witam czytalem watki o falowanych obrotach lecz u mnie jest to niezaleznie czy po rozruchu gdy zimny czy cieply. o dziwo gdy go przegonie po trasie okolo 140 km\h wszystko wraca do normy lub nieznacznie to sie dzieje.to jest tak jakby braklo paliwa na jakas milisekunde i silnik sie telepie:) a potem wraca do normy .macie na to jakis spr sposob??moze jakis czujnik gdzie go szukac mile widziane podpowiedzi
przebieg auta nicale 90 tys
Ostatnio zmieniony przez darkow1988 2017-03-15, 01:00, w całości zmieniany 1 raz
Marka: Renault
Model: Thalia
Silnik: 1,5 dCi
Rocznik: 2005 Pomógł: 7 razy Dołączył: 26 Sty 2013 Posty: 326 Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-03-15, 22:12
Nie twierdzę, że to wtryskiwacze, ale ...
- "Awarie wtryskiwaczy Delphi
Usterka – wtryskiwacze Delphi z silników pochodzących z pierwszych lat produkcji są bardzo wrażliwe na jakość paliwa oraz na temperaturę. Już po około 100 tys. km zawieszają się, podają niewłaściwe dawki paliwa. Problemem jest zanieczyszczenie wnętrza a także – według przypuszczeń mechaników – zapieczenie zaworka, który jest umieszczony bardzo blisko komory spalania.
Objawy – pierwszym objawem może być nierównomierna praca na biegu jałowym. Użytkownicy często to bagatelizują, ponieważ pojawia się sporadycznie lub po prostu nie przeszkadza w eksploatacji. Kolejne symptomy są już bardziej irytujące – auto zaczyna dymić, brakuje mu mocy, na koniec pojawiają się problemy z rozruchem (niezależnie od temperatury otoczenia).
Naprawa – Skutecznym rozwiązaniem jest regeneracja wtryskiwaczy lub ich wymiana."
Marka: opel
Model: vectra c
Silnik: 3,2
Dołączył: 03 Lut 2016 Posty: 14 Skąd: konin
Wysłany: 2017-03-16, 23:33
to jest 2009 r wiec raczej nie paczatek produkcji. filt paliwa byl wymieniany po zakupie jakies 20 tys temu.tez byl ten problem i myslalem ze pomoze. filt powietrza tez wymieniony niedawno przy zmianie oleju, wymieniam go co 2 wymiane oleju :). moc jest nie kopci itp moze spr cisnienie paliwa?czytalem ze ma byc ok 230 bar. a egr tez moze dawac takie symptomy?
Wymień filtr paliwa.To niewielki wydatek. Reszta jak pisze @shrek.
Pożądna diagnostyka. Wartość zadana wartość odczytana. Przy zaworkach miał byś raczej problem z rozruchem.
Marka: opel
Model: vectra c
Silnik: 3,2
Dołączył: 03 Lut 2016 Posty: 14 Skąd: konin
Wysłany: 2018-02-16, 11:16
witam problemem był regulator cisnienia paliwa.podejrzewam ze zużyły sie uszczelnienia takie zielone plastikowe oringi lecz zdecydowalem sie zakupic nowa czesc. po wymianie na nowy problem znikł :) nowy jest srebrny stray był czarny lecz wyglad taki sam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum