Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2017-08-30, 08:57
Całkiem nowa dacia duster: więcej dustera niż kiedykolwiek!
Autor Wiadomość
Żywiec 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 240
Skąd: Żywiec/wieś stołeczna
Wysłany: 2018-03-06, 20:30   

Wizualnie DD II z zewnątrz lepiej wygląda niż DD I

3.jpg
Plik ściągnięto 8065 raz(y) 15,42 KB

2.jpg
Plik ściągnięto 8065 raz(y) 27,46 KB

1.jpg
Plik ściągnięto 8065 raz(y) 23,41 KB

 
Kubuch 


Marka: Skoda
Model: Octavia 4 / Rapid
Silnik: 1,5 TSi / 1,6 TDi
Rocznik: 2020 / 2014
Dołączył: 03 Lut 2016
Posty: 341
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-03-06, 21:28   

Byłem, widziałem, zmiana zdecydowanie na PLUS jednak nie jest to takie ŁAŁ jak niektórzy tutaj piszą. Auto zdecydowanie zbliżyło się do cywilizacji, jednak 75 tyś zł za tą cywilizowaną konfigurację to IMO nadal o 10 tyś zł za dużo względem ogólnej jakości i prezencji. Ja zmieniam markę a mój Duster wisi już na giełdzie ;)
_________________

 
Żywiec 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Kwi 2015
Posty: 240
Skąd: Żywiec/wieś stołeczna
Wysłany: 2018-03-06, 23:31   

Kubuch napisał/a:
Byłem, widziałem, zmiana zdecydowanie na PLUS jednak nie jest to takie ŁAŁ jak niektórzy tutaj piszą. Auto zdecydowanie zbliżyło się do cywilizacji, jednak 75 tyś zł za tą cywilizowaną konfigurację to IMO nadal o 10 tyś zł za dużo względem ogólnej jakości i prezencji. Ja zmieniam markę a mój Duster wisi już na giełdzie ;)

zgadzam się z tą opinią, trochę nowy Duster jest przereklamowany, uważam że o wiele efektywniejsza zmiana była między DD I ph I a DD I ph II
 
piku 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x4
Silnik: 1,5 dCi 110 KM/1,3 TCe 130 KM
Rocznik: 2012/2019
Wersja: Prestige
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 1358
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2018-03-07, 08:23   

Żywiec napisał/a:
o wiele efektywniejsza zmiana była między DD I ph I a DD I ph II


Czym mierzysz efektywność zmian? I skąd uwaga, że FL był efektywniejszy od zmian wprowadzonych w nowym modelu DD - chodzi o jazdę, obsługę (ergonomię), jakość wykonania?
 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-07, 09:08   

Podłokietnik z regulacją lędźwiową mocowany jest do fotela.. myślałem o wymianie na drugi podłokietnik ze schowkiem, ale przy tej wysokości bez sensu.. Teraz mnie natchnęło, że może usunę oryginalny podłokietnik, zostawię pokrętło, a zamontuję uniwersalny na odpowiedniej wysokości i ze schowkiem.
 
kakus 


Marka: dacia
Model: Stepway II
Silnik: Tce 90
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2018-03-09, 00:30   

Kubuch napisał/a:
jednak 75 tyś zł za tą cywilizowaną konfigurację to IMO nadal o 10 tyś zł za dużo względem ogólnej jakości i prezencji. Ja zmieniam markę a mój Duster wisi już na giełdzie ;)

Zgadzam się i uważam że konkurencja jest coraz bliżej cenowo i takich postòw będzie coraz więcej
 
laisar 
Moderator



Marka: Dacia
Model: Logan MCV
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2007
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 424 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 18091
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-09, 01:31   

kakus napisał/a:
takich postòw będzie coraz więcej

Nie będzie, bo sama kwestia "cywilizowanej konfiguracji" ma rozrzut jak stąd do Księżyca, a co dopiero jej ocena ekonomiczna.
 
gwidon 


Marka: Dacia
Model: Duster 4x2
Silnik: 1.6 SCe
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 47
Skąd: Jarosďż˝aw
Wysłany: 2018-03-09, 08:41   

Panowie gwoli ścisłości to sam swojego Dustera odbieram po 21 marca i tak chciałbym aby te osoby co już posiadają nową dd2 wypowiedziały się coś więcej jak im się podoba nowa wersja a co was drażni. Ja osobiście powiem że na duży plus to prześwit, jak jechałem z handlowcem to wjechaliśmy na taki plac budowy i też spoko sobie radził. Z takich kolejnych minusów co zauważyłem to strasznie małe wycieraczki latają po szybie, kolejny z minusów to szkoda że nie można sparować zestawu głośnomówiącego tak aby działało wybieranie głosowe. Z moich obaw kupując Dustera trochę boję się o trwałość plastików co będzie z nimi za kilka lat? i trochę konstrukcji zawieszenia czy mimo wszystko nowy duster jest odporny na różne dziury tak jak stary ? :mrgreen:
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7476
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-03-09, 09:49   

Ale z tego co wiem to w zawieszeniu się nic nie zmieniło więc spokojnie.
 
route2000 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1,6 8V MPI+LPGTECH
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 01 Sty 2014
Posty: 3715
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-03-09, 09:51   

Wszak po co zmieniać jak jest to dobre i sprawdzone.... :->
_________________
Dacia nie gubi oleju, tylko tak znaczy swój teren.
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-09, 18:40   

route2000 napisał/a:
Wszak po co zmieniać jak jest to dobre i sprawdzone.... :->


Sprawdzone to jest - że nie jest dobre.
 
eplus 



Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2010
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 3541
Skąd: podkarpackie
Wysłany: 2018-03-09, 19:37   

Stuka w zawieszeniu! Mimo 124 wizyt w serwisie mechanicy nawet nie udawali, że próbują naprawić! Renault i wszystko jasne :!: :idea: :lol: :lol:
_________________
K4M - NOT tested on animals :!: :!: :!:
 
arnold 


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 100 LPG
Rocznik: 2020
Wersja: Prestige
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lut 2016
Posty: 785
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2018-03-10, 09:56   

To wszystko jest wina Karla Benza bo wymyślił sobie budować samochody, a Renault to podchwycili.
 
maugu 


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1,6
Rocznik: 2018
Wersja: Prestige2
Pomogła: 6 razy
Dołączyła: 16 Gru 2017
Posty: 615
Skąd: Polska
Wysłany: 2018-03-10, 11:15   

Bo teraz najważniejszym "inżynierem" w konstrukcji
samochodu jest specjalista od inżynierii finansowej.
 
Cav 


Marka: Kia
Model: Sportage
Silnik: 1.7 crdi 115 KM
Rocznik: 2014
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Paź 2013
Posty: 3019
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-10, 14:51   

Wybrałem się dzisiaj na dni otwarte Dustera.
Zmiany które w nim zaszły są bardziej kosmetyczne niż myślałem.
Np. szyba przednia owszem, większa - ale większa o połać czarnego szkła z której i tak kierowca nie korzysta, bo tej części szyby nawet nie widzi.
Czyli widoczność nie poprawiła się ani trochę, wycieraczki nadal są krótkie i kiepskie.
Reszta tych nowych przetłoczeń na zewnątrz w ogóle nie warta wzmianki.

Środek na plus - zwłaszcza fotele i kierownica, ale to już się zmieniło na końcu produkcji poprzedniego modelu.
Za to całość rozwala mega badziewny plastik wokół MediaNav.
To jest główny punkt na który patrzy kierowca, w Dusterze I PH II, przynajmniej w wersji Prestige, na konsoli środkowej były krawędzie pomalowane lakierem metalik, dodawało to dobrego tonu tej wersji.
W Dusterze II jakość użytego w tym miejscu plastiku (szary, paskudny, matowy, bez faktury, chyba najgorszy kawałek plastiku w całym aucie) skutkuje mega złym efektem wizualnym.

W efekcie tego szczegółu całość wnętrza wygląda gorzej niż poprzedni model.
Myślałem że wsiadłem do wersji za 39 900, dopiero sprzedawca uświadomił mnie że to najwyższa wersja Prestige......

Ktoś kto klepnął to do produkcji musiał mieć niezłe plecy, albo już nie pracuje.
Było to zrobić jakkolwiek inaczej, choćby chropowatym szarym plastikiem użytym na pozostałe elementy wnętrza tego samochodu, wyszłoby lepiej.

Na całe szczęście, problem da się rozwiązać kawałkiem karbonowej folii - koszt pewnie kilkadziesiąt zł z położeniem, pół godziny robot i to paskudztwo zniknie.
Jakbym miał kupić Dustera, to wręcz żądałbym od dealera naprawienia w ten sposób tego babola.
Sprzedawca z którym jechałem, stwierdził że się zastanowią czy faktycznie nie robić takiej usługi w cenie dla klientów na wyższe wersje Dustera.

Reszta bez zmian - jak to przy faceliftingu, szału nie ma.
Średnie spalanie 1.2 tce 2WD - 11l (zanim wsiadłem było 13,7l) i to bez większego żyłowania.

Szczęście że chociaż ceny utrzymali.

Na minus - wersji z automatem nie ma, jazdy próbnej takową nawet zamówić nie idzie - jednym słowem, całe Renault Polska.
Ostatnio zmieniony przez Cav 2018-03-10, 14:53, w całości zmieniany 2 razy  
 
d3mol3k 



Marka: dacia/dacia
Model: dokker/duster
Silnik: 1.5 dci 90/1.6 SCe
Rocznik: 2012/2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1093
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-03-10, 15:17   

Prezes napisał/a:
Podłokietnik z regulacją lędźwiową mocowany jest do fotela.. myślałem o wymianie na drugi podłokietnik ze schowkiem, ale przy tej wysokości bez sensu.. Teraz mnie natchnęło, że może usunę oryginalny podłokietnik, zostawię pokrętło, a zamontuję uniwersalny na odpowiedniej wysokości i ze schowkiem.


Widziałem ten podłokietnik w Sandero Stepway dziś - no szerszy fakt z pojemnikiem - fajna rzecz bo posiadam takowy (stały w Sonacie) ale głębszy. Przymierzyłem się do tego standardowego wąskiego i dla mnie był OK Nawet w najwyższym położeniu.

Co do wyświetlacza komputera - w wersji comfort był zamontowny taki jak u Ciebie ten duży:



Co do uwag Cav'a - ten szary plastik dookoła media nav jest zajebisty - wkurzają mnie wszystkie te świecące czarne obwódki (Suzuki Vitara) dookoła ekranów. Tu rzecz po prostu gustu. Pominę fakt iz widzę że ma kolega jakiś mega uraz do marki i wszystko jest na nie.

Narzekasz na widoczność przez przednią szybę - powiem tak w najwyższym położeniu fotela który preferuję w każdym samochodzie - dziwne uczucie fakt musiałem zjechać ciut niżej i jest OK. Zapraszam do Hyundaia Kony tam jest dopiero "zajebista" widoczność do przodu z miejsca kierowcy. Jak dla mnie lepsza jest tu w Dusterze. Wizualnie zepsuli z zewnątrz auto choć ta osłona za przednimi nadkolami jest fajna. Auto wizualnie zrobiło się niższe i dłuższe choć w rzeczywistości nic się tak bardzo nie zmieniło w wymiarach.

Można Dacie lubić lub nie - jak każdą inną markę. Miałem Logana I jeżdżę służbowo Dokkerem i nie narzekam - pojazdy budżetowe. I takie są inne nie będą. Chcesz mieć lepszy - proszę dopłać i będziesz miał. Jeśli chcesz Mercedesa kupuj Mercedesa nie Dacie i potem wielkie żale. Oglądając raporty (TVN) w każdej marce pojawia się samochód z którym klient ma masę kłopotów i problemów z dealerem który mówi że jest wszystko OK.

Wiele rzeczy w nowym Dusterze mi się nie podoba ale wybrałem go ze względu na kilka innych cech które mi pasują w nim. Zrezygnowałem z Suzuki Vitary. I wiem że za najdroższego Dustera mogę sobie kupić dwa jego golasy :) i tez będą służyły do jazdy.
 
paul7 


Marka: Dacia
Model: NOWY DUSTER 3
Silnik: 1,0 ECO-G
Rocznik: 2024
Wersja: Extreme 5-os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 1250
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-10, 15:59   Najnowszy DUSTER

Co myślicie o najnowszej propozycji Daci Duster?
Dziś organoleptycznie ją zbadałem. Wydaje się, że Dacia 2018 powala...
W nowym modelu są nowe kształty blach, lepiej to wygląda.
Poprawiono awionikę poprzez zwiększenie kąta nachylenia szyby przedniej, przez co podniosła się trochę wysokość klapy silnika. Sama klapa posiada już 2 siłowniki!
Czujniki martwego pola to nowość, ale się przydaje. Kamerki także , choć należy pamiętać , że służą tylko do pomocy przy manewrach parkowania. W związku z podniesieniem klapy silnika , podniesiono także kokpit, skorzystał na tym Media Nav, bo jest parę centymetrów wyżej. Nie pozbyto się za to umieszczonych wyżej otworów nawiewu, przenosząc je gdzie indziej. Niektóre przełączniki przemieszczono na kokpit, np. sterowanie lusterek, choć są rzadko używane. Konstrukcyjnie wkomponowano więcej schowków małych , ale zawsze. Mocowanie lusterka wstecznego też chyba przewiduje w przyszłości zamontowanie czujników deszczu lub kamerki rejestratora jazdy. Fotele przednie też poprawiono i ten podłokietnik u kierowcy, fantastyczna sprawa. Co do kształtu to tym razem jest bardziej obły, dotychczasowe wgłębienia zaślepiono plastikowymi elementami. Jeszcze o klapie tylnej, otwieranie poprzez guzik ukryty nad tablicą, fajne. Z uwagi na znaczne zmiany, w konstrukcji, należało by się zastanowić czy nie poczekać jeszcze trochę z zakupem, aż wyłapią i poprawia ewentualne błędy w tym modelu.
To tyle moich uwag na gorąco. Tydzień Dacii jeszcze trawa, niektóre modele oferowali mi od ręki!
Ale chyba jeszcze poczekam. Gdyż na swoją stara Daćkę jeszcze tak bardzo nie narzekam.
 
TomaszU84 


Marka: Dacia
Model: Sandero Stepway
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2011
Dołączył: 02 Mar 2018
Posty: 41
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-03-10, 16:53   

Dzisiaj miałem przyjemność przejechać się Sandero Stepway oraz właśnie Duster. O pierwszym nie ten temat ale Duster zrobił na mnie piorunujące wrażenie. To niewiarygodne co auto za 52kzl (egzemplarz którym jechałem, już z czujnikami parkowania!) oferuje, w zupełności wystarczający silnik, wysoka i odziwo wygoda, dobre resorowanie, sporo miejsca i niemały bagażnik. Do tego w porównaniu z wer 1 dużo lepsze wyciszenie, wygodniejsze fotele. Z ręką na sercu, nigdy nie pomyslalbym nawet o Dacii (Stepway np...), ale Duster to klasa sama dla siebie.

PS. 4 dni temu jeździłem też bogato wyposażona wersja i ciekawostka, ta ubozsza w opinii mojej rodziny wygląda dużo lepiej: klasyczne radio, żadnych ekranów niskiej rozdzielczości, i ten prymitywny, pasujący do auta kokpit z oldschoolowym radiem.

Z ciekawostek, w ciągu ostatnich 2 tygodni jeździłem również Mitsubishi ASX, Suzuki Vitara oraz Renault... no wiecie, zapomniałem modelu, Dacia kosztuje conajmniej 20kzl mniej i nawet gdybym o tym nie wiedział wybrałbym właśnie ją.

Przepraszam za ortografie, pisane z komórki!
Ostatnio zmieniony przez TomaszU84 2018-03-10, 16:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
marcinonline 


Marka: Skoda
Model: Rapid
Silnik: 1.2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Paź 2017
Posty: 109
Skąd: Wawa
Wysłany: 2018-03-10, 17:03   

A coś ciekawego jest na tych dniach otwartych? Coś wiecej niż normalnie będzie można zobaczyć? Pędzić czy pojechać w dogodnym terminie?
 
paul7 


Marka: Dacia
Model: NOWY DUSTER 3
Silnik: 1,0 ECO-G
Rocznik: 2024
Wersja: Extreme 5-os.
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 1250
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-10, 17:14   

TomaszU84 napisał/a:
PS. 4 dni temu jeździłem też bogato wyposażona wersja i ciekawostka, ta ubozsza w opinii mojej rodziny wygląda dużo lepiej: klasyczne radio, żadnych ekranów niskiej rozdzielczości, i ten prymitywny, pasujący do auta kokpit z oldschoolowym radiem.

Zgadzam się, kokpit zrobiony został przyszłościowo, po staremu wstawiono MN, prymitywny ze względu na procesor i możliwości, ale ramka jest już przygotowana do R-Linka, dużo większego i z większymi możliwościami i pewnie bym na taka zmianę poczekał.
Ale przy przyszłej konfiguracji zakupowej, wziąłbym model ze zwykłym radiem i wstawił dostępne radia z androidem, skończyło by się dojenie klienta przez firmę na mapy itp.
 
kakus 


Marka: dacia
Model: Stepway II
Silnik: Tce 90
Wersja: Laureate
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 432
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 2018-03-10, 17:15   

A jakie wrazenia z jazdy Vitarą ???
 
goorek 


Marka: Renault/Kia
Model: Grand Scenic 2ph2/Ceed
Silnik: 1.9dci/1.6crdi
Dołączył: 04 Mar 2018
Posty: 16
Skąd: Kraków
Wysłany: 2018-03-10, 17:51   

Nie jestem daciowcem, jestem carte blanche jesli chodzi o dacki. kiedys pojezdzilem chwile DD1.

Pojezdzilem tez dzisiaj Dusterem 1.2tce, a jezdzilem wczesniej 1.5dci 110. Powiem szczerze, że z 1.2 Tce wysiadlem z usmiechem, z diesla z mieszanymi uczuciami. 1.2 super reaguje nawet na musniecie gazem, jest ciszej, spalanie obstawiam bedzie tez znosne. teraz jeszcze tylko musze drować 1.6 ale chyba nie ma póki co, jeśli dobrze zrozumialem sprzedawce, maja byc pod koniec marca.
Ten nowy Duster w wersjach wyzszych robi naprawde swietne wrazenie i mówie to jako osoba nie skażona Daciowością w żadną stronę. Wręcz jestem pozyytwnie zaskoczony, bo w życiu bym sie nie spodziewał, takiej ludzkiej strony w aucie za stosunkowo nieduzą kasę. Gdyby to wszystko co poszło na plus w Dusterze (np 2 osiowa regulacja kierownicy, lepsze fotele, kurtyny, troche lepsze materiały, troche wyposazenia itp) wprowadzili do innych modeli to byloby naprawdę swietne auta patrzac przez pryzmat ceny.
Ja jestem wręcz zdziwiony pozytywnie.

Moge powiedziec ze jestem zaskoczony in plus, praktycznie wiec zadziwiony. zewnatrz, wewntarz naprawde niezle, nie odstaje nic a nic, a panel klimy auto - jakby z auta o 2 klasy wyzej. 1.2 tce zrobilo na mnie duzo lepsze wrazenie, zwawe, zywe, zachecajace do jazdy. 1.5 dci takie mniej zywe jak dla mnie. szczerze wroze duzy sukces a i moze ja na sluzbowke zakupie :) pieknie sie rozwija dacka pod okiem francuzów, tylko pozazdrościc i zapłakac ze nie mamy zadnej swojej marki w Polsce.
 
d3mol3k 



Marka: dacia/dacia
Model: dokker/duster
Silnik: 1.5 dci 90/1.6 SCe
Rocznik: 2012/2018
Wersja: Prestige
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 22 Lut 2013
Posty: 1093
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2018-03-10, 17:53   

Poza ciasteczkiem, breloczkiem do kluczy z żetonem do koszyka - kurcze w bi1 nie pasuje ;) chyba tyle samo co poza - czyli w dogodnym terminie. Krótkie jazdy bo kolejka (tę odbyłem dużo wcześniej w Koszalinie). Chyba jednak pędź w dogodnym terminie - spokojniej będzie. I może pracownicy bardziej doinformowani. Ogólnie - Szczecin brak katalogów - ponoć będą w tygodniu :O, mylą pakiet adventure z pakietem dla wersji starszej. Nagle zniknął cennik ze strony z akcesoriami :(- jak jest napisane na stronie https://www.dacia.pl/cont...r-price-axs.pdf :

Przepraszamy
Cennik w trakcie aktualizacji
Zapraszamy ponownie później!
www.dacia.pl

ciekawe co zmienia w stosunku do tego dostępnego przed dniami otwartymi:

 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-10, 18:02   

d3mol3k napisał/a:
Co do wyświetlacza komputera - w wersji comfort był zamontowny taki jak u Ciebie ten duży:


Miał Media Nav? Może to od tego zależy.

d3mol3k napisał/a:
Widziałem ten podłokietnik w Sandero Stepway dziś - no szerszy fakt z pojemnikiem - fajna rzecz bo posiadam takowy (stały w Sonacie) ale głębszy. Przymierzyłem się do tego standardowego wąskiego i dla mnie był OK Nawet w najwyższym położeniu


To można zmieniać wysokość?
 
Prezes 



Marka: Dacia --> Renault
Model: Duster 2 --> Kadjar
Silnik: 1.2 TCe 1.5 dCi EDC
Rocznik: 2017(m2018) --> 2017
Wersja: Prestige
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 1700
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-03-10, 18:11   

goorek napisał/a:
spalanie obstawiam bedzie tez znosne.
Ale nie "dieslowskie", też myślałem, że delikatną jazdą u mnie mało spali, a pije 8 litrów. dCi palił 5,6 litra na setkę
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne