A ja dziś na pytanie dlaczego znikneły vouchery i kiedy się pojawią dostałem odpowiedź że maja jakąś globalną awarię (którą już z kolei ? ) no i powinny wrócić po 1.12.2017.
Jak aktualizuje się przebieg ( wiem że za pomocą telefonu ) było ok , a teraz pokazuje mi o 40 kilometrów więcej
Jeśli podałeś średni przebieg roczny, to system sam szacuje bieżący przebieg i uaktualnia licznik. Czasem wychodzi mu więcej, niż w rzeczywistości, a czasem mniej, zależy, jak w danym czasie używasz samochodu.
Aplikacja My Renault na Androidzie działa i wyświetla wszystkie informacje, nie pozwala jednak na zaktualizowanie przebiegu na wartość niższą, niż obliczona automatycznie na podstawie zadeklarowanego przebiegu rocznego (jednak przez stronę www można to zrobić bez problemu).
norton1 napisał/a:
dlaczego znikneły vouchery i kiedy się pojawią
U mnie są widoczne i mogę je wydrukować.
Z ciekawostek: zmieniłem adres e-mail w My Dacia i dostałem taką wiadomość:
Cytat:
Twój nowy adres e-mail MY Dacia został zapisany. Aby ułatwić Ci życie, zmienimy również adres e-mail MY Renault. Nie martw się, twoje hasło do portalu MY Renault pozostanie bez zmian.
_________________ Pozdrawiam
Łukasz Bakuła
Ostatnio zmieniony przez bakulik 2017-11-28, 19:14, w całości zmieniany 4 razy
Marka: Dacia
Model: Logan MCV, był Logan
Silnik: 1.0 SCe, 1.6 MPI
Rocznik: 2018, 2005
Wersja: Open Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Maj 2018 Posty: 105 Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2018-06-30, 21:03
Czy ktoś ostatnio rejestrował się na portalu? Samochód można dodać, lecz przebiegu rocznego, obecnego już nie, dodatkowo nie ma danych pojazdu (wyposażenie, przeglądy itd.). Obsługa twierdzi, że centrala pracuje nad rozwiązaniem problemu.
Mialem podobnie. Problem tkwil u dilera. Nie przeslal do centrali dokumentow. A systemy sie nie integruja automatycznie. Po mojej interwencji i grzecznosci Pana sprzedawcy wszystko zadzialalo.
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3627 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-07-02, 08:57
bartos123 napisał/a:
Ja samochód dodałem bez problemu, problem jest z pozostałymi danymi.
Czyli dopiero co dodałeś samochód i już szukasz wszystkich danych? Optymista?
Dane wyposażenia samochodu, daty przeglądu, vouchery, pakiety gwarancyjne itp, to mi się pojawiało stopniowo, teraz po pół roku mogę powiedzieć, że chyba jest wszystko co powinno.
Wysłany: 2018-07-10, 09:28 ponarzekać chcę na MY DACIA
a tak jakoś... użeram się z Nimi i voucherami... wpierw okazało się że mój VIN jako auto sprowadzone nie mógł dawać voucherów... udało się to zdjąć (choć próbowali wmówić, że sprowadzone nie mogą brać udziału)... teraz minęło 14dni od założenia reklamacji o voucher który nie mógł być aktywny przez ich błąd (zagraniczne auto) i okazuje się, że za mało im podałem danych osoby zamawiającej... problem w tym, że zna datę zamówienia, salon oraz imię i model (te 2 ostatnie wnioskuję po profilu) a użytkownik się nie loguje...
druga sytuacja podobna ale voucher zadziałał a się nie pojawił i znów apjać od nowa droga ale tu nauczony doświadczeniem wszystkie pełne dane przekazałem ale znów 14 dni ROBOCZYCH mają na odpowiedź...
ja wiem, że jak za darmo to się nie wybrzydza ale ileż można tak postępować....
Ja przekazalem dwa vouchery i narazie nie mam zadnego dla siebie. Nie wiem jak to slabo dziala. Dzwonilem na infolinie kazali podac imie i nazwisko + vin. No to mi sie udalo zdobyc, ale drugi forumowicz sie nie loguje i nie odpisuje na PW. Bieda z tym :(
i co i dalej czekam... pierwsze zgłoszenie dalej wyjaśniają... drugie tak samo... ja się zastanawiam co oni potrzebują jak dostają pełne dane tym bardziej że VOUCHER został wykorzystany!!!... aż się odechciewa bawić w te vouchery
_________________ jednoosobowy SANDERO OFF ROAD TEAM POLAND
bratbrata [Usunięty]
Wysłany: 2018-07-18, 09:40
A na koncu okazuje sie ze nie mozesz wykorzystać swojego VOUCHER'A bo diler jak sprzedawal auto nie wprowadzil tego pierwszego co dales swojemu znjaomemu ....
no to połowa walki za mną... wyjaśniła się sytuacja i jeden voucher aktywny ten ostatni co pełne dane podałem tym z Dacia Polska :) ale dalej czekam co z pierwszym
_________________ jednoosobowy SANDERO OFF ROAD TEAM POLAND
teraz Pan w salonie twierdzi, że "Prosze Pana po przeanalizowaniu regulaminu promocji niestety nie może Pan skorzystać z promocji. Auto polecającego musi być zakupione w Polskiej sieci dystrybucyjnej - Pańskie auto jest z rynku Francuskiego" natomiast sam dokładnie wpierw przeanalizowałem regulamin i nie mam tam nigdzie mowy o tym, że auto musi być z PL. Pan dalej twierdzi inaczej, infolinia swoje czyli tak jak ja.... czekam... poszedł 2 voucher w innym salonie zobaczymy co tam odpowiedzą :)
_________________ jednoosobowy SANDERO OFF ROAD TEAM POLAND
na przyszłość dla innych, którzy będą mieli problemy ważny pkt regulaminu
§ 1 pkt 5.
Cytat:
Uczestnikiem Promocji, na warunkach określonych w Regulaminie, może być każda pełnoletnia osoba fizyczna, jeżeli spełnia łącznie następujące warunki:
a) posiada adres zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego lub prowadzi własną działalność gospodarczą;
b) jest właścicielem pojazdu marki Dacia;
c) posiada aktywne konto w serwisie „MY Dacia” dostępnym pod adresem domenowym http://www.mojadacia.pl; z uzupełnionym numerem podwozia VIN;
d) wydrukuje voucher z poziomu swojego konta w serwisie „MY Dacia” zawierający ofertę „Dacia dla Przyjaciół” dla wybranego Beneficjenta i przekaże go Beneficjentowi w celu otrzymania przez Beneficjenta 800 złotych brutto (słownie: osiemset złotych) na wybrane akcesoria przy zakupie przez Beneficjenta na własność nowego pojazdu marki Dacia w Autoryzowanej Sieci Sprzedaży Dacia w Polsce. Uczestnik promocji może wykorzystać voucher zawierający ofertę „Dacia dla Przyjaciół” maksymalnie trzy razy;
e) wydrukuje voucher z poziomu swojego konta w serwisie „MY Dacia” zawierający ofertę „Dacia dla Przyjaciół” dla Uczestnika o wartości 800 złotych brutto (słownie: osiemset złotych) z przeznaczeniem na akcesoria w tym punkcie Autoryzowanej Sieci Sprzedaży Dacia w Polsce, w którym Beneficjent zakupił na własność nowy pojazd marki Dacia i zrealizował swój voucher 800 zł na akcesoria. Voucher pojawi się na koncie "MY Dacia’’ Uczestnika Promocji w ciągu tygodnia od zamówienia pojazdu przez Beneficjenta.
- dalej „Uczestnicy”.
więc nie ma tu nigdzie mowy o tym czy auto sprowadzone z zagranicy czy kupione w PL, trzeba być TYLKO właścicielem i spełniać resztę punktów.
Ostatnio zmieniony przez przemoc84 2018-07-25, 12:26, w całości zmieniany 1 raz
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3627 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-07-25, 13:29
A co mówią o ciut sprzecznych zdaniach, zawartych w punkcie "e"?
Chodzi o moment pojawienia się vouchera na koncie: w ciągu tygodnia od ZAMÓWIENIA pojazdu, ale jednocześnie po zakupieniu pojazdu na własność.
Wynikałoby z tego, że voucher dla Uczestnika powinien się pojawić na koncie Uczestnika już po zgłoszeniu przez Beneficjenta jego vouchera przy zamawianiu samochodu ale realizacja byłaby możliwa dopiero po zakupie i odbiorze pojazdu...
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-07-25, 13:30, w całości zmieniany 1 raz
a to już inna kwestia, ja nauczony doświadczeniem po 1 voucherze, gdzie użytkownik się nie loguje proszę teraz o salon oraz imię i nazwisko użytkownika, pomaga to Dacii by w swoim systemie uaktywnili voucher. i tu jest najlepsze, możesz mieć 3 vouchery ale de facto na stronie masz 1 i dlatego musisz wiedzieć w którym salonie go wykorzystać :)
_________________ jednoosobowy SANDERO OFF ROAD TEAM POLAND
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum