017
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2017
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-15, 15:22   

Ciekawe, kiedy będzie wersja 1.6 SCe z napędem na cztery koła. Bo cena jest w broszurze, tylko auta nie ma razie w konfiguratorze.
 
dzekoo 


Marka: Ford
Model: Focus
Silnik: 2.0 TCDi
Rocznik: 2005
Dołączył: 14 Sty 2018
Posty: 22
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2018-02-15, 17:27   

piku napisał/a:

Ad. spalanie - rozumiem, że to dane z komputera? Gdybyż takie było rzeczywiste spalanie!


Spalanie oczywiście z komputera. 1.2T przyjemny i cichy, ciekawy jestem diesla.

Co do szyby, "widoczności do przodu w dół" zadowalająca, po tym jak siedziałem w salonie myślałem, że będzie gorzej. Z parkowaniem do przodu nie wiem, ale uwaga na kamerę cofania, te linie są tylko orientacyjne, wg mnie narysowane za wąsko. Sugerowałem się liniami i lekko stuknąłem w plastikowy pachołek. Gdy auto nam zgaśnie, start stop je zaraz sam zapali, chyba jego jedyna dobra strona.

Tak rozglądając się po salonie wpadł mi w oko Dokker. Ma dość duży prześwit (ważne dla mnie), w wersji Stepway wygląda nawet ładnie, nie jest taki klaustrofobiczny. Olbrzymi bagażnik. 2x drzwi przesuwane. Cena 5 tys. większa niż za Sandero Stepway. Szkoda, że kanapy nie przesunęli 10cm do tyłu. Miałby dużo miejsca z tyłu i dalej duży bagażnik.
Ostatnio zmieniony przez dzekoo 2018-02-15, 17:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-02-15, 18:31   

funyo napisał/a:
Cav napisał/a:
funyo napisał/a:

Nie. Górna krawędź szyby jest mniej więcej w tym samym miejscu, to dolna krawędź została przesunięta do przodu


To co, fotel jest w innym miejscu?

Nie widzę związku, nic nie pisałem o fotelu :roll: Wyłuszczę jeszcze raz: zmieniło się położenie dolnej krawędzi szyby, a więc też wewnętrznego podszybia. Jest teraz bardziej oddalone od kierowcy i jednocześnie uniesione ku górze. W efekcie rzeczywiście jest wrażenie gorszej widoczności w przód-dół, ale także, w moim odczuciu na skos - słupki A są bardziej pochylone i zasłaniają więcej.


Powtórzyłeś swoją wypowiedź, tyle że nadal w oderwaniu od tego na co odpowiadasz.

HINT:
Ktoś narzekał, że zmniejszyła się odległość od jego LEWEGO ramienia do karoseriii o tym była mowa.
Jaki ma to związek z podszybiem, które ma się centralnie przed sobą, a nie w okolicach lewgo ramienia?
Moim zdaniem żaden, dlatego pytam co się zmieniło, że spowodowało takie odczucia?
Jeśli nie krawędź górna szyby (czyli nie chodziło o górę jak założyłem). to albo utyły drzwi, albo fotel jest bliżej nich.
 
jammo 



Marka: Hyundai, Dacia
Model: i30, Duster2
Silnik: 1.4 MPi, 1,6 SCe
Rocznik: 2015, 2018
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 682
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2018-02-15, 20:04   

Dracid napisał/a:
Ciekawe, kiedy będzie wersja 1.6 SCe z napędem na cztery koła. Bo cena jest w broszurze, tylko auta nie ma razie w konfiguratorze.

Będzie na 100% tylko trochę w późniejszym terminie, tak mi w salonie powiedzieli.
 
wuju 



Marka: Peugeot
Model: 206
Silnik: 1.1
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 409
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-02-15, 20:09   

A ja mam takie pytanko czy w nowym Dusterze jest już wskaźnik temperatury silnika
 
funyo 


Marka: Renault
Model: Kadjar
Silnik: 1.2 TCe
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 255
Skąd: Mazury
Wysłany: 2018-02-15, 20:25   

Cav napisał/a:


Powtórzyłeś swoją wypowiedź, tyle że nadal w oderwaniu od tego na co odpowiadasz.

HINT:
Ktoś narzekał, że zmniejszyła się odległość od jego LEWEGO ramienia do karoseriii o tym była mowa.
Jaki ma to związek z podszybiem, które ma się centralnie przed sobą, a nie w okolicach lewgo ramienia?
Moim zdaniem żaden, dlatego pytam co się zmieniło, że spowodowało takie odczucia?
Jeśli nie krawędź górna szyby (czyli nie chodziło o górę jak założyłem). to albo utyły drzwi, albo fotel jest bliżej nich.

No widzisz, tośmy się dogadali ;-) A wszystko przez niedoskonałość języka pisanego...
Dzekoo napisał: "Ogólnie OK, zawiodłem się tylko brakiem poczucia przestronności, szyba z przodu mała", zaś piku rozwinął to tak: "Ad. przestronność/szyba - też miałem wrażenie, że mam mało miejsca między lewym ramieniem, a bokiem auta (inaczej niż w "jedynce")".
Ty zaś napisałeś: "Co by znaczyło, że nie tyle posunęli szybę tam gdzie jej miejsce, czyli dalej do przodu, co skrócili dach?"
Skraca się na długość, na szerokość się zwęża, więc przyjąłem, że odnosisz się do wspomnianej szyby przedniej i stąd taka moja odpowiedź. :roll:
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne