Strona korzysta z plikow cookie w celu realizacji uslug zgodnie z Polityka prywatnosci.

Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu do cookie w Twojej przegladarce lub konfiguracji uslugi.

DACIA Klub Polska  
  •  FAQ  •   Szukaj  •   Użytkownicy  •   Grupy  •  Rejestracja  •   Zaloguj  • 

 Ogłoszenie 
JEDNA SPRAWA = JEDEN TEMAT

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: laisar
2017-09-19, 17:29
10 lat z Dacią i koniec przygody
Autor Wiadomość
Marckok 


Marka: Reanult
Model: Trafic
Silnik: 2.0
Rocznik: 2021
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2012
Posty: 384
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-06, 18:08   

laisar napisał/a:
jan ostrzyca napisał/a:
Jedyny rebus jaki mnie obchodzi, to JAKI współczesny wóz zrobi w ciągu 5 lat ok. 100 000 km, bezpiecznie, bezawaryjnie, tanio i powoli wożąc rodzinę, rowery, kajaki, drewno do komina, piasek, ziemię, i co tam jeszcze

To chyba jednak nie był jedyny rebus (: - bo lodgy/dokker pewnie dałyby radę, ale jeśli nawet dwie MCV-ki pod rząd zostawiły w większości dobre wspomnienia, to chęć odmiany też wcale nie jest niczym dziwnym. A doblo chociaż bardziej mulaste to na pewno jest bardziej komfortowe.


Widzę że na forum Dacii coraz więcej osób które Dacią przestały jeździć ;) a ja tu zaglądam i będę, bo jak próbowałem wejść na forum Peugeota to straszne nudy ;)

jest coś takiego jak chęć zmiany, pewnie w jakimś stopniu też zaważyło to na moim pożegnaniu z Dacią po 10 latach licząc od MCV I a na MCV II po roku eksploatacji kończąc (i Lodgy pośrodku)

strasznie ciekaw jestem jak dalej ta marka będzie się rozwijać (subiektywnie oceniam na tle konkurencji że ma coraz mniej do zaproponowania i stosunek ceny do jakości coraz gorszy)
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-05-05, 08:55   

Niemal 20 tys. km z Dobló. ZERO problemów znanych z Dacii. ZERO uwag do jakości i serwisu. Po dwóch Daciach i 10 latach z Dacią, nie mogę sie nadziwić, że samochód nie ma żadnej awarii. Dacie były notorycznie nadpsute, awarie (zwykle błache i proste w naprawie) zamieniały się w długotrwałe walki z ASO o realizację gwarancji. A teraz nic! Paliwo i wio koniku!
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
benyo 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 MPI
Rocznik: 2014
Wersja: Laureate 7 os.
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 691
Skąd: Jastrzębie-Zdrój
Wysłany: 2018-05-05, 09:21   

jan ostrzyca napisał/a:
A teraz nic! Paliwo i wio koniku!

Paliwo i trochę oleju :)
Nie masz problemu z samochodem to i ASO wydaje się fajne, bo nie mają czego naprawiać. Ja też jak jeżdżę do serwisu Renault to też uznaje, że jakość obsługi jest wysoka, bo tak naprawdę nie mają co robić przy moim aucie.
Dziel się swoimi wrażeniami z jazdy Doblo ponieważ jest dla mnie godne uwagi jako następne auto rodzinne. (Szczególnie jeśli z Lodgy zrobią SUVa).
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2018-05-05, 18:56   

Już bym wolał chyba dolać co jakiś czas oleju niż się użerać z warsztatem/ASO...
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-05-07, 14:04   

Tak. Leję paliwo+ olej.
Spalanie PB wg komputera z ost. 2000 km (urlop) wyniosło 8.4l/100 km. Z tym, że komplet w kabinie, bagażnik pod dach, trzy rowery na haku i dwa kajaki na dachu. Głównie trasa.
Przy takiej konfiguracji szło ok. 12l. LPG/100 km - pomiar z dystrybutora
Na prawie 20 tys. km dolałem ok. 1,2 l. oleju. Ostatnio nie potrzebuje dolewek.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-07-05, 10:27   

3400 km w większości po autostradach + góry. Komplet na pokładzie + bagaże pod dach. Prędkości do 150 km/h, większość trasy po A ok. 130 km/h. Komfort jazdy o niebo lepszy niż w MCV (wyciszenie kabiny!). Spalanie 95 wg. kompa 8,5 l./100. Spalanie LPG ok. 12 l./100. Powyżej 4000 obr. wchodzi dotrysk 95 ok. 1 l./100. Klimatyzacja działa umiarkowanie. Konieczna dolewka 250 ml oleju (ok. 4000 km od serwisu z wymianą).
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7403
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-07-05, 11:05   

Musiałbyś porównać lodgy do doblo pod względem komfortu jazdy, a nie MCV phI.
Między MCV, a lodgy jest duża różnica.
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-07-05, 11:23   

Marek1603 napisał/a:
Musiałbyś porównać lodgy do doblo pod względem komfortu jazdy, a nie MCV phI.
Między MCV, a lodgy jest duża różnica.

Niewykluczone. Jednak Logdy wciąż ma nadal tą samą hałaśliwą skrzynię biegów, która na luzie terkocze a na gazie wyje. Moja MCV była dodatkowo wyciszona matami w komorze silnika pochodzącymi z diesla i wykładzinami podłóg, nadkoli i bagażnika. Sądzę, że poziom wyciszenia był bliski Lodgy 1.6 a na pewno wyższy niż seryjnej MCV 1.6. Na autostradzie dominował hałas skrzyni. W Doblo jest ciszej, ale dźwięki dochodzą z silnika, opływu powietrza i opon (cargo). Są one mniej dolegliwe niż wysoka i jednostajna tonacja wycia skrzyni MCV, która zagłuszała wszystko.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
Ostatnio zmieniony przez jan ostrzyca 2018-07-05, 11:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
Marek1603 


Marka: Dacia,
Model: 1300, Lodgy, Duster
Silnik: 1.3 8V, 1.6MPI, 1.6Sce 4x4 AT
Rocznik: 1981, 2014, 2016
Wersja: Laureate 5 os.
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 7403
Skąd: Olkusz
Wysłany: 2018-07-05, 16:18   

Bo ta skrzynia jak i dacie nie są stworzone do jazdy powyżej 130 powyżej których właśnie się tak to objawia.
Miałem MCV i mam lodgy więc widzę różnice.
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-07-05, 23:39   

Marek1603 napisał/a:
Bo ta skrzynia jak i dacie nie są stworzone do jazdy powyżej 130 powyżej których właśnie się tak to objawia.
Miałem MCV i mam lodgy więc widzę różnice.

O ile pamiętam skrzynia strasznie wyła powyżej 100. Powyżej 120 nie dało się jechać z powodu hałasu. Co nie zmienia faktu, że na tamtym etapie życia Dacia MCV była dla mnie optymalna choć nie idealna i mam do niej sentyment bo zawsze dowiozła na miejsce. Obie Dacie nadal widuję w okolicy (jedna na taxi).
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-07-09, 13:31   

Rok z Fiatem Doblo = 25 000 km w PL i UE:

+ brak awarii "gwarancyjnych"
+ ogromna przestrzeń w środku
+ mega praktyczne drzwi boczne przesuwane
+ umiarkowane spalanie 95 i LPG (w Dacii MCV I było lepsze, ale Dacia to mniejszy wóz)
+ wyciszenie lepsze niż w Dacii
+ jakość "odczuwalna" lepsza niż w Dacii
+ super zawieszenie tylne b-link
+ ASO jakoś bardziej przyjazne i bez wyraźnych wpadek oraz fochów

- silnik pije olej - ok. 2 l. 25 000 km
- klima ledwo daje radę w I i HR
- drogawe serwisy ok. 1 100 zł po roku (w tym LPG)
- drogawe ubezpieczenie - wyraźnie wyższe niż Dacia (ale dacia była stara, bo miała aż 4 lata...)
- wóz bardzo wysoki - utrudniony załadunek na dach
- dziwne zasady używania LPG
- LPG Tartarini - nie jestem przekonany do tej firmy, wolę Landi
- wersja 7 os. do dupy, za mało miejsca z tyłu, NIE OPŁACA SIĘ! MOCNO ODRADZAM!
- słabe radio 2 DIN

= 90 % zadowolenia
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
wojtek013 



Marka: Ford/Dacia
Model: Fiesta/Duster
Silnik: 1,4i LPG/ Blue dCi 115 4WD
Rocznik: 2013 Trend, GoldX/2020 Ptestige
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 331
Skąd: KR
Wysłany: 2018-07-09, 20:50   

Nie ma usterek, nie ma fochów ;)

Proszę o rozwinięcie
jan ostrzyca napisał/a:
- dziwne zasady używania LPG
_________________
miała być Sandero Laureate tce, jest Fiesta mk7, no i Duster
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-07-10, 07:04   

Dziwne zasady używania LPG?
Instrukcja nakazuje przejechanie 100 km na 95 co 4 zbiorniki LPG.
Dostawca LPG wymaga okresowego czyszczenia instalacji LPG jakimś preparatem poza zwykłymi serwisami LPG, oczywiście czyszczenie płatne.
W trakcie użytkowania dograno instalacji dotrysk 95 przy obrotach pow. 4 000. Ze względu na skrzynię 4 000 obrotów wchodzi już przy 110 km/h.
Co 15 tys. konieczna wymiana świec co podnosi koszty przeglądów.

W Daciach ani Skodzie takich obostrzeń nie było. Może coś jest nie tego z silnikami i instalacjami LPG, o czym ASO nie wspomina a może chcą wyciągnąć kasę na dodatkowe usługi?
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
wojtek013 



Marka: Ford/Dacia
Model: Fiesta/Duster
Silnik: 1,4i LPG/ Blue dCi 115 4WD
Rocznik: 2013 Trend, GoldX/2020 Ptestige
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 331
Skąd: KR
Wysłany: 2018-07-10, 08:17   

1,4 fire to raczej pancerny silnik. Myślę, że dbają o własny tyłek bardziej niż potrzeba.
Stag też zaleca jazdę na benzynie co ileś tam tankowań, ale Fiesta widzi noPB (po za rozruchami oczywiście) sporadycznie, jak żonie gazu braknie. Tak, żeby ciurem przejechać około 50 kilometrów, to było ponad 30 tys. kilometrów temu. Nic się nie dzieje korekty OK, nic się nie rozjeżdża. Dotrysku nie ma, od zapobiegania zabrudzeniu są filtry. Pewnie potrzebują dodatkowo na jakimś specyfiku dorobić.

Masz rację - dziwne to.
_________________
miała być Sandero Laureate tce, jest Fiesta mk7, no i Duster
 
SWilk 



Marka: Dacia
Model: Lodgy
Silnik: 1.6 SCe 100KM
Rocznik: 2017
Wersja: Outdoor
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 359
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-07-10, 10:19   

jan ostrzyca napisał/a:
Może coś jest nie tego z silnikami i instalacjami LPG, o czym ASO nie wspomina


Jak wybierałem samochód poważnie zastanawiałem się nad Doblo w wersji 7-osobowej. Wygrała Logdy z kilku powodów, ale jednym z nich było wrażenie, że sam Fiat sobie nie ufa.

Wnioskując z cen przedłużenia gwarancji do 5 lat w Fiacie można było odnieść wrażenie, że firma spodziewa się wyższej usterkowości silników benzynowych.

Jeżeli dobrze pamiętam samo przedłużenie gwarancji (bez przeglądów) do 5 lat i 80 tys km, w Doblo benzynowym kosztowało 3000zł, a w dizlu tylko 1500zł. Za pakiet przeglądów trzeba było dopłacić 2500zł (w benzynie, nie pamiętam dizla).

W tym samym czasie w Dacii cena (fakt, że promocyjna) niezależnie od silnika wynosiła 1600zł przy tym samym czasie trwania i przebiegu, a dodatkowo zawierały już przeglądy.

Uderzyło mnie w tym właściwie nie to, że w Dacii taniej, co raczej to, że cena gwarancji dla silników benzynowych w Fiacie była dwa razy wyższa od ceny dla silników wysokoprężnych.

Uznałem, że Fiat musi być świadom jakichś wad tych silników, które powodują, że znacznie wyższy procent pojazdów benzynowych wróci między trzecim a piątym rokiem eksploatacji na serwis z poważną usterką. I na pokrycie tych napraw trzeba zawczasu zebrać odpowiednie środki.
Wiadomo, że nie każdy wróci, ale skoro benzyny są prostsze, tańsze w naprawach od wysokoprężnych, to wyższa cena rozszerzonej gwarancji musi być uzasadniona spodziewanymi częstszymi usterkami.
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-07-10, 14:50   

Cena dodatkowej gwarancji to wyłącznie kwestia polityki finansowej. Moja Dacia miała 5 lat gwarancji w cenie (albo za 1 zł). W związku z tym przez 5 lat robiłem przeglądy w ASO. I tak zarobili swoje... Teraz za dłuższą gwarę chcą sporej dopłaty.

W Fiacie w ogóle na to nie patrzyłem, bo to nie gwarancja tylko ubezpieczenie. Wziąłem z normalną dwuletnią gwarancją producenta bez limitu kilometrów i starczy.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-08-13, 18:35   

30 tys. kilometrów i rozsypane łożysko mcpersona. Gwarancja.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-08-17, 21:31   

Naprawa gwarancyjna mocowania macpersona. Zepsute jedno, wymienili oba.
Szybko, sprawnie, uprzejmie.
Padły słowa: "oczywiście", "nie ma problemu", "czy jest pan zadowolony?", "w razie problemu zapraszamy ponownie".
Nie padły słowa: "sam pan zepsuł samochód", "wszystko jest OK", "przeszkadza to panu?", "części będą za miesiąc!".
W Dacii każda wizyta w ASO oznaczała jakieś pierdolone niedorzeczne, niepotrzebne wstręty.
I za każdym razem popsuli coś dodatkowo, albo nie wykonali w całości, albo nabrudzili, albo zapomnieli. Czuję się nieswojo w tym ASO Fiata.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-09-01, 14:14   

Globalizacja!
Fiat Doblo znany jest w USA jako Dogde Ram ProMasterCity.
Fiat Dogde to jest coś: prawie 180 koni mechanicznych i 9 - biegowy automat.
https://www.ramtruck.ca/en/promastercity
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
GRL 


Marka: Dacia => VW
Model: Duster II => Golf
Silnik: 1.6sce => 1.0tsi 115
Rocznik: 2018 => 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 1207
Skąd: ZS
Wysłany: 2018-09-01, 15:43   

I jest droższy od Mustanga. :mrgreen:
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-09-02, 18:39   

GRL napisał/a:
I jest droższy od Mustanga. :mrgreen:

Ale czy w Mustangu można się dość wygodnie przespać?
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
GRL 


Marka: Dacia => VW
Model: Duster II => Golf
Silnik: 1.6sce => 1.0tsi 115
Rocznik: 2018 => 2019
Wersja: Comfort
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 1207
Skąd: ZS
Wysłany: 2018-09-02, 19:02   

No i wszystko jasne.

"Zamienię prawie nowe Doblo na nowego Mustanga. Bez dopłat. Tel. ..." :lol:
Spróbuj!
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-09-03, 19:33   

Nie potrzebuję Mustanga. Potrzebuję Doblo. Dlatego zamiana niemożliwa.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
jan ostrzyca 


Marka: FIAT
Model: Doblo
Silnik: 1.4 FIRE
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 2126
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-09-17, 18:49   

Rozczarowanie!
Inspekcja od dołu. Podwozie Doblo to gołe lakierowane na szaro blachy bez śladów zabezpieczenia antykorozyjnego. Groza. Blachy są cynkowane i pewnie użyto odporniejszej farby zabezpieczającej, ale brak zabezpieczenia jest co najmniej dziwaczny. Facet w serwisie twierdzi, że 10 letnie Doblo mają już zgniłą podłogę.
I tu dylemat: konserwować i stracić gwarancję czy nie konserwować i zgłaszać wszelkie ślady do naprawy gwarancyjnej. Na razie rudej nie ma.
_________________
MCV RED ROOSTER 2007 1.6 MPI+LPG, 87 km, 7 os.113 000 km
MCV SILVER BULLET 2012 1.6 MPI+fabryczny LPG, 84 km, 7 os. 104 000 km
FIAT DOBLO RED SKIN 2017 1.4, LPG Tartarini 95 KM, 7 os., 90 000 km
DUSTER PRESTIGE SNOW WHITE 1.0+LPG
 
benny86 


Marka: Chevy
Model: Aveo
Silnik: 1.2
Rocznik: 2009
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2944
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2018-09-17, 19:19   

Jak długo trwa gwarancja na blachy?
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FISubSilver v 0.3 modified by Nasedo. Done by Forum Wielotematyczne