na zimnym na Pb ma muła strasznego ale jak przełączy się na LPG jest ok, tak samo na ciepłym nie ma tego problemu (choć na LPG trochę żwawiej jedzie). Pomysł No #1 to filtr paliwa a to wymienię przy następnej wymianie oleju czyli jakieś 7k km
Instalacja fabryczna?
Pytanie do speców czy korekty i mapy ustawiając się tylko na PB?
Jeśli tak to faktycznie trzeba przycisnąć czasami na pb. Ogólnie, może po prostu tak jeździsz :) Też często po kimś kto zamula i nisko kręci to potem muli przez kilka-kilkadziesiąt kilometrów.
Chodzi o ty aby czasami zrobić pełny kurs tylko pb , stosuj to tylko w czasie zmian pogodowych.
Czyli raz na pare miesięcy jak teraz zrobisz to następny razem dopiero w największe upały w wakacje.
cały czas muli, niezależnie czy ja czy żona jeździ i tylko na zimnym. Jak się nagrzeje jest ok, zrobię jak mówicie czyli pojeżdżę trochę na samej benzynie
_________________ jednoosobowy SANDERO OFF ROAD TEAM POLAND
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum