Bardzo ładny peugeot :) ale cena też bedzie ładna 90 dyszek jak nic, ale z napedem na 4x4 brzmi kusząco, ale cena przekroczy zapewne 100 tys.
Peugeot czy cytryna mają wade są sporo wyzsze od Lodgy i nie wiem czy bym chciał wozić tyle powietrza ;)
Przeglądałem forum Kia Carens, Opel Zafira Citroena C4 picasso wniosek jest jeden nic sie nie dowiedziałem z tych forów, a może sie dowiedziałem ze jednak na naszym forum jest mnóstwo wiadomsci wpisów i opinii oraz lepiej to ogarniete jest :)
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Marka: jeszcze nie
Model: DUSTER?
Silnik: 1,6 ?
Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 20 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-02-24, 09:44
wieza napisał/a:
Przeglądałem forum Kia Carens, Opel Zafira Citroena C4 picasso wniosek jest jeden nic sie nie dowiedziałem z tych forów, a może sie dowiedziałem ze jednak na naszym forum jest mnóstwo wiadomsci wpisów i opinii oraz lepiej to ogarniete jest :)
A może oni po prostu jeżdżą autami które się nie psują więc nie mają o czym pisać
A tak na serio to dla mnie jedyną alternatywą 7-mio osobowego auta dla Lodgy jest właśnie Carens 1,6 GDI.
Można wyrwać wersję M+komfort za jakieś 70-74kzł.
Tutaj nawet za 65 ale demówka:
CARENS
Wszystkie pozostałe Vany są już dużo droższe choć niekoniecznie większe (Verso. Grand Scenic) no chyba że S-max ale to już 2 dacie w cenie jednego forda
alternatywą 7-mio osobowego auta dla Lodgy jest właśnie Carens
Niestety, to ani nie jest prawdziwa 7-osobówka jak lodgy, ani nawet najpowszechniejsze obecnie 5+2 - to jest 4+3, coś jak mazda 5: środkowe miejsce w 2 rzędzie jest wąskie, a w fotele w 3 rzędzie są tylko dla dzieci. Aczkolwiek trzeba oddać carensowi sprawiedliwość - oparcia w 3 rzędzie są chyba jedynymi z najwyższych. Natomiast bagażnik w układzie 7-miejscowym jest już tak samo mikry, jak u reszty - 100 litrów, czyli mniej niż połowa dostępnego w lodgy.
Przeglądałem forum Kia Carens, Opel Zafira Citroena C4 picasso wniosek jest jeden nic sie nie dowiedziałem z tych forów, a może sie dowiedziałem ze jednak na naszym forum jest mnóstwo wiadomsci wpisów i opinii oraz lepiej to ogarniete jest :)
Polecam forum Golfa, miliony tutoriali, porad i wątków .
Kia Carens doczytałem ze amortyzatory tył siadają po 30 tys. hm jak im siadają po 30 tys to u mnie by siadło po 10 tys ;)
Carens jest bardzo komfortowy ale te 2 siedzenia w bagazniku to dla dzieci do lat 5 ;)
No cóż, albo Lodgy albo większa kasa dla Riftera...
To wiadomo i podejrzewam ze w wersji 4x4 na full bedziekosztował 120-130 tys.
Niech do Lodgy zamontują naped 4x4 i podniosą go z 4-5cm i bedzie zajebiste auto.
Biorac pod uwage doczego auto wykorzystuje to boje sie ze inne moga szybciej zaczac sie psuc ;) zawieszenie siadac itd.
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
pozyjemy zobaczymy co przyniesie koniecroku, bije sie z myslami czy kupic np carensa, zafire, czy cos innego zamias Lodgy.
Pełna konfiguracja lodgy w tym czym bym chciał to wydatek koło 72 tys, no i tu jest pytanie czy nie lepiej dołożyc co nie co.
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Ten rifter to na razie tylko concept-car, więc raczej nie wstrzymujcie oddechu czekając na niego...
Wg zeznań internetów w salonach w drugiej połowie roku.
Taki z niego concept-car, że już zabrakło concept i test tylko car wyglądający jak wersja, która bez modyfikacji trafi do produkcji.
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1061 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2018-02-26, 17:02
matucha napisał/a:
http://www.dostawczakiem....d-75-do-130-km/
Artykuł napisany bardzo niechlujnie i nierzetelnie, ale autko bardzo fajnie się zapowiada. Biorąc pod uwagę, że wersja teepee jest świetna, ale bardzo brakuje wersji przedłużonej, auto ma szanse być naprawdę świetna propozycją.
witam,
skoro temat skupi się na głównym i sensownym konkurencie Lodgy,
czyli na Carens 1,6 GDI dopowiem od siebie, że przed zakupem mojej Lodgy
osobiście jeździłem taką Kia na jeździe próbnej i właśnie dlatego zdecydowałem się na Lodgy:)
minusami carensa były:
-cena wyższa o 20 tysięcy
-zdecydowanie ciaśniejszy 3 rząd i miejsce środkowe w 2 rzędzie
-silnik Carens 1,6 GDI tylko teoretycznie wydaje się mocny, w trasie mała rożnica od 102 pl Lodgy,
gdyż Kięc trzeba wysoko kręcić i spala wtedy po 10 litrów
- droższy serwis i ceny zwykłych części
- wnętrze ładniejsze i szlachetniejsze, ale nawet z przodu mniej przestronne
- jeszcze mniejszy bagażnik przy komplecie 7 osób
witam,
skoro temat skupi się na głównym i sensownym konkurencie Lodgy,
czyli na Carens 1,6 GDI dopowiem od siebie, że przed zakupem mojej Lodgy
osobiście jeździłem taką Kia na jeździe próbnej i właśnie dlatego zdecydowałem się na Lodgy:)
minusami carensa były:
-cena wyższa o 20 tysięcy
-zdecydowanie ciaśniejszy 3 rząd i miejsce środkowe w 2 rzędzie
-silnik Carens 1,6 GDI tylko teoretycznie wydaje się mocny, w trasie mała rożnica od 102 pl Lodgy,
gdyż Kięc trzeba wysoko kręcić i spala wtedy po 10 litrów
- droższy serwis i ceny zwykłych części
- wnętrze ładniejsze i szlachetniejsze, ale nawet z przodu mniej przestronne
- jeszcze mniejszy bagażnik przy komplecie 7 osób
Ja w sumie to potrzebuję auto max dla 3 os :) i do pracy, wiec luz oczywiscie tylko w dieslu, no i liczac po cenach katalogowych to róznica wychodzi mi 25 tys. Lodgy na full wypasie a Carens na modelu L, i własnie nie wiem czy jest ses dopłacać... Lodówką teraz zrobiłem 110tys do konca zywotu dojedzie zapewne do 130 tys, i sprzedaję.
_________________ Przede wszystkim przestronnosc w aucie co dajeLodgy i MCV w dobrej cenie ;)
Stan licznika 115,000 i koniec
Lodgy 120000km i rośnie
Marka: g..o wort
Model: Tourneo Grand Connect
Silnik: 1.5
Rocznik: 2016 Pomógł: 4 razy Dołączył: 15 Cze 2014 Posty: 1061 Skąd: okolice Krakowa
Wysłany: 2018-03-08, 11:36
wieza napisał/a:
Carens by odpadł
Carens to jest definitywnie najciaśniejszy i najmniejszy z vanów rodzinnych na rynku. Jak go oglądałem, to już po otwarciu bagażnika wiedziałem, że na pewno go nie kupię. Pomiary potwierdziły. bagażnik jest wąski, niski i krótki, i duuużo mniejszy niż w zwykłych autach combi typu astra czy mcv.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Lza 2018-03-08, 11:37, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum