Konstrukcja samego rygla na to wpływa a nie program gdziekolwiek.
Fałsz
Wystarczy przytrzymać czujnik otwarcia drzwi i już można zamknąć auto. Potem puszczasz czujniczek i wypakowujesz dzieciaki. tylko nie da się tego zrobić samemu z dwóch stron jednocześnie
_________________ Było: 126p(2002), VW Jetta 1980(2002-2004), Megane Scenic 1998 1.9 DTI (2013.04-2016.01)
VW Polo FOX 1,0 1990 (2004.10-tragicznie 2016.04)
Jest: Lodgy 1.6 SCe (2016-nadal), LR Freelander 1.8 (2017.05-nadal)
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 55 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2858 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2016-05-25, 20:49
Jeżeli możesz zamknąć zamek przytrzymując przycisk krańcowy to możesz założyć dwa przekaźniki czasowe po jednym na każde drzwi lub po prostu wypiac kable krańcówki i po problemie. Jednak trzeba pamiętać żeby nie zamknąć w środku.
To rozwiązanie ma wadę:
nieprawidłowa sygnalizacja na desce zamknięcia drzwi, brak oświetlenia wewnątrz przy otwartych drzwiach z tyłu.
Do czasówki trzeba dodatkowe zasilanie
_________________ Było: 126p(2002), VW Jetta 1980(2002-2004), Megane Scenic 1998 1.9 DTI (2013.04-2016.01)
VW Polo FOX 1,0 1990 (2004.10-tragicznie 2016.04)
Jest: Lodgy 1.6 SCe (2016-nadal), LR Freelander 1.8 (2017.05-nadal)
To jest banalne. Wiem.
Tylko myślę o takiej opcji przy otwartych drzwiach:
1) klikam zamknięcie autka - zamykają się i otwierają zamki
to sygnał do własnej produkcji "centralki" że należy zamknąć autko
2) "centralka" symuluje na ok 10s zamknięte drzwi i "klika" przyciskiem na desce.
3) mamy zamknięte zamki przy otwartych drzwiach
i tu pojawia się pytanie: czy od każdych drzwi idzie osobny przewód do UCH czy się jakoś wszystkie łączą?
_________________ Było: 126p(2002), VW Jetta 1980(2002-2004), Megane Scenic 1998 1.9 DTI (2013.04-2016.01)
VW Polo FOX 1,0 1990 (2004.10-tragicznie 2016.04)
Jest: Lodgy 1.6 SCe (2016-nadal), LR Freelander 1.8 (2017.05-nadal)
Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.5 110 hp
Rocznik: 2013
Wersja: Prestige 7 os. Pomógł: 55 razy Dołączył: 15 Wrz 2013 Posty: 2858 Skąd: Romilly sur Seine/Siemianowice Sl.
Wysłany: 2016-05-26, 19:21
Jak chcesz to zrób swoje sterowanie . Mój pomysł jest taki: w ten sposób nie musisz nic naciskać tylko po otwarciu przednich drzwi tylne automatycznie będą oszukiwaly uch. Myślę, że zadziała.
IMG_20160526_203608.jpg
Plik ściągnięto 40 raz(y) 229,94 KB
Ostatnio zmieniony przez shrek 2016-05-26, 19:37, w całości zmieniany 2 razy
Przy wyłączonym silniku i otwartych drzwiach lub klapie bagażnika, nacisnąć i przytrzymać przez ponad 5 sek. przycisk centralnego zamka na konsoli centralnej.
Po zamknięciu drzwi, wszystkie zamki zostaną zablokowane.
Wysłany: 2018-02-20, 12:16 Instalacja elektryczna centralnego zamka
Dobry.
Potrzebuje wyprowadzić z centralki przewód (przewody) na które mogę podać +12 i otworzyć zamki. W sumie mógłbym się z przycisku wyciągnąć przewodem - tylko który nie chce na chybił trafił sprawdzać. I czy masę pobiera z budy czy tez muszę mieć osobną. Powiedzmy ze chce skopiować przycisk z deski ale mając tylko i wyłącznie 1 bądź 2 przewody.
1 - 20B - sterowanie otwierania zamków (połączony z UCH EH1-A8, wyzwala zasilanie plusem na UCH P1-B4, połączony z pinem nr 3 w siłowniku każdego z zamków)
2 - MAM - masa podświetlenia przycisku
3 - MAM - masa sterowania zamkami
4 - LPD - zasilanie "+" podświetlenia przycisku
5 - 20A - sterowanie zamykania zamków (podłączony do UCH EH1-A17, wyzwala zasilanie plusem na UCH P1-B2, połączony z pinem nr 1 w siłowniku każdego z zamków)
Nie wiem / nie pamiętam / nie mam czasu poszukać, czy siłownik są zmasowane montażowo, czy przez drugi z przewodów do pary - ale ta druga opcja wydaje mi się bardziej prawdopodobna.
czy w nowym Loganie, centralnym zamkiem zamyka się klapkę wlewu paliwa, czy korek jest na kluczyk ? Kiedyś, jak kupowałam fiata , to miał zwykły korek niczym nie zabezpieczony .
czy w nowym Loganie, centralnym zamkiem zamyka się klapkę wlewu paliwa, czy korek jest na kluczyk ? Kiedyś, jak kupowałam fiata , to miał zwykły korek niczym nie zabezpieczony .
Co prawda mam sandero z 2019 a Ty logana z 2020 ale wobec faktu, zę to dwa dość podobne modele , to pozwole sobie odpowiedzieć jak to jest w moim.
Klapka paliwa totalnie niezabezpieczona żadnym zamkiem. Korek - na kluczyk
Tak przy okazji zapytam jak zamyka się auto, w którym zwarło akumulator ? To też problem chyba tylko dacii.
Jestem prawie pewien , że to problem wielu współczesnych aut , które nie mają zamków na kluczyk i pozbawione są mechanicznych ( przestawianych ręcznie ) blokad .
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3625 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-05-25, 12:10
yurec1st napisał/a:
Tak przy okazji zapytam jak zamyka się auto, w którym zwarło akumulator ? To też problem chyba tylko dacii.
I tu się akurat Kolega myli...
Szybciutko radzę powrócić do instrukcji obsługi. Samochód można zamknąć całkowicie bez prądu- drzwi kierowcy i bagażnik kluczykiem a pozostałe drzwi mają specjalną, niepozorną dźwignię umożliwiającą ich zatrzaśnięcie.
Sprawdzałem- działa, przynajmniej w Sandero
Tak w odróżnieniu od "nowoczesnych" marek, gdzie w ogóle nie ma zamków na kluczyk...
Blokowanie_reczne.jpg
Plik ściągnięto 17 raz(y) 153,08 KB
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2020-05-25, 12:26, w całości zmieniany 4 razy
Nie myliłem się tylko nie wiedziałem
Fakt, że jest taki hebelek który u mnie trzeba przesunąć w dół, można kluczykiem i jak pisałeś blokuje drzwi od zewnątrz. Jest to jakieś rozwiązanie, dzięki.
_________________ Żeby nie otrzymywać głupich odpowiedzi nie należy zadawać głupich pytań
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum