Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Marek1603
2018-02-04, 11:18
Problemy CAV-a z Dacią.
Autor Wiadomość
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3597
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-15, 12:00   

Mimo wszystko , jak na budżetowe najtańsze auto sprzedaż idzie świetnie, marka ma kolejne z rzędu kilkunastoprocentowe wzrosty sprzedaży. I co najciekawsze nie tylko wśród biedaków ze wschodu ale też we Francji , Niemczech czy Szwajcarii. Dodatkowo mnóstwo osób ściąga tam samochody w ramach reeksportu - podobno co drugi sprzedany w Polsce Duster wyjeżdża za Odrę !!!!
 
defunk 


Marka: Dacetti / Peżo
Model: Dusterio / Rifter
Silnik: 1,6 SCe / 1,2 110 KM
Rocznik: 2017 / 2021
Wersja: Laureate
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 25 Lis 2017
Posty: 839
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-15, 12:05   

Dracid napisał/a:
Jakby nie było krytyki, a widzę, że faktycznie bywa tu straszny opór przed krytykowaniem dacii


A mnie się wydaje, że to forum byłoby martwe, gdyby każdy się tylko zachwycał, bo nic tak nie pobudza jak złość i niechęć.

Jednak 99% użytkowników Dacii ma świadomość, że widziały gały co brały -- i nawet jeśli części z tych niedoróbek nie usprawiedliwia nawet niska cena -- to jednak powszechna opinia o marce jest, jaka jest (moim zdaniem gorsza od rzeczywistości, ale to inna sprawa).
 
Dracid 


Marka: ex-Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe Laureate 7 os.
Rocznik: 2017
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2017
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-15, 12:10   

Cytat:
A dlaczego? Używane się nie psują? Wbrew temu co często się tu czyta, istnieje u nas spory rynek samochodów używanych z udokumentowaną przeszłością, małym przebiegiem, po pierwszym właścicielu... Fakt, są sporo droższe od "średniej", ale w tym temacie mógłbym napisać więcej, bo miałem co najmniej kilka takich aut.


Wiesz, chodzi mi o sytuację, kiedy jako kupujący nówkę sztukę liczysz na to, że pojeździsz 2 lata bez wizyty w ASO innej niż z powodu przeglądu okresowego. Dlatego chciałem porównań do aut nowych, które wyjechały z salonu, żeby móc stwierdzić, jakie one mają problemy po sześciu miesiącach, a jakie mam ja z dacią.

Ja sumarycznie jestem zadowolony, bo i auto jest ładne, i silnik hula bez zarzutu, skrzynia chodzi świetnie (6. biegu brakuje, no ale to wiedziałem. Może kiedyś się poprawią, jak już chcą być tacy ECO). Denerwuje tylko partactwo wykończeniowe, zwłaszcza szyba, z którą trzy razy dymałem do Długołęki, aż się w końcu udało problem rozwiązać. A i z resztą sobie poradzę, tylko mimo wszystko liczyłem na lepsze wykończenie. Inaczej powiem: liczyłem na to, że to, co jest wsadzone w auto, będzie działać bez zarzutu. Godziłem się na brak wygłuszenia, cienką blachę, plastiki, itd. Ale na głupkowate usterki i niedociągnięcia już tak średnio.

Ostatnia uwaga: jako właściciel logdy czuję się trochę dyskryminowany przez producenta, który stawia na dustera i sandero. Wystarczy zobaczyć, jaki konfigurator jest do mojego auta, a jaki do tych dwóch. Nawet haka zdejmowanego nie szło dostać, choć do tych dwóch był dostępny.
Ostatnio zmieniony przez Dracid 2018-02-15, 12:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
DrOzda 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2012
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 79 razy
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 3597
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-15, 12:22   

Tyle że kupowanie firmowego haka jest lekko mówiąc słabe. OK jeśli ktoś leasinguje i nie ma ochoty po zakupie załatwiać wpisów do karty pojazdu to jestem w stanie zrozumieć. W innym przypadku kupowanie zwykłego proszkowanego za trzy razy więcej niż ocynkowana Galia demontowana albo nawet z automatem jest kompletnym nieporozumieniem.
 
Dracid 


Marka: ex-Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe Laureate 7 os.
Rocznik: 2017
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2017
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-15, 12:34   

Wiem, że bym go nie kupił, bo za cenę haka firmowego miałem hak z Autohaka i oryginalną wiązkę. Bardziej myślę o tym, że nawet nie daje mi się szansy wyboru.
 
funyo 


Marka: Renault
Model: Kadjar
Silnik: 1.2 TCe
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 255
Skąd: Mazury
Wysłany: 2018-02-15, 12:35   

Dracid napisał/a:


Wiesz, chodzi mi o sytuację, kiedy jako kupujący nówkę sztukę liczysz na to, że pojeździsz 2 lata bez wizyty w ASO innej niż z powodu przeglądu okresowego. Dlatego chciałem porównań do aut nowych, które wyjechały z salonu, żeby móc stwierdzić, jakie one mają problemy po sześciu miesiącach, a jakie mam ja z dacią.
.

I właśnie o to chodzi, że płacąc więcej za bardziej prestiżowe auto, wcale nie nabywasz pewności na bezproblemową eksploatację. Dlatego Dacia jest tak popularna - ryzyko drobnych usterek jest podobne jak w innych autach, a jeśli ktoś świadomie godzi się na budżetowy charakter, twarde plastiki, gorsze wyciszenie czy wyposażenie, to może być z Dacii równie zadowolony co z Forda, Opla czy VW. Ba, nawet bardziej, bo sumarycznie płaci mniej i mniej traci.
 
jammo 



Marka: Hyundai, Dacia
Model: i30, Duster2
Silnik: 1.4 MPi, 1,6 SCe
Rocznik: 2015, 2018
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 682
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2018-02-15, 13:03   

Dracid napisał/a:
Cytat:
Nie ma samochodów idealnych, nie tylko Dacia ma takie niedoróbki, ale też samochody bardziej prestiżowych marek.


Pewnie i mają, ale ja bym chciał poznać konkretne marki i przykłady, gdzie na taką skalę wychodzi owa taniość, gdzie leje się np. woda. Wiem, że ktoś dawał tu filmik, jak to w jednym BMW deska skrzypi. No tak, tylko że technologicznie, wykończeniowo, jakościowo (wiem, wiem, cenowo też, ale czy jest ktoś tutaj, kto powie, że nie czuć tej różnicy po wejściu do auta?) BMW i dacię dzieli przepaść, a jedna skrzypiąca deska to nie ileś tam set dacii, gdzie pojawiają się w kółko jakieś prozaiczne problemy. Tylko bierzmy pod uwagę wyłącznie nowe auta. Bo takie ogólne pisanie mnie nie satysfakcjonuje jakoś.


Wszystko pięknie ładnie, tylko trzeba zwrócić uwagę, że temat dotyczy nowego Dustera z 2018r a wszyscy porównują go do starych modeli i wymieniają jednym tchem ich wady. Poczekajcie chociaż kilka miesięcy , niech się wypowiedzą ludzie , którzy już pozamawiali nowy model i będą go testować na własnej skórze, wtedy udzielą konkretnych odpowiedzi na jej temat i wytkną jej wady.
Wiadomo , że pozmieniano dość dużo, ale można to będzie ocenić dopiero po jakimś czasie, dlatego nie wiem dlaczego niektórzy już teraz stwierdzają , że " jest to taki sam chłam jak poprzedni " i takie tam bzdety. To , że były niedoróbki w poprzednich modelach to nie jest powiedziane , że będą i teraz, chociaż trzeba zakładać , że też mogą się trafić, bo to jest tylko samochód.
 
Dracid 


Marka: ex-Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe Laureate 7 os.
Rocznik: 2017
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2017
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-15, 13:05   

Gwoli ścisłości, temat nie dotyczy dustera, tylko problemów CAV-a z dacią, a ja się podłączyłem.

funyo napisał/a:
ryzyko drobnych usterek jest podobne jak w innych autach


No właśnie z tym się nie zgadzam, bo listę usterek/niedociągnięć, które wymieniłem, ciężko przyłożyć do jakiegokolwiek innego auta, które znam i takich przypadków się nie spodziewałem. Nie słyszałem, żeby komuś klapka poduszki na kierownicy się wybrzuszyła z zimna, a to jest dla mnie szok z ostatnich dni, bo cała kierownica do wymiany. Na gwarancji pół biedy, ale po to już grubo.

O, i jeszcze jedno mi się przypomniało - poluzowany wylot powietrza na nogi kierowcy. Zgłoszone do ASO, przyczepili opaską zaciskową, choć fabrycznie trzyma się to na spince.

Co do focusa, o którym ktoś wcześniej wspomniał: cały czas się odnoszę do roku produkcji 2017. Czy jest jakieś auto z tego roku, w którym podobne problemy się zdarzają? Bo to, co znalazłem w necie, to lata produkcji focusa tak do 2012.

Cóż, za jakiś czas zabiorę się za wygłuszenie/izolację wnętrza. Oby przed latem. Może wtedy klima będzie bardziej odczuwalna, bo na razie to też taka mocna średniawka jest.

Po cichu liczę, że już żadne kwiatki nie wyjdą, że to, co się miało poluzować, już się poluzowało, ale jeżdżąc do tej pory astrą F z 1997 r. czuję, że nawet teraz astra bije na głowę pod kątem jakości dacię, której za 21 lat jakoś sobie nie wyobrażam.
Ostatnio zmieniony przez Dracid 2018-02-15, 13:10, w całości zmieniany 2 razy  
 
funyo 


Marka: Renault
Model: Kadjar
Silnik: 1.2 TCe
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 255
Skąd: Mazury
Wysłany: 2018-02-15, 13:12   

jammo napisał/a:


Wszystko pięknie ładnie, tylko trzeba zwrócić uwagę, że temat dotyczy nowego Dustera z 2018r a wszyscy porównują go do starych modeli i wymieniają jednym tchem ich wady...

Nie, ten temat nie dotyczy tylko nowego Dustera :-P
Ale reszta o.k.
A w kwestii wad i niedoróbek - Dracid, a co byś powiedział na propozycję powtórnego lakierowania auta, jak w przypadku kilku modeli Kia w kolorze czerwonym parę lat temu, że kiedy oryginalny lakier się łuszczył ? Albo w Mercedesach E, z powodu postępującej korozji? A wymiana poduszek powietrznych w wielu, głównie japońskich modelach? Takie przykłady można mnożyć...
Zawsze jest to irytujące dla właściciela, ale myślę że bardziej dla tego, który naiwnie myślał, że wybierając inny znaczek niż otwieracz, wybiera też święty spokój, bo przecież tak dużo za to płaci.
Ostatnio zmieniony przez funyo 2018-02-15, 13:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
jammo 



Marka: Hyundai, Dacia
Model: i30, Duster2
Silnik: 1.4 MPi, 1,6 SCe
Rocznik: 2015, 2018
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Paź 2016
Posty: 682
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2018-02-15, 13:31   

Dracid napisał/a:
Gwoli ścisłości, temat nie dotyczy dustera, tylko problemów CAV-a z dacią, a ja się podłączyłem.


Własnie chodzi o to, że kolega CAV miał Dustera do którego się zraził przez kilka problemów z tym autem i to wtedy przelał żal na całą markę Dacia-Renault. Nie mniej jednak głównym wątkiem odnośnie wywodów kolegi CAV był Duster i notoryczne wymienianie jego wad a co gorsze komunikowanie wszem i wobec , że nowy Duster to samo zło.
 
Dymek 



Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 01 Cze 2017
Posty: 3625
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-15, 13:32   

jammo napisał/a:
Wszystko pięknie ładnie, tylko trzeba zwrócić uwagę, że temat dotyczy nowego Dustera z 2018r...

Już nie, bo administrator przeniósł część i scalił wątki narzekań w jeden :-D
Teraz nikt już nie wie jaki był temat pierwotny...
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-02-15, 13:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
funyo 


Marka: Renault
Model: Kadjar
Silnik: 1.2 TCe
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 255
Skąd: Mazury
Wysłany: 2018-02-15, 13:32   

Dracid napisał/a:


Po cichu liczę, że już żadne kwiatki nie wyjdą, że to, co się miało poluzować, już się poluzowało, ale jeżdżąc do tej pory astrą F z 1997 r. czuję, że nawet teraz astra bije na głowę pod kątem jakości dacię, której za 21 lat jakoś sobie nie wyobrażam.

I dlatego najrozsądniej jest kupić auto dwu-, trzy-letnie, po pierwszym właścicielu, który już pousuwał irytujące drobiazgi i przyjął na klatę największą utratę wartości. A takich samochodów z roku na rok przybywa - po lisingach, najmach długoterminowych, demo, itp. Trzeba trochę poszukać, trochę przepłacić, no i najlepiej mieć szersze niż jeden model spektrum zainteresowań.
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3696
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-02-15, 14:21   

Dracid napisał/a:
Cóż, za jakiś czas zabiorę się za wygłuszenie/izolację wnętrza. Oby przed latem. Może wtedy klima będzie bardziej odczuwalna, bo na razie to też taka mocna średniawka jest.

Warto jeszcze przyciemnić szyby, to też trochę pomaga przy klimie, bo wtedy mniej słońca wpada do środka...
A tak na dobrą sprawę, to potem zdaj relację (oczywiście w odpowiednim dziale) o izolacji i wygłuszaniu auta. ;-)
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
mojo 



Marka: Opel
Model: Corsa E
Silnik: 1.4 90KM lpg
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 787
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-02-15, 15:27   

Dracid napisał/a:
Nie rozumiem, czemu tylu użytkowników nie może spojrzeć obiektywnie na wady i stwierdzić np.: tak, auto pali jak smok na autostradzie i jazda z prędkością 130 km oznacza mega, mega spalanie. Bo tak jest.


Woooow
A ja po przeczytaniu wielu opinii na tym forum zacząłem się zastanawiać dlaczego tego 1.6 nie montują w większości dostawczaków bo spalanie wg użytkowników wychodzi jak w td, albo i mniej :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Co do budżetowego wykończenia to także nie potrafię pojąć dlaczego w Dacii to czuję tylko wsiadając do auta a już w innych markach dużo mniej.
Dacia jeżeli ktoś akceptuje jaka jest zapewne nie jest zła jednak ta gloryfikacja jest ... no dla mnie trochę mało pojęta.
 
Dracid 


Marka: ex-Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe Laureate 7 os.
Rocznik: 2017
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Maj 2017
Posty: 329
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-15, 16:49   

Niestety, w Polsce kupujemy auta, na które nas stać. Bo ceny ledwo niższe jak niemieckie, a zarobki - no cóż.

Miło jest posiadać coś nowego, kupionego w całości albo sporej części za swoje i to robi robotę w przypadku dacii.
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-02-15, 18:18   

Domel2250 napisał/a:

Więc kolego @Cav proszę pomimo swoich racji nie odbieraj innym prawa do twierdzeń że Dacia jest super.


Ile razy mam powtarzać, ze nic nikomu nie odbieram?

Jakieś kompleksy chyba się w Was odzywają, bo podświadomie wiecie że robicie źle, zakazując mi pisać źle o Dacii.
Więc przenosicie na mnie WASZE WŁASNE niecne uczynki.
Tyle że kula w płot, bo ja nic takiego nie robię - piszcie sobie dobrze ile tylko wlezie, nie mam z tym problemu.
Żądam tylko dokładnie takiego samego postępowania z Waszej strony.
Ja mam doświadczenia złe, to o nich piszę i nikomu nic do tego.

Jak akurat któryś fragment Dacii jest dobry - to też o tym piszę, ale że jest ich niewiele i nikogo nie interesują, to wychodzi że rzadko.

Domel2250 napisał/a:

Ja np. nie wiem skąd twierdzenie, że w Twojej Kii jest większy bagażnik i w ogóle, że jest większa???


LOL !!!!
Z własnych empirycznych doświadczeń, które opisywałem nie dalej niż wczoraj - byś czytał, byś wiedział.

Już wklejałem zdjęcie, które mówi wszystko o tym jak bardzo oszukany jest Duster (na szerokość), na co niektórzy się łapią, znając inne samochody tylko z danych na papierze, ale dla tych którzy bardzo nie chcieli go widzieć, mogę powtórzyć:

kia-duster.jpg
Plik ściągnięto 8 raz(y) 224,66 KB

Ostatnio zmieniony przez Cav 2018-02-15, 18:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
wuju 



Marka: Peugeot
Model: 206
Silnik: 1.1
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 409
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-02-15, 20:31   

Czytając cały ten wątek nasuwa mi się jedno stare stwierdzenie pierwsze auto sprzedaje salon a każde następne serwis. Jeśli jako klient nie będę zadowolony z obsługi do danej marki już nie wrócę
 
funyo 


Marka: Renault
Model: Kadjar
Silnik: 1.2 TCe
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 255
Skąd: Mazury
Wysłany: 2018-02-15, 20:31   

Tu akurat zgadzam się z Cavem - Duster to taki subkompakt. Jego wnętrze jest wyraźnie ciaśniejsze od typowych przedstawicieli tego segmentu, zwłaszcza na szerokość i na długość za przednimi fotelami. Natomiast bagażnik jest dobrą średnią.
 
funyo 


Marka: Renault
Model: Kadjar
Silnik: 1.2 TCe
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 255
Skąd: Mazury
Wysłany: 2018-02-15, 20:36   

wuju napisał/a:
Czytając cały ten wątek nasuwa mi się jedno stare stwierdzenie pierwsze auto sprzedaje salon a każde następne serwis. Jeśli jako klient nie będę zadowolony z obsługi do danej marki już nie wrócę

W dużych miastach to chyba nie jest takie oczywiste, bo może być kilka salonów i serwisów tej samej marki. Jest więc też wybór i konkurencja, zarówno jakościowa, jak i cenowa.
A wracając do tematu głównego wątku - nie wiem, czy Cav ze swoimi problemami uderzał ciągle do tego samego serwisu? Może tu tkwił problem?
 
wuju 



Marka: Peugeot
Model: 206
Silnik: 1.1
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Kwi 2017
Posty: 409
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-02-15, 20:38   

Nie koniecznie mam auto gdzie w Krakowie jest tylko jeden dealer tej marki a pomimo to nie czuję się lekceważony i zbywany przez salon lub serwis
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-02-15, 21:33   

funyo napisał/a:

A wracając do tematu głównego wątku - nie wiem, czy Cav ze swoimi problemami uderzał ciągle do tego samego serwisu? Może tu tkwił problem?


W Poznaniu jest raptem dwóch dealerów - w drugim zostałem zlany już na etapie kupowania auta, więc serwisu już nawet nie nawiedzałem.
Niemniej nie winiłbym tylko serwisu, robili co mogli, ale skoro Renault wysyłało im takie same spierdzielone części (albo zwalone oprogramowanie na początku), jak były oryginalnie w moim aucie, to co mieli zrobić?
Nie wymienią rzeczy złej na dobrą, jeśli nowa przychodzi również zła.
Robili to, co im kazał producent (czy importer).

Dacia została zepsuta na etapie konstruowania, za mało do powiedzenia mieli konstruktorzy, a za dużo księgowi - to były tylko tego efekty.

A jeśli dobrze się domyślali, że zawiecha została w międzyczasie lekko zmieniona, a Renault nie raczyło zmienić zamawianych części na poprawione, to tym bardziej jest wina koncernu, a nie serwisu.
To samo było z Megane - na rynku były cewki od chyba 3 producentów, a Renault do końca kazało serwisowi pakować ewidentnie spierdzielone cewki Sagem, które z reguły nie wytrzymywały dłużej niż 2 lata.
Z innymi tego typu problemów nie było, ale nikt ich nie mógł zainstalować na gwarancji.
Ostatnio zmieniony przez Cav 2018-02-15, 21:34, w całości zmieniany 2 razy  
 
dacia 


Marka: dacia
Model: dacia
Silnik: 1,5
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 384
Skąd: Polska
Wysłany: 2018-02-15, 22:17   

Cav napisał/a:
Domel2250 napisał/a:

Więc kolego @Cav proszę pomimo swoich racji nie odbieraj innym prawa do twierdzeń że Dacia jest super.


Ile razy mam powtarzać, ze nic nikomu nie odbieram?

Jakieś kompleksy chyba się w Was odzywają, bo podświadomie wiecie że robicie źle, zakazując mi pisać źle o Dacii.
Więc przenosicie na mnie WASZE WŁASNE niecne uczynki.
Tyle że kula w płot, bo ja nic takiego nie robię - piszcie sobie dobrze ile tylko wlezie, nie mam z tym problemu.
Żądam tylko dokładnie takiego samego postępowania z Waszej strony.
Ja mam doświadczenia złe, to o nich piszę i nikomu nic do tego.

Jak akurat któryś fragment Dacii jest dobry - to też o tym piszę, ale że jest ich niewiele i nikogo nie interesują, to wychodzi że rzadko.

Domel2250 napisał/a:

Ja np. nie wiem skąd twierdzenie, że w Twojej Kii jest większy bagażnik i w ogóle, że jest większa???


LOL !!!!
Z własnych empirycznych doświadczeń, które opisywałem nie dalej niż wczoraj - byś czytał, byś wiedział.

Już wklejałem zdjęcie, które mówi wszystko o tym jak bardzo oszukany jest Duster (na szerokość), na co niektórzy się łapią, znając inne samochody tylko z danych na papierze, ale dla tych którzy bardzo nie chcieli go widzieć, mogę powtórzyć:

Z tymi dwoma samochodami to tak jak porównać dom wolnostojący 300m2 za 700tys z szeregówką 150m2 za 350tys. Jedno i drugie ma swoich zwolenników i przeciwników .I gdybym miał dużo odwagi lub kasy brałbym dom za 700tys i Ki-e za 140 na wypasie
Ostatnio zmieniony przez dacia 2018-02-15, 22:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-02-15, 22:31   

dacia napisał/a:

Z tymi dwoma samochodami to tak jak porównać dom wolnostojący 300m2 za 700tys z szeregówką 150m2 za 350tys.


No właśnie.
Aż się nie chce wierzyć, że porównujemy auta, których faktyczna cena różniła się tylko o 10%.
Zgadzam się, że 100% byłoby bardziej uzasadnione.

Duster powinien kosztować 39 900, ale za wersję Prestige - wtedy różnica w cenie byłaby adekwatna do różnicy w samochodzie.
Ostatnio zmieniony przez Cav 2018-02-15, 22:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
funyo 


Marka: Renault
Model: Kadjar
Silnik: 1.2 TCe
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 255
Skąd: Mazury
Wysłany: 2018-02-15, 22:47   

Cav - a z jakimi konkretnie częściami w zawieszeniu był problem w Twoim samochodzie? Przecież ta konstrukcja pamięta Clio II...
A co do cewek - trzeba było poprosić w serwisie o wstawienie Boscha, one były montowane zamiennie nawet na pierwszym montażu.
 
kochelet1 


Marka: mazda
Model: 6
Silnik: 2,0
Dołączył: 15 Lip 2017
Posty: 173
Skąd: polska
Wysłany: 2018-02-15, 23:36   

Ciekawe czy typowe usterki w pojazdach Kia również przekreślą kolejny koncern? Dla tego Pana nawet koń miał bywady bo słychać stuki z zawieszenia (KOPYT)
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne