Z opisu to wygląda tak, jakby z wersji 4x4 wymontowali sprzęgło międzyosiowe, a zamiast niego dali silnik elektryczny do napędu tylnej osi ( całe przeniesienie napędu już jest ;) ). Do tego baterie plus trochę oprogramowania - w sumie pomysłowa modyfikacja.
_________________ Duster 4x4 1.6 średnia z już ponad 180000 km ;)
Focus 1.6 TDCI średnia z ponad 125kkm
Przecież o tym piszę. Rezygnując ze sprzęgła między osiowego wystarczy podać na wał napędzający tylną oś napęd z silnika elektrycznego - dyfer i cała reszta potrzebna do przeniesienia napędu już jest. Rozwiązanie dużo prostsze do zaadaptowania w istniejącej konstrukcji niż projektowanie i upychanie całego rozwiązania w przód w Dusterze.
_________________ Duster 4x4 1.6 średnia z już ponad 180000 km ;)
Focus 1.6 TDCI średnia z ponad 125kkm
Tylko że Kers to ślepa uliczka.
A rozwiazanie jak w sandero hamster jest proste i nie wymaga udziwnień.
Jest proste do zastosowania i aplikacji.
Silnik elektryczny działający na tylny most może bez problemu wspomagać działanie w trybie AWD ( w podobny spsób zostało to zrealizowane w Mitsubishi Outlander PHEV)
Tyle że tam koła przednie sa napędzane albo bezpośrednio z silnika spalinowego albo z silnika elektrycznego .
Technicznie jest to przełaczalna hybryda równoległa lub szeregowa .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum