Walczyłem z tym tak samo. Mój problem leżał u dilera. Auto nie było poprawnie widziane w systemie .Z powodu braku danych .Co tutaj widac. Nic nie da kombinowanie z formatem. Po interwencji musiałem czekać chyba dobę na poprawnosc działania.
Marka: Dacia
Model: LOGAN pick-up+Duster 2
Silnik: oba 1.5 dCi
Rocznik: 2011 i 2018 Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 717 Skąd: warmia i mazury
Wysłany: 2018-07-30, 07:43
próbuję dodać auto i wywala mi taki komunikat:
Wpisana data pierwszej rejestracji jest nieprawidłowa. Data powinna mieć format DD-MM-RRRR. Proszę sprawdzić podane informacje
tylko że tam nie da się wpisać daty tylko wywala taki kalendarzyk gdzie można ją wybrać i są kropki zamiast myślników - ktoś wie jak to ominąć?
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3622 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-07-30, 08:21
Zmodyfikowali wybieranie daty a komunikat został ze starych czasów- nie ma znaczenia.
Ten komunikat wyskakuje również gdy samochodu nie ma w systemie. Też przez to przechodziłem- gdy mój samochód został wpisany, to nie miało zupełnie znaczenia jaką datę wybrałem- mogła być zupełnie "z sufitu"- byle we właściwym miesiącu- i tak pojawiała się potem inna- właściwa.
Żeby było weselej, to nie jest data rejestracji z dowodu, tylko data zarejestrowania samochodu w systemie MyDacia a nie znasz tej daty dopóki nie dodasz samochodu w systemie Fajne błędne koło, ale pozornie, bo (o ile nic nie zmienili) data nie miała znaczenia.
Potwierdzam- przed chwilą dodałem zupełnie obcą Dacię znając jej numer VIN oraz miesiąc w którym była odbierana... Data wchodzi bez problemu z wybieranej listy w formacie z kropkami.
Czyli albo samochodu nie ma w systemie, albo wpisujesz niewłaściwą datę- spróbuj wybrać datę w innym miesiącu- to musi być miesiąc wpisania samochodu do sytemu przy sprzedaży.
Ostatnio zmieniony przez Dymek 2018-07-30, 08:44, w całości zmieniany 3 razy
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3622 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-07-30, 08:49
Wpisujesz niewłaściwą datę. System bez problemu przyjmuje datę z listy rozwijanej (z kropkami). Uwaga- to nie jest data rejestracji z dowodu rejestracyjnego, tylko data wpisania samochodu do systemu MyDacia. Z moich prób wynika, że system przyjmie dowolny dzień byle miesiąc i rok się zgadzał.
U mnie też tuż po zakupie przez kilka dnie nie dało się dopisać samochodu - pewnie wewnętrzna transmisja danych w systemie (dlaczego tak długo?) musi potwierdzić fakt zakupu. Po kilku dniach problem minął.
Kalisz bez problemu przyjął voucher ale jak się okazuje do I generacji Daćki Sandry są inne nr akcesoriów i tym sposobem na spokojnie będzie pasować mi podłokietnik oraz belki dachowe :) czekam dalej co Bydgoszcz po konsultacji z Dacia Polska wymyśli
_________________ jednoosobowy SANDERO OFF ROAD TEAM POLAND
i tu jest najlepsze, możesz mieć 3 vouchery ale de facto na stronie masz 1 i dlatego musisz wiedzieć w którym salonie go wykorzystać :)
Czyli jesli na stronie pojawi mi sie voucher, to potem jesli pojade do salonu by go wykorzystac musze powiedziec dane osoby za ktorej "polecenie" mam ten voucher tak? Czyli na voucherach nazwijmy to zwrotnych nie ma danych osobowych i w sumie mozna go druknac 3 razy i dogadywac sie z salonem? Bo przeciez salon odnotowane mial bedzie ze ktos kogo polecilem zrealizowal voucher? Dobrze to rozumiem? Poplatane to strasznie, mam wrazenie ze ktos kto projektowal system tych voucherow specjalnie to tak zagmatwal.
Ogolnie jedna z obdarowanych przezemnie osob juz zrealizowala voucher odemnie i jutro minie 7 dzien a vouchera na koncie jak nie bylo tak nie ma. I teraz nie wiem czy szarpac sie z salonem czy z infolinia dacii.
Kolejne 2 osoby ktore obdarowalem beda realizowac voucher w jednym salonie wiec jesli je zrealizuja powinno pojsc latwiej. Chyba.
Zachodzę w głowę, po co Renault ten program. Sam padłem jego ofiarą, zamiast kojarzyć mi się z marką pozytywnie, powoduje jedynie uśmiech politowania.
_________________ Tu - zęby mamy wilcze, a czapki na bakier,
tu u nas się nie płacze w powstańczej Warszawie:
tu się Prusakom siada na karkach okrakiem,
tu wrogów gołą garścią za gardło się dławi!...
pan_dziobak, jak się nie pojawi voucher to pisz do Dacia podając dane swoje i obdarowanego plus salon oni wtedy "aktywują" voucher. Jak się pojawi najlepiej jest skontaktować się z salonem wysyłając go i zamówić wstępnie akcesoria, tak by przy odbiorze nie okazało się że czegoś nie mają na stanie.
_________________ jednoosobowy SANDERO OFF ROAD TEAM POLAND
i dalej walczę z Bydgoszczą... infolinia przez 8 dni (dziś dzwoniłem czyli zaczął się 9dzień) nic nie ustaliła...
edit. Kalisz bez problemu akcesoria już czekają i w pt będę je miał :) podłokietnik i belki dachowe ale dedykowane do mojego rocznika a nie z katalogu bo te są do nowszej wersji jak się okazuje, co wiem dzięki miłemu Panu z salonu w Kaliszu :)
Ostatnio zmieniony przez przemoc84 2018-08-07, 09:31, w całości zmieniany 1 raz
Ja też raczej nie wywalczę akcesoriów z vouchera, który otrzymałem na forum , gdyż podobno są problemy, no i głównie chyba dlatego, że złożony był już po podpisaniu umowy. Składałem zamówienie w marcu , chwilę przed zmianą konfiguracji odnośnie felg na 16 calowe w wersji Prestige, i pan, który załatwiał moje zamówienie, twierdzi, że musiał się dobrze nagimnastykować, aby przyjęli je jeszcze w starej wersji, czyli z 17 ", dlatego trudno będzie dopisać do tego zamówienia voucher. Jak by voucher był dany od razu, to może by coś i było z tego, ale nie wiadomo, czy dostałbym wtedy upust na ponad 3 tyś. zł. Chyba trzeba będzie się pogodzić z tym, tym bardziej, że autko od 2 dni jest już na salonie a ja czekam na kuriera z papierami.
Siemka panowie udało mi się w końcu otrzymać zwrotny voucher na akcesoria już go nawet wydrukowałem na wszelki wypadek jak by nagle go wsysło hihi i tutaj moje pytanie jeśli chodzi o zamówienie akcesori to w moim przypadku tylko z akcesori do lodgy czy mogę wybierac cos z innego modelu?
_________________ Mario Bros
Ostatnio zmieniony przez mariusz0207 2018-08-07, 19:27, w całości zmieniany 1 raz
Ja też raczej nie wywalczę akcesoriów z vouchera, który otrzymałem na forum , gdyż podobno są problemy, no i głównie chyba dlatego, że złożony był już po podpisaniu umowy. Składałem zamówienie w marcu , chwilę przed zmianą konfiguracji odnośnie felg na 16 calowe w wersji Prestige, i pan, który załatwiał moje zamówienie, twierdzi, że musiał się dobrze nagimnastykować, aby przyjęli je jeszcze w starej wersji, czyli z 17 ", dlatego trudno będzie dopisać do tego zamówienia voucher. Jak by voucher był dany od razu, to może by coś i było z tego, ale nie wiadomo, czy dostałbym wtedy upust na ponad 3 tyś. zł. Chyba trzeba będzie się pogodzić z tym, tym bardziej, że autko od 2 dni jest już na salonie a ja czekam na kuriera z papierami.
To chyba wszystko zależy od handlowca, tak jak pisałem wcześniej. Ja swój voucher przyniosłem w momencie, gdy samochód przyjechał do dealera - telefonicznie 3 tygodnie po złożeniu zamówienia poinformowałem mojego handlowca, że posiadam takie cudo. Nie było z tym żadnego problemu....
No i sprawa z voucherem wyjaśniona, niestety nie na moją korzyść. Dzisiaj kontaktował się ze mną mój sprzedawca odnośnie przelewu za auto i wspomniał między innymi o tym voucherze. Z tego co mi powiedział, chciał mi go jak najbardziej zrealizować, niestety po wprowadzeniu go do komputera okazuje się, że kolega, który mi go przekazał na forum już ma wykorzystane te vouchery 3 razy, więc wychodzi na to , że zrobiono mnie w konika.
No i sprawa z voucherem wyjaśniona, niestety nie na moją korzyść. Dzisiaj kontaktował się ze mną mój sprzedawca odnośnie przelewu za auto i wspomniał między innymi o tym voucherze. Z tego co mi powiedział, chciał mi go jak najbardziej zrealizować, niestety po wprowadzeniu go do komputera okazuje się, że kolega, który mi go przekazał na forum już ma wykorzystane te vouchery 3 razy, więc wychodzi na to , że zrobiono mnie w konika.
Nie ma ograniczenia ilości osób polecanych wg mnie - proponuję reklamację w Renault. W tamtym roku poleciłem więcej niż 3 osoby i ja odebrałem 3 vouchery a nie miałem informacji, aby ktoś nie mógł zrealizować tego przy zakupie. Co prawda zapis w regulaminie jest lekko płynny, bo dotyczy uczestnika z limitem 3 vouchcerów, ale z kolei w pkt 6 beneficjent nie ma takiego ograniczenia. Ja bym reklamował.
Dodatkowo weź poprawkę, że to że komuś wyślesz voucher nie znaczy że kupi końcowo auto, już miałem sytuację że komuś wysłałem voucher a skorzystał z vouchera innej osoby. Albo ktoś wykorzysta ale nie napisze Ci że kupił auto, gdzie kupił, nie poda VINu i sam z siebie nie wykorzystasz tego dla polecającego (dla polecającego generowany jest jeden voucher na cały rok bez szczegółów kto gdzie kupił i ile zostało wykorzystanych do jakich aut i szukaj wiatru w polu...).
d) wydrukuje voucher z poziomu swojego konta w serwisie „MY Dacia” zawierający ofertę „Dacia dla Przyjaciół” dla wybranego Beneficjenta i przekaże go Beneficjentowi w celu otrzymania przez Beneficjenta 800 złotych brutto (słownie: osiemset złotych) na wybrane akcesoria przy zakupie przez Beneficjenta na własność nowego pojazdu marki Dacia w Autoryzowanej Sieci Sprzedaży Dacia w Polsce. Uczestnik promocji może wykorzystać voucher zawierający ofertę „Dacia dla Przyjaciół” maksymalnie trzy razy;
e) wydrukuje voucher z poziomu swojego konta w serwisie „MY Dacia” zawierający ofertę „Dacia dla Przyjaciół” dla Uczestnika o wartości 800 złotych brutto (słownie: osiemset złotych) z przeznaczeniem na akcesoria w tym punkcie Autoryzowanej Sieci Sprzedaży Dacia w Polsce, w którym Beneficjent zakupił na własność nowy pojazd marki Dacia i zrealizował swój voucher 800 zł na akcesoria. Voucher pojawi się na koncie ‘’MY Dacia’’ Uczestnika Promocji w ciągu tygodnia od zamówienia pojazdu przez Beneficjenta.
Marka: DACIA
Model: Sandero Stepway
Silnik: TCe 90
Rocznik: XII 2017
Wersja: Outdoor Pomógł: 105 razy Dołączył: 01 Cze 2017 Posty: 3622 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-08-09, 10:17
zwirz napisał/a:
Albo ktoś wykorzysta ale nie napisze Ci że kupił auto, gdzie kupił, nie poda VINu i sam z siebie nie wykorzystasz tego dla polecającego (dla polecającego generowany jest jeden voucher na cały rok bez szczegółów kto gdzie kupił i ile zostało wykorzystanych do jakich aut i szukaj wiatru w polu...
Ano właśnie... Też tak przekazałem voucher nowemu forumowiczowi- kolega był bardzo aktywny przed zakupem auta. Wykorzystał voucher już dawno i kontakt się urwał- nie loguje się na forum i nie odpisuje na maile. Vouchera dla polecającego nie mam i nie mogę uzyskać numeru VIN. Nazwisko i salon to podobno zbyt mało dla infolinii.
Albo ktoś wykorzysta ale nie napisze Ci że kupił auto, gdzie kupił, nie poda VINu i sam z siebie nie wykorzystasz tego dla polecającego (dla polecającego generowany jest jeden voucher na cały rok bez szczegółów kto gdzie kupił i ile zostało wykorzystanych do jakich aut i szukaj wiatru w polu...
Ano właśnie... Też tak przekazałem voucher nowemu forumowiczowi- kolega był bardzo aktywny przed zakupem auta. Wykorzystał voucher już dawno i kontakt się urwał- nie loguje się na forum i nie odpisuje na maile. Vouchera dla polecającego nie mam i nie mogę uzyskać numeru VIN. Nazwisko i salon to podobno zbyt mało dla infolinii.
Dzwoń do salonu - masz nazwisko, jeśli trafisz na kogoś uprzejmego da Ci namiar na VIN etc. Zawsze jakaś szansa jest ja wyjaśnisz sprawę.
Też popieram przedmówcę. Tylko przy pierwszych dwóch Voucherach które realizowałem podawałem numer VIN kupującego i to było w ramach edycji w tamtym roku. Natomiast w tym roku dowiedziałem się ze salony mają już dostęp do systemu gdzie po wklepaniu mojego numeru VIN widzą w jakim salonie został wykorzystany mój Voucher. Często dzwoniąc do salonu byłem pytany o dane zamawiającego ale po stwieredzeniu że dokładnych nie znam sprawdzali sami w systemie po moim numerze VIN czy mam jakiś Voucher u nich do wykorzystania.
_________________
Ostatnio zmieniony przez norton1 2018-08-09, 11:24, w całości zmieniany 1 raz
Też popieram przedmówcę. Tylko przy pierwszych dwóch Voucherach które realizowałem podawałem numer VIN kupującego i to było w ramach edycji w tamtym roku. Natomiast w tym roku dowiedziałem się ze salony mają już dostęp do systemu gdzie po wklepaniu mojego numeru VIN widzą w jakim salonie został wykorzystany mój Voucher. Często dzwoniąc do salonu byłem pytany o dane zamawiającego ale po stwieredzeniu że dokładnych nie znam sprawdzali sami w systemie po moim numerze VIN czy mam jakiś Voucher u nich do wykorzystania.
W sumie to mogę potwierdzić bo realizując jeden voucher gdzie podałem pełne dane powiedziano mi że jeszcze mam 2 aktywne do odbioru więc muszą to widzieć.
Nie ma ograniczenia ilości osób polecanych wg mnie - proponuję reklamację w Renault. W tamtym roku poleciłem więcej niż 3 osoby i ja odebrałem 3 vouchery a nie miałem informacji, aby ktoś nie mógł zrealizować tego przy zakupie. Co prawda zapis w regulaminie jest lekko płynny, bo dotyczy uczestnika z limitem 3 vouchcerów, ale z kolei w pkt 6 beneficjent nie ma takiego ograniczenia. Ja bym reklamował.
Auto już kupione, więc nie będę się już szarpał. Będę miał swoje 3 vouchery , to może coś uszczknę na tych akcesoriach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum